طراحی سایت پزشکی

فهرست

اطلاعات مقاله

  • نویسنده : ایپک
  • تعداد بازدید : 1185
  • تاریخ نشر : 2 سال قبل
  • زمان مطالعه : 4.32 دقیقه

مقالات محبوب

دیدگاه های اخیر

برای:
طراحی سایت هنری
2 سال قبل
برای:
بررسی کامل فروشگاه ساز پرستاشاپ (prestoshop)
1 سال قبل
برای:
طراحی سایت شرکتی
10 ماه قبل
برای:
طراحی سایت فروشگاهی
8 ماه قبل
برای:
طراحی سایت فروشگاهی
8 ماه قبل
برای:
طراحی سایت پوشاک
6 ماه قبل
برای:
طراحی سایت پوشاک
6 ماه قبل

طراحی سایت پزشکی

سایت پزشکی به منظور معرفی یک پزشک ، ایجاد امکان ثبت نوبت ، نمایش رزومه پزشک و ... طراحی میشود.در این مقاله سعی شده است که به انواع سایت پزشکی ، امکانات سایت پزشکی ، مشاهده نمونه کار های سایت پزشکان در شرکت ایپک و نحوه سفارش سایت مخصوص پزشکان اشاره میکنیم.


طراحی سایت پزشکی یکی دیگر از انواع طراحی سایت میباشد که امروزه با گسترش دنیای دیجیتال ، توجه ای ویژه به آن میشود ، سایت های پزشکی با هدف : معرفی پزشکان ، معرفی کلینیک ، انتشار مقالات پزشکی ، نمایش گالری تصاویر ، نمایش تصاویر قبل و بعد ، مشاوره آنلاین پزشکی ، فرم درخواست نوبت و … طراحی میشود ، این سایت ها مناسب پزشکان، پرستاران ، دندانپزشکان ، مدیران کلینیک های پزشکی و … میباشد ، در ادامه توضیحاتی درباره سایت های پزشکی ، اهمیت آنان ، امکانات آنها خواهیم داد ، با ما همراه باشید.

اهمیت طراحی سایت پزشکی

خیلی اوقات تصمیم به مراجعه به پزشک می گیریم اما نمی دانیم کدام پزشک را برای مراجعه انتخاب کنیم. در چنین مواقعی مطمئنا به اینترنت متوسل خواهیم شد. طراحی سایت پزشکی در چنین مواقعی می تواند بسیار سودمند باشد زیرا وجود نظرات مثبت و منفی و همچنین توضیح کامل در خصوص ویژگی های پزشک، بیمار را ترغیب به مراجعه حضوری می کند.

امروزه همه پزشکان وب سایت خاص خود را ندارند. دلایل این امر می تواند مختلف باشد. برای مثال ترس از افزایش هزینه های راه اندازی یک سایت پزشکی، از اصلی ترین دلایل عدم ایجاد صفحه شخصی توسط یک پزشک است. یک وب سایت پزشکی می تواند به کاهش حجم کار پزشک کمک کند. بیمار می تواند اطلاعات اولیه مانند ساعات ویزیت، آدرس مطب و ... را به راحتی به دست آورد.

حتی بسیاری از سایت ها امکان ویزیت غیر حضوری و مشاوره آنلاین را بین بیمار و پزشک برقرار می کنند. با پیشرفت هایی که در زمینه دیجیتال مارکتینگ صورت گرفته است، هر فرد می تواند در خانه خود بنشیند و از همان جا به صورت آنلاین ویزیت شود. بنابراین می توان این نکته را افزود که طراحی سایت پزشکی هم برای بیمار و هم برای پزشک منفعت دارد و مزایایی را شامل می شود. برخی از این مزایا عبارتند از:

  • سهولت در نوبت دهی برای بیمار و آشنایی کلی با نحوه ویزیت پزشک
  • امکان مشاوره آنلاین و گفتگوی پیش از مراجعه با پزشک مربوطه
  • افزایش درآمد پزشک با بالا رفتن بازدید از سایت و افزایش تعداد مراجعان
طراحی سایت پزشکی

چگونه با طراحی سایت پزشکی نظر بیمار را جلب کنیم؟

اکثر وب سایت های پزشکی، حتی اطلاعاتی نظیر ساعات کاری پزشک را نیز در اختیار بیمار قرار می دهند. علاوه بر این بیمار از طریق وب سایت می تواند نسخه پزشکی خود را به صورت آنلاین از پزشک دریافت کند. اگرچه حین طراحی سایت این ویژگی ها و عملکردها نیاز به مدیریت بیش تری دارند، اما در دراز مدت مزایایی را برای بیمار و همچنین پزشک به همراه دارند.

زمانی که فرایند طراحی سایت پزشکی انجام می گیرد، باید یک سری خدمات در وب سایت در نظر گرفته شود. در ادامه، این خدماتی را که برای جلب نظر بیماران لازم است، ارائه می کنیم:

رابطه بین بیمار و پزشک از اهمیت بالایی برخوردار است. برای ایجاد اعتماد در شبکه، مهم است عکسی از تیم پزشکی، در وب سایت قرار بگیرد. ارائه جزئیات در مورد رزومه کادر پزشکی به تکمیل مشخصات سایت و همچنین جلب بیش تر اعتماد بیمار کمک می کند.

توصیه می شود برای سهولت بیماران، اطلاعات تماس با مطب را در صفحه اصلی سایت قرار دهید. شماره تلفن و فکس، آدرس ایمیل، آدرس مطب و .... از اصلی ترین مواردی است که باید ذکر شود. شرح نحوه دسترسی به مطب، از جمله اطلاعات حمل و نقل عمومی و پارکینگ های اطراف مطب نیز به شدت توصیه می شود.

وقتی مطب پزشک تمیز و شیک به نظر می رسد، بیمار احساس خوشایندی پیدا می کند. در مورد سایت پزشکی هم همینطور است. قرار دادن مدارک و گواهینامه ها یا شرکت در کنگره های پزشکی و علمی، می تواند شکل جذابی به وب سایت شما بدهد و شما را از رقبا متمایز کند.

طراحی سایت پزشکی

 

مهم ترین مطالب در وب سایت پزشکی

اگر برخی از نکات مهم و اصلی در نظر گرفته شود، می توان به راحتی یک وب سایت تخصصی پزشکی طراحی کرد. اولین قدم در طراحی سایت، تولید محتوا و نشر مطالب تخصصی است. نکات زیر برای طراحی سایت اهمیت زیادی دارند:

  1. صفحه نخست
  2. ساعات مشاوره
  3. اخبار و مقالات
  4. خدمات
  5. ارتباط با پزشک

برای یک سایت پزشکی که به روش اصولی طراحی شده است، وجود تمامی موارد فوق اهمیت دارد. برای مثال زمانی که مقالات ارزشمندی داخل سایت قرار بگیرد، چه بسا که بیمار به این مطالب علاقه نشان دهد و پس از خواندن آن ها تصمیم به مراجعه حضوری بگیرد. امروزه طراحی سایت برای یک پزشک اهمیت زیادی دارد و اکثر متخصصان حوزه سلامت وب سایت خاص خود را دارند.

طراحی سایت تاثیرات عمده ای را بر روی افزایش درآمد پزشک قائل است. برای همین اگر تا به حال اقدام به طراحی یک وب سایت حرفه ای و تخصصی نکرده اید، می توانید این کار را به متخصصان این حوزه بسپارید. گروه تخصصی طراحی سایت می تواند در کمتر از چند روز یک وب سایت کاملا ایده آل برای شما طراحی کند.

طراحی سایت پزشکی

انواع سایت پزشکی

سایت های پزشکی بر اساس نوع فعالیت آنها میتواند به انواع مختلف تقسیم شوند که موارد زیر از انواع معروف سایت های پزشکی میباشد.

طراحی سایت فروشگاهی تجهیزات پزشکی

این نوع از سایت ها همانطور که از نام آن مشخص است یک وبسایت برای خرید و فروش تجهیزات پزشکی میباشد .

طراحی سایت کلینیک پزشکی

این نوع سایت ها ، با هدف معرفی پزشکان و دندانپزشکان یک کلینیک یا ساختمان پزشکان و ارائه نوبت ، جراحی های انجام شده و … 

طراحی سایت برای پزشک

این سایت مناسب یک پزشک یا دندانپزشک است که به معرفی خود ، تخصص های خود ، نوبت دهی آنلاین و … میپردازد.

امکانات سایت پزشکی

سایت های پزشکی ، با توجه به کارفرما و نیازهای ایشان ممکن است ، امکانات متنوعی نسبت به هم داشته باشد اما موارد زیر را میتوانیم لیستی از امکانات سایت های پزشکی دانست.

  1. مدیریت مقالات پزشکی
  2. مدیریت دسته بندی مقالات پزشکی
  3. مدیریت برگه ها
  4. مدیریت کاربران
  5. فرم نوبت دهی اینترنتی
  6. مشاوره آنلاین
  7. مدیریت پرسش و پاسخ ها
  8. مدیریت دیدگاه ها
  9. گالری تصاویر 
  10. مدیریت موارد بهبود یافته گذشته (قبل - بعد)
  11. صفحه تماس  با ما
  12. صفحه درباره ما
  13. معرفی پزشک ، تیم پزشکی ، کلینیک و …

سفارش طراحی سایت پزشکی

اگر شما با مطالعه ی مطالب بالا تصمیمی برای طراحی سایت پزشکی مورد نظر خود را گرفته اید ،  میتوانید با یکی از روش های زیر سفارش ساخت سایت پزشکی خود را به ما بسپارید . ایپک با نیروی فنی متخصص و متعهد و دارای نمونه کار های پزشکی میتواند بهترین گزینه شما برای برون سپاری ساخت سایت پزشکی شما باشد.

  1. خرید یکی از پکیج های طراحی سایت پزشکی بسته به نیاز خود
  2. تماس با شماره 02191031917 به جهت مشاوره رایگان و سفارش ساخت سایت پزشکی
  3. ارسال پیام به واتساپ یا تلگرام شماره 09396138704
  4. ارسال ایمیل به پست الکترونیکی sales@eepek.org

 

 

 

مقالات طراحی سایت
2 سال قبل
ایپک

عاشق برنامه نویسی و طراحی سایت هستم و 8 سال است که در زمینه برنامه نویسی و هوش مصنوعی در حال مطالعه و فعالیت هستم!

مقالات مشابه

محیط های توسعه نرم افزار (IDE) مناسب برای طراحی سایت

محیط های توسعه نرم افزار (IDE) ، نرم افزار هایی هستند برای نوشتن کد های برنامه نویسی در زمینه های متفاوت ، که این امکان را به ما میدهند که نرم افزار مورد نظر خود را در این محیط ها ارتقا دهیم.

طراحی سایت آگهی

سایت آگهی (نیازمندی ها) به منظور درج انواع آگهی و تبلیغات در آن طراحی میشود . در این مقاله ما به توضیحات کلی درباره سایت نیازمندیها و امکانات آن می پردازیم و انواع سایت آگهی را با هم بررسی میکنیم و در...

معرفی کامل جوملا و مزایای آن

یکی از پر طرفدارترین سیستم های مدیریت محتوای Open Source جوملاست؛ این پلتفرم به دلیل داشتن قالب های در دسترس و رایگان و ساده محبوبیت زیادی را در بین کاربران از آن خود کرده است.

دیدگاه

دیدگاه خود را بیان کنید


دیدگاه