طراحی سایت گردشگری و توریستی

فهرست

اطلاعات مقاله

  • نویسنده : ایپک
  • تعداد بازدید : 1028
  • تاریخ نشر : 2 سال قبل
  • زمان مطالعه : 4.14 دقیقه

مقالات محبوب

دیدگاه های اخیر

برای:
طراحی سایت هنری
2 سال قبل
برای:
بررسی کامل فروشگاه ساز پرستاشاپ (prestoshop)
1 سال قبل
برای:
طراحی سایت شرکتی
10 ماه قبل
برای:
طراحی سایت فروشگاهی
8 ماه قبل
برای:
طراحی سایت فروشگاهی
8 ماه قبل
برای:
طراحی سایت پوشاک
6 ماه قبل
برای:
طراحی سایت پوشاک
6 ماه قبل

طراحی سایت گردشگری و توریستی

سایت گردشگری و توریستی یکی از انواع سایت است که به جهت معرفی تور های گردشگری ، معرفی مکان های گردشگری ، معرفی آژانس های مسافرتی و ... طراحی میشود که مناسب برای آژانس های مسافرتی است . در این مقاله سعی بر آن است که همه امکانات سایت گردشگری و انواع آن بررسی شود و در آخر هم قیمت و نمونه کار های سایت گردشگری ایپک را میتوانید مشاهه کنید.


طراحی سایت گردشگری و توریستی یکی از انواع طراحی سایت است که این سایت ها به منظور معرفی مکان های گردشگری ، معرفی آژانس های توریستی و … طراحی میشود و مناسب موسسات گردشگری ، لیدر ها ، تور های مسافرتی ، جغرافی دانان و … می باشد. در ادامه به سایت گردشگری ، مزایای طراحی سایت گردشگری ، امکانات سایت های توریستی و نحوه سفارش این سایت ها آشنا میشویم! با ما همراه شوید.

اگر شما مدیر یک آژانس مسافرتی هستید و قصد راه انداری وبسایت ، رزرو بلیط ، رزرو هتل ، رزرو تور و … دارید به صفحه طراحی سایت آژانس هواپیمایی مراجعه کنید.

سایت گردشگری چیست و چه کاربردی دارد؟ 

طراحی سایت گردشگری، مانند هر سایت دیگری ویژگی های خاص خود را دارد. یعنی برای ایجاد بهترین و بهینه ترین سایت، باید نکات مختلفی را مورد توجه قرار داد. در این بخش نیز قصد داریم به معرفی سایت گردشگری و نحوه طراحی آن بپردازیم. البته باید توجه داشته باشید که بهتر است طراحی این سایت را به عهده افراد کاربلد قرار دهید. زیرا آن ها آگاهی زیادی نسبت به فضای طراحی حرفه ای و اصولی داشته و می توانند کمک بیش تری به شما کنند. 

یکی از اهدافی که انواع سایت گردشگری و تورهای گردشگری خاص ایفا می کنند، مدیریت آماده سازی و اجرای سفر است. آن ها به عنوان یک سیستم تسهیل کننده رزرو قلمداد شده و در پیشبرد اهداف گردشگری بیش ترین تاثیر را دارند. افراد همه روزه می توانند با مراجعه غیر حضوری به این سایت ها، انواع تورهای مسافرتی خاص را بررسی کنند. مناسب ترین گزینه، با توجه به نوع نیاز افراد انتخاب می شود. پس از انتخاب گزینه مورد نیاز برای سفر، افراد می توانند درخواست اولیه را ثبت کنند. این درخواست در پی تکمیل مراحل بعدی به صورت رزرو کامل انجام می شود.  

سایت گردشگری مناسب چه افرادی است؟

سایت های گردشگری مناسب تمامی افرادی است که عاشق گشت و گزارند ولی با این حال ، طراحی سایت توریستی برای اشخاص زیر توصیه میشود.

  1. مدیران آژانس های هواپیمایی
  2. لیدر های گردشگری
  3. مدیران گردشگری شهر ها و ابنیه
  4. گردشگران و توریست ها
  5. تور های گردشگری
  6. سایر علاقه مندان به سفر و گردش
طراحی سایت گردشگری و توریستی

در طراحی سایت گردشگری چه چیزهایی باید مورد توجه قرار بگیرد؟ 

برای طراحی سایت گردشگری، باید به عوامل مهم و تاثیرگذاری توجه کرد. این عوامل می توانند در نهایت میزان بازدید سایت شما را به میزان قابل توجهی افزایش دهند. البته بالا رفتن بازدید یک سایت، به عوامل مختلفی بستگی داشته و تنها یک عامل در این رابطه تاثیر گذار نیست. به عنوان مثال، قرار دادن محتوای  آموزشی مناسب با نیاز کاربران، یکی از عوامل بالا رفتن بازدید سایت است. برای انجام طراحی در سایت گردشگری، باید به نکاتی نظیر سئو نویسی نیز توجه ویژه‎ای داشته باشید. در اینجا چند نمونه از مهم ترین نکات را برای شما ذکر کرده ایم. 

معرفی تورهای گردشگری خاص، یکی از مهم ترین اهداف سایت گردشگری است. شما  موظف هستید به عنوان یک طراح، شرایطی را برای معرفی دقیق تورهای مختلف فراهم آورید. ذکر برخی از امکانات ارائه شده در تور تفریحی، مانند امکانات غذایی ضرورت بسیار زیادی دارد. شما باید به عنوان یک طراح حرفه ای، در نظر داشته باشید که متقاضیان به چه چیزهایی توجه می کنند. مثلا برخی از آن ها بر روی امور حمل و نقل تور تمرکز دارند. برخی دیگر نیز به دنبال دریافت منوی غذایی برگزار کنندگان تور گردشگری هستند. 

در کنار معرفی تورهای گردشگری خاص، یکی از نکاتی که باید مورد توجه قرار بگیرد انتشار عکس مناسب است. برای این کار بهتر است یک گالری تصویر در سایت ایجاد کنید. می توانید با افزودن پوشه های عکس به گالری، تصاویر مختلف را دسته بندی کنید. بارگذاری عکس های مختلف از انواع تور گردشگری، موجب ترغیب بیش تر مراجعان به رزرو می‎شود. 

نکات دیگری نیز هستند که در جریان طراحی سایت گردشگری باید به آن‎ها توجه کرد. برخی از این نکات به آماده سازی قالب سایت اشاره می‎کنند. مثلا قرار دادن محلی برای انتشار نظر، می‎تواند بسیار سودمند باشد. 

مزیت های طراحی سایت گردشگری چیست؟

تورهای گردشگری خاص، مزایای بسیار زیادی برای صاحبان صنعت گردشگری دارند. زیرا همه افراد متقاضی سفر، قادر به مراجعه حضوری به مراکز گردشگری نیستند. بلکه بسیاری از آن ها ترجیح می دهند فرآیند رزرو را به صورت غیر حضوری انجام دهند. این کار تا حد زیادی باعث ایجاد درآمد از طریق درخواست های خانگی می شود. حتی بسیاری از صاحبان صنایع می توانند اپلیکیشن هایی را نیز برای این کار طراحی کنند. با این حال هنوز هم بهینه ترین کار برای رونق گردشگری، طراحی سایت و به روز رسانی آن است. 

همچنین یکی دیگر از مزایایی که متوجه شرکت های گردشگری می شود، رونق اقتصادی برای مجموعه آن ها است. با گسترش مراجعات از طریق وب سایت، تقاضای افراد نیز برای استفاده از خدمات گردشگری افزایش پیدا می کند. در نتیجه می توان با استفاده از کمترین نیروی کاری و انسانی، بیش ترین پول را به دست آورد. به علاوه طراحی سایت، باعث حذف سایر رقبای گردشگری می شود. زیرا شهرت یک برند و مجموعه گردشگری، به دنبال ایجاد سایت و افزایش بازدید از آن افزایش پیدا می کند. برای کسب اطلاع درباره هزینه های طراحی سایت، می توانید به مقالات آموزشی دیگر مراجعه کنید. 

طراحی سایت گردشگری و توریستی

امکانات سایت گردشگری و توریستی

سایت های گردشگری بسته به نیاز کارفرما و هدف کارفرما میتواند امکانات متفاوتی داشته یاشد ولی با این حال اکثر سایت های توریستی و گردشگری دارای امکانات زیر میباشد.

  1. مدیریت مقالات
  2. مدیریت دسته بندی مقالات
  3. مدیریت برگه ها
  4. بخش معرفی کشور ها و شهر ها
  5. بخش معرفی مکان های تاریخی ، گردشگری ، تفریحی شهر ها و کشور ها
  6. بخش معرفی آژانس های مسافرتی
  7. بخش معرفی هتل ها 
  8. بخش معرفی رستوران ها 
  9. مدیریت کاربران
  10. صفحه درباره موسسه
  11. صفحه تماس با ما

*اگر شما به امکانات بیشتری نیاز دارید ، حتما با مشاوران فروش و فنی ما در میان بگذارید، تخصص ما پیاده سازی ایده های شماست.

سفارش طراحی سایت گردشگری

با مطالعه مطالب بالا ، اگر مشتاق به طراحی یک سایت گردشگری و توریستی شده اید ایپک بهترین گزینه برای ساخت سایت شما میباشد همچنین شما میتوانید با یکی از روش های زیر سفارش ساخت سایت خود را به ما بسپارید 

  1. خرید یکی از پکیج های طراحی سایت گردشگری بسته به نیاز شما
  2. تماس با شماره 02191031917 به جهت مشاوره رایگان و سفارش ساخت سایت گردشگری
  3. ارسال پیام به واتساپ یا تلگرام شماره 09396138704
  4. ارسال ایمیل به پست الکترونیکی sales@eepek.org

 

 

مقالات طراحی سایت
2 سال قبل
ایپک

عاشق برنامه نویسی و طراحی سایت هستم و 8 سال است که در زمینه برنامه نویسی و هوش مصنوعی در حال مطالعه و فعالیت هستم!

مقالات مشابه

معرفی جامع فریم ورک لاراول

لاراول (Laravel) یک چارچوب متن باز مبتنی بر پی اچ پی (PHP) است، که بستر لازم برای توسعه برنامه های کاربردی وب را فراهم می آورد. فریم ورک لاراول از ویژگی های خاص و منحصر به فردی برخوردار است که باعث بر...

Back end developer یا توسعه دهنده برنامه نویس کیست؟

توسعه دهنده برنامه نویس یا Back end developer همواره سرپرست نوشتن خدمات وب و API می باشند که به وسیله بسط دهندگان Front end و بسط دهندگان رابط کاربری اپلیکیشن موبایل بکار برده می شود. یک بسط دهنده بک...

معرفی انواع پایگاه داده

دیتابیس مجموعه‌ای از اطلاعات ذخیره شده در یک کامپیوتر می‌باشد که برای همه چیز از ذخیره تصاویر در کامپیوتر شما گرفته تا خرید آنلاین اقلام و تجزیه و تحلیل بازار سهام مورد استفاده می‌گیرد. دیتابیس به کام...

دیدگاه

دیدگاه خود را بیان کنید


دیدگاه