طراحی سایت داروخانه

فهرست

اطلاعات مقاله

  • نویسنده : ایپک
  • تعداد بازدید : 917
  • تاریخ نشر : 1 سال قبل
  • زمان مطالعه : 6.124 دقیقه

مقالات محبوب

دیدگاه های اخیر

برای:
طراحی سایت هنری
2 سال قبل
برای:
بررسی کامل فروشگاه ساز پرستاشاپ (prestoshop)
2 سال قبل
برای:
طراحی سایت شرکتی
1 سال قبل
برای:
طراحی سایت فروشگاهی
11 ماه قبل
برای:
طراحی سایت فروشگاهی
11 ماه قبل
برای:
طراحی سایت پوشاک
9 ماه قبل
برای:
طراحی سایت پوشاک
9 ماه قبل
برای:
طراحی سایت داروخانه
5 روز قبل

طراحی سایت داروخانه

سایت داروخانه یک سایت فروشگاهی است که به منظور فروش دارو ها ، محصولات پزشکی و ... طراحی میگردد در ادامه به مزایی طراحی سایت دارو خانه و لیست امکانات سایت های داروخانه میپردازیم.


طراحی سایت داروخانه که یکی از سایت هایی است که با امکانات طراحی سایت فروشگاهی در ایپک انجام میشود یکی از روش‌های موثر برای ارتقاء سطح خدمات و فروش داروی ، داروخانه‌ها است. با طراحی یک سایت داروخانه، کاربران به راحتی می‌توانند از خدمات و دارو های داروخانه استفاده کنند و به آن‌ها دسترسی داشته باشند. در این مقاله، به بررسی مزایای طراحی سایت داروخانه، امکانات سایت های داروخانه و در آخر نحوه سفارش طراحی سایت داروخانه را به شما توضیح خواهیم داد ، با ما همراه باشید.

هدف از طراحی سایت داروخانه

هدف از طراحی سایت داروخانه، ایجاد یک سامانه آسان و راحت برای خرید و فروش دارو ، لوازم آرایشی و بهداشتی ، محصولات تقویتی و ارائه خدمات مشاوره است. با طراحی یک سایت داروخانه، کاربران به راحتی می‌توانند از خدمات داروخانه بهره مند شوند و دارو یا محصول مورد نظر را خریداری کنند.

چه کسانی به طراحی سایت داروخانه نیاز دارند؟

داروخانه‌ها

داروخانه‌ها می‌توانند با استفاده از یک سایت داروخانه، به راحتی دارو ها و محصولات پزشکی و ... خود را در سطح اینترنت بفروش بگذارند.

داروسازها

دکتر های داروساز میتوانند با استفاده از یک سایت ، عملکرد خود را در معرض دید همگان قرار دهندو اقدام به دریافت نسخه و ساخت دارو های ترکیبی بصورت اینترنتی بکنند.

شرکت های داروسازی

تمامی شرکت های داروسازی نیاز به یک سایت مجهز دارند که علاوه بر معرفی محصولات و دارو های تولیدی ، اقدام به فروش عمده و خرد آنها در سطح اینترنت بکنند.

انواع سایت داروخانه

سایت های داروخانه بسته به هدف طراحی و امکاناتی که دارند به موارد زیر تقسیم میشوند ، شما میتوانید با مطالعه این موارد بهترین گزینه را برای طراحی سایت خود انتخاب کنید.

طراحی سایت داروسازی

این نوع از وبسایت ها معمولا مناسب شرکت های داروسازی وپخش دارو میباشند که نیازی به فروش آنلاین محصولات خود ندارند ، این سایت ها فقط جنبه معرفی شرکت ، معرفی داروساز ها و دانشمندان شرکت و دارو های تولید شده توسط این شرکت را دارند . این نوع از سایت های شرکتی داروسازی نسبت به سایت های فروشگاهی هزینه کمتری دارد.

طراحی فروشگاه اینترنتی دارو

همانطور که از اسم این نوع از سایت ها مشخص است ، این سیستم ها به منظور فروش تکی ، عمده دارو های طبی ، لوازم پزشکی ، گیاهان دارویی و ... طراحی میشوند ، سبد خرید و درگاه بانکی و امکان سفارش محصول از ویژگی این نوع از سایت های فروشگاهی میباشد. چناچه شما نیز هدف راه اندازی یک سایت فروشگاهی دارو را دارید میتوانید این نوع از طراحی سایت را انتخاب کنید.

طراحی سایت گیاهان دارویی

این نوع از سایت ها مناسب عطاری ها و کلینیک های طب سنتی ایرانی – اسلامی میباشد ، اگر شما طبیب سنتی و یا عطار و یا شغلی مرتبط با گیاهان دارویی دارید میتوانید این نوع از سایت را برای خود سفارش دهید.

انواع طراحی سایت داروخانه

سایت های داروخانه بسته به تکنولوژی بکار رفته در روند طراحی آنها میتوانند به موارد متنوعی تقسیم شوند که هر کدام از این نوع طراحی ها هزینه و زمان طراحی مختص به خود را دارد با مطالعه کامل این بخش شما میتوانید نحوه طراحی متناسب با ایده سایت جدید خود را انتخاب کنید.

طراحی سایت داروخانه با قالب آماده

قالب های آماده وردپرسی در زمینه فروش دارو و گیاهان دارویی که تاکنون طراحی شده است و به استفاده انبوه رسیده است میتواند گزینه کم هزینه تری برای شروع فعالیت دربستر اینترنت باشد . هزینه بسیار کم ، سرعت طراحی بالا از مزیت های این روش طراحی میباشد. سئو پذیری بسیار سخت ، پشتیبانی سخت و غیر قابل توسعه و ویرایش بودن نیز از معایب این روش میباشد.

طراحی سایت داروخانه با المنتور

سایت های دارویی که با وردپرس و صفحه ساز المنتور طراحی میشود معمولا بسیار زیبا میباشند .این سایت ها نسبت به سایر روش ها پشتیبانی و آموزش راحت تری دارند ، هزینه طراحی آنها نسبت به دو روش بعدی کمتر میباشد ، سرعت کم بارگزاری صفحات نسبت به سایر روش ها از معایب این روش طراحی میباشد.با این حال این روش برای شروع یک کسب و کار در اینترنت از سمت تیم ایپک پیشنهاد میشود.

طراحی سایت داروخانه با وردپرس اختصاصی

اگر در طراحی سایت های داروفروشی بجای استفاده از صفحه ساز ها و قالب های آماده یک قالب اختصاصی با کدنویسی و برنامه نویسی طراحی و توسعه دهیم یک سایت داروخانه با وردپرس اختصاصی طراحی کرده ایم که نسبت به موارد بالا دارای هزینه و زمان بالاتری میباشد ولی میتوان گفت نسبت به گزینه های قبلی سئو پذیر تر و توسعه پذیری بالاتری میباشد ولی به دلیل اینکه قالب بصورت کد نویسی اختصاصی طراحی شده است پشتیبانی آن زمانبر و هزینه بر میباشد.

طراحی سایت داروخانه با لاراول

لاراول یکی از فریم ورک های زبان PHP است که بهترین گزینه برای طراحی سیستم ها نرم افزاری در زمینه دارو و داروسازی با ایده های ناب و بکر است ، در طراحی این سیستم ها بجای استفاده از CMS آماده وردپرس یک CMS (سیستم مدیریت محتوا) بصورت اختصاصی برای شما طراحی و توسعه داده میشود ، طراحی اختصاصی کامل نسبت به سایر روش های طراحی سایت داروخانه پر هزینه تر و زمان بر تر است ولی با این حال اگر یک سیستم نرم افزاری با ایده تازه ای در زمینه داروخانه دارید و یا یک داروخانه با حجم معامله و محصول بسیار زیاد دارید این گزینه به شما پیشنهاد میشود.

مزایای طراحی سایت داروخانه

دسترسی آسان به محصولات داروخانه

با طراحی یک سایت داروخانه، کاربران به راحتی می‌توانند به دارو ها ، محصولات پزشکی ، محصولات بهداشتی و آرایشی ومحصولات تقویتی دسترسی داشته باشند و از خدمات مشاوره رایگان استفاده کنند. با این روش، کاربران نیازی به مراجعه به داروخانه ندارند و به راحتی از خدمات داروخانه استفاده می‌کنند.

اطلاعات کامل درباره دارو ها

در سایت های داروخانه ، تمامی اطلاعات یک دارو یا یک محصول پزشکی بصورت کامل برای کاربران قرار داده میشود و کاربران به راحتی میتوانند به نحوه استفاده هر دارو ، موارد استفاده هر دارو و تداخلات دارویی و ... را مشاهده و مطالعه کنند.

ثبت سفارشات آنلاین

با طراحی یک سایت داروخانه، کاربران به راحتی می‌توانند سفارشات خود را آنلاین ثبت کنند ، نسخه های خود را بصورت اینترنتی تهیه کنند و در درب منزل تحویل بگیرند و از دیگر خدمات مشاوره ای داروخانه استفاده کنند. این امر باعث افزایش راحتی و سهولت کاربران در انتخاب دارو ها و دریافت آن‌ها می‌شود.

معرفی داروهای جایگزین و مشابه

با طراحی یک سایت کامل برای داروخانه ، درصورت موجود نبودن یک دارو میتوان روندی را در نظر گرفت که درصورت موجود نبودن آن دارو چه دارو و محصولات جایگزینی بیمار یا کاربر میتواند تهیه و استفاده کند و یا دارو ها با تاثیر مشابه را به کاربران معرفی کند.

سفارش دارو های ترکیبی

در این نوع از سایت ها امکان دریافت اینترنتی نسخه بیمار و ساخت و تهیه دارو های ترکیبی توسط دکتر داروساز و ارسال آن وجود دارد .

پیامک یادآوری مصرف داروها

با طراحی یک سایت داروخانه، کاربران عضو سایت می‌توانند از خدمات پیامکی و یادآوری مصرف داروها استفاده کنند. این امر باعث افزایش سطح سلامتی کاربران می‌شود و از خطرات استفاده نادرست از داروها جلوگیری می‌کند.

امکانات سایت داروخانه

  • دسترسی به اطلاعات کامل دارو ها و محصولات درمانی
  • مدیریت محصولات و دارو ها
  • مدیریت دسته بندی دارو ها و محصولات
  • مدیریت مقالات درمانی و دارویی
  • مدیریت دسته بندی مقالات
  • مدیریت سوالات متداول
  • سفارش آنلاین دارو های ترکیبی
  • مشاوره آنلاین
  • ثبت سفارشات آنلاین
  • امکان مقایسه قیمت و خرید آنلاین
  • اطلاعات درباره محصولات جایگزین
  • خدمات پیامکی یادآوری داروها
  • صفحه لندینگ اول
  • صفحه درباره ما
  • صفحه تماس با ما
  • و...

نمونه کار های طراحی سایت داروخانه

شرکت ایپک با صد ها نمونه کار در زمینه های مختلف فروشگاهی ، شرکتی و ... به جرئت یکی از بهترین شرکت ها در طراحی سایت دارو میباشد. نمونه سایت های دارو و داروخانه ای که شرکت ایپک طراحی کرده است در بخش نمونه سایت های فروشگاهی قابل مشاهده می باشند.

هزینه طراحی سایت داروخانه

همانطور که در قسمت های قبلی توضیج داده شد ، سایت های داروخانه از لحاظ ساختار و نحوه طراحی دارای انواع گوناگونی میباشند با این حال شما میتوانید در قسمت تعرفه های طراحی سایت فروشگاهی و شرکتی ما تعرفه های شرکت ایپک را در این زمینه مشاهده کنید . پاییه ترین تعرفه طراحی سایت شرکت داروسازی از 4 میلیون تومان آغاز میشود.

بهترین شرکت طراحی سایت داروخانه

برای شناسایی بهترین شرکت مناسب در طراحی سایت فروش دارو مناسب ترین راه ، مشاهده نمونه کار های یک شرکت در زمینه های داروسازی و فروشگاهی و همینطور مشاهده تجربیات ، مسئولیت پذیری و رضایت مندی آن شرکت میباشد. شرکت ایپک با تیم فنی و تخصصی در زمینه طراحی سایت و سئو بهترین گزینه برای طراحی سایت شما در زمینه دارو و گیاهان دارویی می باشد.

بهترین شرکت طراحی سایت داروخانه

برای شناسایی بهترین شرکت مناسب در طراحی سایت فروش دارو مناسب ترین راه ، مشاهده نمونه کار های یک شرکت در زمینه های داروسازی و فروشگاهی و همینطور مشاهده تجربیات ، مسئولیت پذیری و رضایت مندی آن شرکت میباشد. شرکت ایپک با تیم فنی و تخصصی در زمینه طراحی سایت و سئو بهترین گزینه برای طراحی سایت شما در زمینه دارو و گیاهان دارویی می باشد.

سفارش طراحی سایت داروخانه

با توجه به مطالب نوشته شده در قسمت های بالا شما میتوانید اقدام به سفارش سایت مورد نظر خود از ایپک کنید همچنین شما میتوانید با یکی از روش های زیر سفارش ساخت سایت داروخانه خود را به ما بسپارید

  1. خرید یکی از پکیج های طراحی سایت داروخانه بسته به نیاز خود
  2. تماس با شماره 02191031917 به جهت مشاوره رایگان و سفارش ساخت فروشگاه اینترنتی دارو
  3. ارسال پیام به واتساپ یا تلگرام شماره 09396138704
  4. ارسال ایمیل به پست الکترونیکی sales@eepek.org

مقالات طراحی سایت
1 سال قبل
ایپک

عاشق برنامه نویسی و طراحی سایت هستم و 8 سال است که در زمینه برنامه نویسی و هوش مصنوعی در حال مطالعه و فعالیت هستم!

پرسش و پاسخ

چگونه یک سایت داروخانه کارآمد داشته باشیم؟

برای طراحی یک وبسایت داروخانه و فروش دارو موفق شما باید یک ظاهر زیبا و کاربرپسند برای سایت خود پیاده سازی کنید ، سئو کردن تمامی صفحات و محصولات و جامع بودن محتوا های سایت گزینه های بعدی در موفقیت یک سایت داروفروشی میباشد

آیا در سایت داروخانه خودم میتوانم دارو های ترکیبی هم بفروشم؟

بله ، شرکت ایپک میتواند افزونه ای برای شما طراحی کند که این امکان برای سایت شما فراهم باشد

مقالات مشابه

سیستم مدیریت محتوا (CMS) چیست و چه کاربردی دارد؟

CMS مخفف جمله Content Management System است که به معنی سیستم مدیریت محتوا است ، در این مقاله به بررسی کلی سیستم مدیریت محتوا و انواع CMS می پردازیم و CMS های آماده را به شما معرفی میکنیم.

وردپرس (Wordpress) چیست و چه کاربردی دارد؟

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای حرفه ای و رایگان میباشد که بصورت فراگیر در سطح وب مورد استفاده قرار میگیرد ، در مقاله به امکانات جدیدترین ورژن ورپرس ، انواع سایت وردپرسی و مزایای طراحی سایت با وردپرس اش...

Isp چیست و چه کاربردی دارد؟

Internet Service Provider یا isp همان عرضه کننده خدمات اینترنتی شرکت یا سازمانی است که امکان استفاده و اتصال به اینترنت را برای کاربران فراهم می کند. در واقع نوعی واسط بین کاربر و اینترنت به حساب می آ...

دیدگاه

دیدگاه خود را بیان کنید


دیدگاه
مینا جعفری گفته :

5 روز قبل

خیلی از کار با شما و تیم شما خوشحالم ممنون از شما