طراحی سایت شخصی

فهرست

اطلاعات مقاله

  • نویسنده : ایپک
  • تعداد بازدید : 1038
  • تاریخ نشر : 2 سال قبل
  • زمان مطالعه : 2.936 دقیقه

مقالات محبوب

دیدگاه های اخیر

برای:
طراحی سایت هنری
2 سال قبل
برای:
بررسی کامل فروشگاه ساز پرستاشاپ (prestoshop)
1 سال قبل
برای:
طراحی سایت شرکتی
10 ماه قبل
برای:
طراحی سایت فروشگاهی
8 ماه قبل
برای:
طراحی سایت فروشگاهی
8 ماه قبل
برای:
طراحی سایت پوشاک
6 ماه قبل
برای:
طراحی سایت پوشاک
6 ماه قبل

طراحی سایت شخصی

سایت های شخصی و رزومه یه منظور معرفی یک شخصی و نمونه کار ها و پروژه های او طراحی میشود. در این مقاله شما میتوانید با انواع سایت شخصی ، امکانات که باید داشته باشد آشنا شوید و در آخر با نمونه کار های ایپک را بررسی کرده و با دیدی وسیع تر سایت مدنظر خود را سفارش دهید.


طراحی سایت شخصی یکی از انواع طراحی سایت میباشد که به منظور معرفی اشخاص حقیقی ، نمایش رزومه کاری و تحصیلی و … برای هر شخص حقیقی مناسب میباشد درادامه توضیحاتی درباره سایت شخصی ، مزیت های طراحی آن ، امکانات آن و نحوه سفارش سایت شخصی اشاره خواهیم کرد با ما همراه باشید. 

طراحی سایت شخصی چیست ؟

در دنیای دیجیتال امروز ، برای گسترش و بهبود کسب و کار خود باید خود را به کاربران و مشتریان خود معرفی کنید و نمونه کار هایی را که تا به امروز در زمینه فعالیت خود انجام داده اید را به آن ها نشان دهید و آنها بتوانند از طریف اینترنت با شما در ارتباط باشند ، یکی از این روش ها طراحی سایت شخصی - رزومه برای خود است.

سایت شخصی مناسب چه افرادی است؟

امروزه طراحی سایت شخصی به دلیل مزیت های فراوانی که دارد به همه افراد جامعه توسعه میشود با این حال سایت شخصی برای افراد زیر مناسب تر است.

افرادی که دارای کسب و کار فردی هستند و یا به زبان رسمی به صورت حقیقی در سطح جامعه فعالیت دارند که از مهمترین این اقشار میتوان به گروه های شغلی زیر اشاره کرد :فریلنسر ها (دور کار ها) - مهندسان - استادان - پزشکان -داروسازان ، شاعران ، نویسندگان و …

افراد مشهور و معروفی که دارای تعداد زیادی طرفدار هستند و رزومه کاری آن ها ، زندگینامه آن ها و سخنان آن ها تاثیر قابل توجه بر افراد جامعه دارد از افراد این گروه میتوان به گروه های زیر اشاره کرد : سیاستمداران - موسیقیدانان - شاعران و نویسندگان مطرح - هنرپیشگان.

افراد معمولی که نیازمند یک وبگاه برای نوشتن خاطرات روزانه ، نوشته های روزمره و متن های نوشته شده خود در بستر اینترنت هستند.

 

طراحی سایت شخصی - سایت رزومه نمونه

مزیت های طراحی سایت شخصی چیست؟

همانطور که پیش تر اشاره شد طراحی سایت شخصی مزایای بسیار زیادی برروی شهرت یک شخص و کسب و کار شما دارد که از مهم ترین کاربرد های طراحی سایت شخصی عبارت است از :

  1. شناساندن تخصص شخص به تعداد افراد زیادی در بستر اینترنت
  2. ارتقا سلف برندینگ
  3. نمایش رزومه کاری شخص بصورت مطلوب
  4. نمایش زندگینامه افراد
  5. نمایش دست نوشته های افراد
  6. نمایش تصاویر و عس های افراد در جهت خبررسانی
  7. نمایش فعالیت ها اخیر صورت گرفته
  8. دریافت سفارش و همکاری  و …
طراحی سایت شخصی - فردی با رزومه خود در گوشی

اهمیت طراحی سایت شخصی

سایت های شخصی با توجه به مزیت های ذکر شده در قسمت بالا ، امروزه یکی از مهم ترین عناصر سلف برندینگ (Self-branding) در نظر گرفته میشود ، شما میتوانید با هدف شناساندن خود به مخاطبین خود ، افزایش محبوبیت در حوزه فعالیت شغلی خود ، انتشار مطالب و مقالات علمی  و انتشار نمونه کارهای خود ، سایت شخصی خود را طراحی و تاسیس کنید ، این جمله را به یاد داشته باشید که داشتن سایت شخصی برای هر فرد ،  مرجعی است برای تمامی  افرادی که علاقه مند به او و حوزه فعالیت ایشان اس ، بنابراین اگر میخواهید در شغل خود سرآمد دیگران باشید ، طراحی سایت شخصی به شما توصیه میشود.

تمامی شخصیت های برجسته سیاسی ، فرهنگی ، هنری و اغلب شخصیت های علمی ، مهندسی و پزشکی دارای یک سایت شخصی و رزومه میباشد . 

امکانات سایت شخصی

سایت های شخصی میتواند بر اساس کارفرما و خواسته های ایشان دارای امکانات متنوعی باشد ولی با این حال تقریبا میتوان گفت موارد زیر امکانات سایت های شخصی یا رزومه میباشد.

  1. مدیرت مقالات
  2. مدیریت دسته بندی مقالات
  3. مدیریت برگه ها
  4. نوشتن زندگینامه و اطلاعات شخصی
  5. مدیریت نمونه کار ها
  6. افزودن راه های ارتباطی
  7. فرم ارسال پیام به شما در جهت همکاری
  8. تبادل پیوند های مفید
  9. صفحه تماس با ما
  10. صفحه اصلی
  11. صفحه درباره ما
  12. مدیریت خدمات قابل ارائه توسط شما و …

 

نمونه کار های طراحی سایت شخصی 

برای مشاهده نمونه کار های ایپک در زمینه طراحی سایت شخصی - رزومه میتوانید به مراجعه به لینک زیر آن ها را بررسی کرده و با دید وسیع تر سایت مورد نظر خود را سفارش دهید.

نمونه کار های طراحی سایت شخصی

سفارش طراحی سایت شخصی

اگر شما مایل به طراحی یک سایت حرفه ای شخصی برای خود هستید میتوانید علاوه بر مطالعه موارد بالا با کارشناسان ما تماس بگیرید و گفت و گوی رایگان پیرامون خواسته های خود داشته باشید همچنین شما میتوانید با یکی از روش های زیر سفارش ساخت سایت شخصی خود را به ما بسپارید 

  1. خرید یکی از پکیج های طراحی سایت شخصی بسته به نیاز شما
  2. تماس با شماره 02191031917 به جهت مشاوره رایگان و سفارش ساخت سایت شخصی
  3. ارسال پیام به واتساپ یا تلگرام شماره 09396138704
  4. ارسال ایمیل به پست الکترونیکی sales@eepek.org

 

مقالات طراحی سایت
2 سال قبل
ایپک

عاشق برنامه نویسی و طراحی سایت هستم و 8 سال است که در زمینه برنامه نویسی و هوش مصنوعی در حال مطالعه و فعالیت هستم!

مقالات مشابه

معرفی کامل نرم افزار Adobe XD

نرم افزار ادوبی XD یکی از نرم افزار های گرافیکی طراحی UI / UX برای سایت ، اپلیکیشن موبایل و ... میباشد که امروزه برای طراحان سایت و گرافیستان سایت از اهمیت بخصوصی برخوردار است.

گوگل ادز (Google ads)

تبلیغات در گوگل یکی از روش های موثر در دیجیتال مارکتینگ است که بازدهی کسب و کار شما را بالا می برد و تعداد مشتری های شما را افزایش میدهد.

معرفی CMS ها آماده مشهور

سیستم مدیریت محتوا یا Content Management Systems که به اختصار به آن CMS گفته می شود، این امکان را برای طراح سایت به وجود می آورد که بتواند با توجه به سلایق و نیاز خود مطالب، لینک ها تصاویر وسایر محتوا...

دیدگاه

دیدگاه خود را بیان کنید


دیدگاه