طراحی سایت اقساطی

فهرست

اطلاعات مقاله

  • نویسنده : ایپک
  • تعداد بازدید : 614
  • تاریخ نشر : 12 ماه قبل
  • زمان مطالعه : 1.384 دقیقه

مقالات محبوب

دیدگاه های اخیر

برای:
طراحی سایت هنری
2 سال قبل
برای:
بررسی کامل فروشگاه ساز پرستاشاپ (prestoshop)
1 سال قبل
برای:
طراحی سایت شرکتی
10 ماه قبل
برای:
طراحی سایت فروشگاهی
8 ماه قبل
برای:
طراحی سایت فروشگاهی
8 ماه قبل
برای:
طراحی سایت پوشاک
6 ماه قبل
برای:
طراحی سایت پوشاک
6 ماه قبل

طراحی سایت اقساطی

طراحی سایت اقساطی یکی از روش های پرداخت خدمات طراحی سایت میباشد که امروزه معدود شرکت های طراحی سایت هستند که این روش پرداخت را برای خدمات خود پذیرا هستند ، در این مقاله به نحوه قسط بندی خدمات طراحی سایت در ایپک میپردازیم.


طراحی سایت قسطی یک نوع روش پرداخت برای انواع خدمات طراحی سایت میباشد که امروزه بدلیل گرانی و تورم روش پرداخت بصرفه و قابل اطمینان برای کارفرمایان میباشد .

طراحی سایت اقساطی چیست؟ 

هر نوع خدمات طراحی سایت در شرکت ایپک که بتوان بخشی از پرداخت حق الزحمه آن را به چندین مرحله تقسیم و تقسیط کرد را گویند ، این روش پرداخت ، امروزه تنها در تعداد معدودی از شرکت های طراحی سایت امکان پذیر میباشد.

چه نوع خدماتی قابل تقسیط میباشد؟

تقریبا میتوان گفت تمامی خدمات طراحی سایت شرکت ایپک ،  شرایط پرداخت اقساطی را دارا میباشد و شما میتواند قبل از عقد قرارداد و یا توافق آنلاین با بخش مالی شرکت این مورد را به توافق برسید.

شرایط طراحی سایت اقساطی

تقریبا تمامی افراد حقیقی و حقوقی که دارای دسته چک معتبر بانکی هستند میتوانند سایت خود را بصورت اقساطی طراحی کنند . 

نحوه پرداخت اقساطی خدمات طراحی سایت

با توجه به مبلغ و زمان پروژه ی طراحی سایت شما  ، روش تقسیط پرداخت شما ، میتواند متفاوت باشد ، با این حال با افزایش بین 10 تا 20 درصد کل مبلغ و پرداخت بین 30 الی 60 درصد پیش پرداخت و تقسیط بین 1 تا 12 ماه ما بقی مبلغ پروژه ی شما ، میتوانید پرداخت خود را بصورت اقساطی انجام دهید.

مزایای طراحی سایت اقساطی

امروزه به دلیل کثرت شرکت های طراحی سایت ، بحث اعتماد و کیفیت خدمات ارائه شده بیش از پیش مطرح است ، با روش پرداخت اقساطی این اطمینان و اعتماد تا حدودی برای کارفرما ایجاد میشود ، علاوه بر این طراحی سایت اقساطی از نظر مالی برای کارفرما بصرفه میباشئ.

سفارش طراحی سایت قسطی 

همانطور که در بالا اشاره شد ، با توجه به نوع پروژه نحوه تقسیط پرداخت میتواند متفاوت باشد ، شما میتوانید با انتخاب نوع سایت خود و نحوه پیاده سازی آن ، با کارشناسان مالی ما تماس گرفته و درباره نحوه پرداخت خود مشاوره بگیرید همینطور شما میتوانید از روش های زیر با کارشناسان ما در ارتباط باشید. 

  1. تماس با شماره 02191031917 به جهت مشاوره رایگان و سفارش ساخت سایت قسطی
  2. ارسال پیام به واتساپ یا تلگرام شماره 09396138704
  3. ارسال ایمیل به پست الکترونیکی sales@eepek.org

 

مقالات طراحی سایت
12 ماه قبل
ایپک

عاشق برنامه نویسی و طراحی سایت هستم و 8 سال است که در زمینه برنامه نویسی و هوش مصنوعی در حال مطالعه و فعالیت هستم!

مقالات مشابه

معرفی کامل نرم افزار Adobe XD

نرم افزار ادوبی XD یکی از نرم افزار های گرافیکی طراحی UI / UX برای سایت ، اپلیکیشن موبایل و ... میباشد که امروزه برای طراحان سایت و گرافیستان سایت از اهمیت بخصوصی برخوردار است.

طراحی سایت آموزشی

سایت های آموزشی با پیشرفت تکنولوژی امروزه مخاطبان زیادی دارد ، در این مقاله به بررسی امکانات سایت های آموزشی ، نحوه سفارش سایت های آموزشی ، انواع سایت آموزشی و .. میپردازیم.

طراحی سایت شرکتی

طراحی انواع سایت <b>شرکتی</b> ، <b>پزشکی</b>، ارتودنسی ، صنعتی ، آژانس های مسافرتی ، هنری ، <b>وکالت</b>، شخصی و ... با استفاده از المنتور ، وردپرس اختصاصی و کدنویسی اختصاصی با لاراول در ایپک برای کسب...

دیدگاه

دیدگاه خود را بیان کنید


دیدگاه