طراحی سایت املاک

فهرست

اطلاعات مقاله

  • نویسنده : ایپک
  • تعداد بازدید : 899
  • تاریخ نشر : 1 سال قبل
  • زمان مطالعه : 4.488 دقیقه

مقالات محبوب

دیدگاه های اخیر

برای:
طراحی سایت هنری
2 سال قبل
برای:
بررسی کامل فروشگاه ساز پرستاشاپ (prestoshop)
1 سال قبل
برای:
طراحی سایت شرکتی
10 ماه قبل
برای:
طراحی سایت فروشگاهی
8 ماه قبل
برای:
طراحی سایت فروشگاهی
8 ماه قبل
برای:
طراحی سایت پوشاک
6 ماه قبل
برای:
طراحی سایت پوشاک
6 ماه قبل

طراحی سایت املاک

در سایت های املاک ، معرفی خانه ، ویلا ، زمین و ... با هدف جذب مشتری انجام میشود در این مقاله سعی بر آن شده است که درباره طراحی سایت املاک ، امکانات سایت املاک و ... به شما عزیزان اطلاعات داده شود.


طراحی سایت املاک یکی دیگر از انواع طراحی سایت هایی است که شرکت ایپک ارائه خدمات میکند ، سایت های املاک و مشاوره املاک مناسب برای مشاوران املاک ، انبوه سازان ، بنگاه داران و … میباشد ، که به منظور معرفی فایل ها و موارد رهن و فروش  ، درخواست رهن و خرید ، مشارکت در ساخت و ساز ها و … می باشد.در ادامه درباره طراحی سایت مشاوره املاک ، امکانات سایت املاک و نحوه سفارش طراحی سایت املاک توضیح داده خواهد شد. با ما همراه باشید.

سایت تخصصی املاک به دنبال احساس نیاز در کدام حیطه ساخته می شود؟ 

به طور کلی طراحی سایت املاک برای فعالیت بهتر در شبکه توزیع و ارائه مسکن انجام می شود. با طراحی حرفه ای و دقیق، می توان گفت نیمی از مشکلات در زمینه آشنایی با املاک مناسب حل می شود. به‎همین دلیل نیز با تخصصی‎تر شدن بستر و فضای مجازی، این روزها نیاز به ساخت و طراحی سایت بیش از پیش احساس می شود. برای آشنایی بیش تر با اهداف طراحی سایت و اجرای آن بر روی مرورگرهای مختلف، می توانید ما را تا پایان دنبال کنید. همچنین می توانید برای کسب آشنایی با روش های طراحی این نمونه سایت، از نمونه های پیش آماده کمک بگیرید. در ادامه این بخش به نیازهای اولیه ای که موجب طراحی و ساخت سایت املاک شد، می پردازیم. 

سردرگمی در فرایند یافتن املاک: بسیاری از کسانی که به سایت های املاک مراجعه می کنند، در یافتن حضوری املاک ناتوان هستند. این افراد به دلیل آنکه قادر به پیدا کردن محل مورد نیاز خود نیستند، سعی می‎کنند روش های اینترنتی را نیز برای جست و جو بیازمایند. بهترین روش یافتن ملک و زمین، مراجعه به این وب سایت های تخصصی و ویژه است. زیرا در این محیط تنوع بیش تری از انواع خانه، ویلا و آپارتمان وجود دارد. 

گران بودن انجام معاملات: بسیاری ازمشتریان سایت های املاک، با هدف ارزان تر شدن قیمت نهایی اجاره و خرید مسکن به این سایت ها وارد می شوند. به دلیل اینکه وب سایت‎های نامبرده کارمزد کمی را از مشتریان و مراجعان دریافت می کنند، افراد نیز تمایل بیش‎تری به مراجعه دارند. از همین رو می توان گفت افراد از مراجعه به این سایت‎ها، سود بیش‎تری را متوجه خود می کنند. شما نیز می توانید برای انجام هرگونه معامله به این سایت ها رجوع کنید. 

 

سایت های املاک مناسب چه افرادی است؟

  1. مشاوران املاک
  2. بنگاه داران
  3. انبوه سازان
  4. و علاقه مندان به این صنف
طراحی سایت املاک حرفه ای

نحوه دیزاین و طراحی سایت املاک به چه صورت است؟

برای طراحی تخصصی سایت، باید به نکات و مفاهیم خاص طراحی توجه ویژه ای نشان داد. این نکات باعث می شوند تا شما بهترین طراحی را در جریان ساخت سایت املاک انجام دهید. همچنین موجب حرفه ای شدن کاربری سایت در مقابل سایر سایت های طراحی شده می شوند. بر طبق همین دلایل، ما امروز نکاتی را برای دیزاین بهتر وب سایت های نامبرده فراهم کرده ایم. برای آَشنایی با این نکات، می توانید ما را تا پایان این بخش همراهی کنید. 

بهتر است برای طراحی سایت املاک از تصاویر مرتبط استفاده کنید: استفاده از تصاویر مرتبط، همخوان و مشابه، می تواند احساس اعتماد کاربران را به میزان زیادی افزایش دهد. به همین دلیل بهتر است از تصاویر غیر ژورنالی، واضح و مشخص جهت بارگذاری در سایت استفاده کنید. این کار علاوه بر جلب اعتماد مشتریان، می تواند ظاهر سایت شما را نیز بهبود ببخشد. همچنین استفاده از تصاویر تکراری می تواند موجب تخریب رتبه سایت شما شود. بنابراین بهترین کار این است که شما تصاویر مرتبط و مناسب با وب سایتتان را استفاده کنید. 

تولید محتوای مرتبط یکی از اصول طراحی تخصصی سایت است: برای طراحی یک سایت باکیفیت، لازم است تولید محتوای مناسبی داشته باشید. این کار می تواند علاوه بر بازیابی و افزایش راندمان سایت، میزان مراجعه به آن را نیز افزایش دهد. به همین دلیل نیز اغلب مشتریان به سایت هایی رجوع می کنند که از مطالب تکراری و بی محتوا استفاده نکرده اند. شما نیز می توانید با استفاده از یک محتوای یونیک، آمار بازدید خود را افزایش دهید. پس اگر نگران ریزش ناگهانی کاربران هستید، می توانید همین حالا برای یک تولید محتوای مناسب اقدام  کنید. 

انواع طراحی سایت املاک

سایت های املاک ، بسته به نوع تکنولوژی به کار رفته در طراحی آن به انواع زیر تقسیم بندی میشوند.

طراحی سایت املاک با وردپرس

طراحی سایت املاک با المنتور

طراحی سایت املاک با کدنویسی اختصاصی

هدف از طراحی سایت املاک چیست؟ 

برای طراحی سایت املاک، اهداف مختلفی تعریف شده است. بسیاری از این اهداف بیش تر متوجه طراح هستند. یعنی طراحان با قصد و منظور خاصی اقدام به دیزاین و ارائه یک سایت می کنند. یکی از مهم ترین اهداف طراحی حرفه ای سایت، ایجاد رونق در جریان انجام معاملات املاک است. با استفاده از طراحی دقیق و حرفه ای سایت، می توان به راحتی در بازارهای خرید و فروش املاک و زمین تحول ایجاد کرد. به همین علت نیز اغلب افراد فعال در این حوزه به دنبال استفاده از یک سایت معتبر و معروف هستند. در ادامه میتوانید بعضی از اهداف طراحی سایت املاک را مشاهده کنید.

  1. معرفی فایل های فروش 
  2. معرفی فایل های اجاره
  3. معرفی پروژه های ساخت و ساز
  4. پیش فروش واحد های در حال ساخت
  5. درخواست مشاوره آنلاین ، تلفنی و حضوری
  6. درخواست بازدید از فایل و مورد موردنظر
  7. معرفی پروژه های مشارکت در ساخت
  8. درخواست مشارکت در ساخت
  9. قیمت بروز هر متر در هر منطقه و شهر
طراحی سایت مشاوره املاک

 

امکانات سایت املاک

سایت های املاک و مشاوره املاک ، با توجه به نوع سایت ، درخواست کارفرما میتواند امکانات متنوعی داشته باشد ولی با این حال در زیر لیستی از امکانات سایت املاک موجود است.

  1. مدیریت فایل های فروش مسکونی
  2. مدیریت فایل های رهن مسکونی
  3. مدیریت فایل های فروش و اجاره زمین و …
  4. مدیریت فایل های مشارکت در ساخت
  5. مشاوره آنلاین
  6. صفحه تماس با ما و فرم در خواست مشاوره
  7. پروژه های در حال ساخت
  8. مدیریت مقالات
  9. مدیریت دسته بندی مقالات
  10. مدیریت کاربران
  11. مدیریت برگه ها
  12. مدیریت کاربران
  13. چندرسانه ای (تصاویر ، ویدیو و … )
  14. صفحه درباره ما
  15. صفحه لندینگ اصلی

* شما میتوانید با توجه ایده خود مواردی را به امکانات سایت خود اضافه یا کم کنید.

بهترین شرکت طراحی سایت املاک

شرکت های زیادی در زمینه ارائه خدمات طراحی سایت املاک فعالیت میکنند ولی متقاضیان باید این طراحی را به یک شرکت متعهد و متخصص بسپارد تا بتواند تمامی نیاز ها و ایده های کارفرما را پیاده سازی کند . ایپک با تیم متخصص و تعهد انجام کار بهترین گزینه برای طراحی سایت املاک میباشد.

سفارش طراحی سایت املاک

اگر شما نیاز به یک سیستم و سایت املاک دارید و با مطالعه مطالب تصمیم به طراحی یکی از انواع سایت املاک کرده اید , شما میتوانید با یکی از روش های زیر سفارش ساخت سایت مشاوره املاک خود را به ما بسپارید .

  1. خرید یکی از پکیج های طراحی سایت املاک  بسته به نیاز خود
  2. تماس با شماره 02191031917 به جهت مشاوره رایگان و راه اندازی بنگاه مسکن آنلاین
  3. ارسال پیام به واتساپ یا تلگرام شماره 09396138704
  4. ارسال ایمیل به پست الکترونیکی sales@eepek.org

مقالات طراحی سایت
1 سال قبل
ایپک

عاشق برنامه نویسی و طراحی سایت هستم و 8 سال است که در زمینه برنامه نویسی و هوش مصنوعی در حال مطالعه و فعالیت هستم!

نمونه کار های مشابه

پرسش و پاسخ

آیا با ساخت سایت املاک میزان درآمد من افزایش پیدا میکند؟

قطعا ، با طراحی سایت املاک و تاسیس بنگاه اینترنتی میزان درآمد شما بیشتر خواهد شد.

مقالات مشابه

معرفی کامل زبان C#

زبان‌ های برنامه نویسی، سبب پیشرفت و تغییر دنیای امروز شده است. به نحوی که تمام دستگاه های پیشرفته از نوعی کد پیروی می کنند. زبان #C یکی از پرطرفدار ترین و کاربردی ترین زبان برنامه نویسی است.

معرفی کامل جوملا و مزایای آن

یکی از پر طرفدارترین سیستم های مدیریت محتوای Open Source جوملاست؛ این پلتفرم به دلیل داشتن قالب های در دسترس و رایگان و ساده محبوبیت زیادی را در بین کاربران از آن خود کرده است.

فریم ورک های php

برترین فریم ورک های PHP و پولساز ترین این فریم ورک ها را میتوانید در این مقاله مطالعه کنید ، همچنین در ادامه به مزایای فریم ورک های PHP پرداخته ایم .

دیدگاه

دیدگاه خود را بیان کنید


دیدگاه