طراحی سایت آژانس هواپیمایی

فهرست

اطلاعات مقاله

  • نویسنده : ایپک
  • تعداد بازدید : 930
  • تاریخ نشر : 2 سال قبل
  • زمان مطالعه : 3.82 دقیقه

مقالات محبوب

دیدگاه های اخیر

برای:
طراحی سایت هنری
2 سال قبل
برای:
بررسی کامل فروشگاه ساز پرستاشاپ (prestoshop)
1 سال قبل
برای:
طراحی سایت شرکتی
10 ماه قبل
برای:
طراحی سایت فروشگاهی
8 ماه قبل
برای:
طراحی سایت فروشگاهی
8 ماه قبل
برای:
طراحی سایت پوشاک
6 ماه قبل
برای:
طراحی سایت پوشاک
6 ماه قبل

طراحی سایت آژانس هواپیمایی

سایت های آژانس هواپیمایی به منظور معرفی آژانس هواپیمایی ، ثبت پرواز ها و فروش بلیت طراحی میشود ، در این مقاله شما میتوانید امکانات یک سایت دفتر هواپیمایی را مطالعه کنید ، همچنین شما میتوانید با انواع سایت آژانس مسافرتی آشنا شوید و در آخر هم نمونه کار های ایپک را در این زمینه مشاهده کنید.


طراحی سایت آژانس هواپیمایی ، یکی دیگر از انواع طراحی سایت است ، که به منظور خرید و فروش بلیط های مسافرتی ، معرفی تورهای مسافرتی و … طراحی میشود ، این نوع سایت ها مناسب ، مدیران آژانس های هواپیمایی ، تور لیدر ها و … است.در ادامه توضیحاتی درباره سایت  آژانس هواپیمایی ، امکانات آنها و نحوه سفارش طراحی آژانس های هواپیمایی ارائه خواهیم داد.با ایپک همراه باشید.

اگر نیاز به سایتی دارید که فقط به معرفی شهر ها ، مکان های گردشگری ، هتل ها و … بپردازید به صفحه طراحی سایت گردشگری و توریستی مراجعه کنید.

فاکتورهای مهم در طراحی سایت دفاتر هواپیمایی

فکر می کنید که یک آژانس هواپیمایی، روزانه چند مشتری حضوری و چند مشتری اینترنتی دارد؟ با مطرح کردن این سوال، می توانید به نتایج جالبی برسید. امروزه خریدن بلیط برای سفر به مناطق گوناگون، از سایت دفتر هواپیمایی نیز امکان پذیر است. برای همین، بیش تر تعداد مراجعان یک دفتر هواپیمایی را در روز مشتریان اینترنتی تشکیل می دهند. همین امر، لزوم طراحی سایت تخصصی را برای دفاتر و آژانس های هواپیمایی بیان می کند.

برای این که طراحی سایت تخصصی به صورت حرفه‎ ای انجام شود، متخصصان زیادی وارد عمل می شوند. این نیروهای متخصص با تحصیل و یا گذراندن دوره های تکمیلی، به خوبی توانایی طراحی یک سایت حرفه‎ای را در حوزه گردشگری و هواپیمایی دارند. با این حال ممکن است بسته به متفاوت بودن سلایق مشتریان، فاکتورهای خاصی را در نظر نگیرند. برای همین، در ادامه مهم ترین فاکتورها را در طراحی سایت های هواپیمایی برای شما نشان بیان می کنیم. می‎توانید از طراح وب سایت بخواهید که این فاکتورها را لحاظ کند:

بسیاری از افراد برای اطلاع از قیمت تورهای هوایی به یک سایت دفتر هواپیمایی مراجعه می کنند. برای همین لازم است که برای هر تور، قیمتی را مشخص کنید تا مشتری از خرید صرف نظر نکند. اغلب مشتریان پس از عدم مشاهده قیمت در وب سایت های گردشگری، به سرعت از بازدید صفحه اجتناب می کنند.

تولید محتوا برای چنین سایت هایی بسیار مهم است. این تولید محتوا می بایست شامل متن و تصاویر متنوع از مناطق گردشگری باشد. برای مثال زمانی که یک بازدید کننده قصد مراجعه به شهر شیراز را دارد، در تولید محتوای آن باید به تمامی مکان های دیدنی و گردشگری شیراز اشاره کنیم. همچنین قرار دادن عکس های متنوع از این مکان ها می تواند مشتری را ترغیب به خرید بلیط کند.

سایت آژانس هواپیمایی مناسب چه کسانی است؟

  1. مدیران آژانس های هواپیمایی
  2. تور لیدر ها
  3. موسسات گردشگری
  4. شرکت های هواپیمیایی
  5. مدیران هتل و …
  6.  سایر علاقه مندان
طراحی سایت آژانس هواپیمایی در ایپک

امکانات طراحی سایت دفتر هواپیمایی

زمانی که مشتری در گوگل به دنبال یک وب سایت دفتر هواپیمایی است، نهایتا سایتی را انتخاب می کند که امکانات گسترده تری را ارائه دهد. پس به عبارت دیگر می توان گفت که در میان رقبای مختلف، برد با وب سایتی است که تمرکز ویژه ای بر روی امکانات و خدمات ارائه شده داشته باشد. برخی از این امکانات عبارتند از:

امکان رزرو هتل

برخی از شرکت های هواپیمایی، علاوه بر فروش بلیط، شرایطی را برای اقامت شما در شهرها و کشورهای مختلف در نظر می گیرند. می توانید از طریق نمونه های گوناگون سایت دفتر هواپیمایی، نسبت به رزرو کردن هتل های چند ستاره نیز اقدام کنید. افزودن این گزینه در طراحی سایت گردشگری، تاثیر زیادی بر روی رضایت مشتریان نیز دارد.

خرید بلیط و پرداخت آنلاین هزینه آن

گاهی یک مشتری برای مسافرت به مناطق گوناگون بسیار عجله دارد. در این زمان، وب سایت هایی که بلیط های مختلف، ارزان و چارتری را ارائه می کنند، همیشه محبوب تر هستند. زیرا مشتری هرچه سریع تر بلیط خود را رزرو کرده و از طریق درگاه پرداخت، هزینه آن را به صورت آنلاین پرداخت می کند.

ارتباط مستقیم با مشتری

همیشه افرادی هستند که دوست دارند با شرکت مقصد خود، تماس مستقیم برقرار کنند. در طراحی سایت تخصصی، به خوبی بخش ارتباط و تماس با فروشنده ایجاد شده است تا مشتری در صورت نیاز به راحتی ارتباط برقرار کند.

سایر امکانات سایت آژانس هواپیمایی

علاوه بر امکانات اشاره شده دربالا بصورت مفصل ، امکانات زیر میتواند لیستی از امکانات سایت دفاتر هواپیمایی باشد.

  1. مدیریت تور ها
  2. مدیریت بلیط ها
  3. مدیریت شرکت های هواپیمایی
  4. امکان خرید آنلاین بلیط
  5. مدیریت و رزرو هتل ها
  6. مدیریت کاربران
  7. مدیریت مقالات 
  8. مدیریت دسته بندی مقالات
  9. مدیریت برگه ها
  10. مدیریت پرداخت ها
  11. پیگیری سفارش 
  12. صفحه لندینگ اول
  13. صفحه تماس با ما
  14. صفحه درباره ما
  15. صفحه سوالات متداول
  16. و …
طراحی سایت آژانس هواپیمایی در ایپک

چرا طراحی سایت در یک شرکت هواپیمایی بسیار مهم است؟

هنگامی که از طراحی وب صحبت می کنیم، به فرآیند برنامه ریزی و ساخت عناصر یک صفحه وب، از ساختار و طراحی آن تا تعیین فونت ها، رنگ ها، تصاویر و ... اشاره می کنیم. بنابراین می توان گفت طراحی وب مجموعه ای از اقدامات و مؤلفه هایی است که در صورت اجرای صحیح، می تواند نتیجه خوبی را حاصل کند. به همین دلیل است که توصیه می شود مراکز و دفاتر مختلف از جمله دفاتر آژانس هواپیمایی، حتما برای رونق کسب و کار خود نسبت به طراحی سایت اقدام کنند.

همان طور که اشاره کردیم، طراحی وب می تواند مستقیما با شناخته تر شدن یک آژانس هواپیمایی در ارتباط باشد. سایت دفتر هواپیمایی، موجباتی را فراهم می کند تا مشتریان زیادی از خدمات شرکت شما استفاده کنند. تنها کاری که لازم است انجام دهید این است که از طراحانی که در این حیطه فعالیت می کنند کمک بگیرید. آن ها بر طبق نظر شما، بخش های مختلفی را در طراحی یک سایت هواپیمایی در نظر می گیرند و در نتیجه طراحی خوبی را ارائه می دهند.

 

 

سفارش طراحی سایت آژانس هواپیمایی

شما میتوانید با یکی از روش های زیر سفارش ساخت سایت آژانس هواپیمایی خود را به ما بسپارید 

  1. خرید یکی از پکیج های طراحی سایت آژانس هواپیمایی بسته به نیاز آژانس شما
  2. تماس با شماره 02191031917 به جهت مشاوره رایگان و سفارش ساخت سایت آژانس هواپیمایی
  3. ارسال پیام به واتساپ یا تلگرام شماره 09396138704
  4. ارسال ایمیل به پست الکترونیکی sales@eepek.org

 

 

مقالات طراحی سایت
2 سال قبل
ایپک

عاشق برنامه نویسی و طراحی سایت هستم و 8 سال است که در زمینه برنامه نویسی و هوش مصنوعی در حال مطالعه و فعالیت هستم!

مقالات مشابه

طراحی سایت آرایشی و بهداشتی

سایت آرایشی و بهداشتی به منظور معرفی لوازم آرایشی و بهداشتی و همچنین معرفی فروشگاه شما در رابطه با فروش این محصولات طراحی میشود. شما در این مقاله میتوانید انواع سایت آرایشی و بهداشتی را مشاهده کنید و...

معرفی کامل زبان C#

زبان‌ های برنامه نویسی، سبب پیشرفت و تغییر دنیای امروز شده است. به نحوی که تمام دستگاه های پیشرفته از نوعی کد پیروی می کنند. زبان #C یکی از پرطرفدار ترین و کاربردی ترین زبان برنامه نویسی است.

Front end developer یا توسعه دهنده ظاهر کیست؟

اگر تا به حال با برنامه نویسی برخوردی داشته اید، احتمالا نام برنامه نویسی Front end developer به گوشتان خورده است. برنامه نویسی تنوع زیادی دارد و هر زبان و هر نوع برنامه نویسی کاربرد خاص خود را دارد....

دیدگاه

دیدگاه خود را بیان کنید


دیدگاه