طراحی سایت ورزشی

فهرست

اطلاعات مقاله

  • نویسنده : ایپک
  • تعداد بازدید : 861
  • تاریخ نشر : 1 سال قبل
  • زمان مطالعه : 4.768 دقیقه

مقالات محبوب

پکیج های مرتبط

دیدگاه های اخیر

برای:
طراحی سایت هنری
2 سال قبل
برای:
بررسی کامل فروشگاه ساز پرستاشاپ (prestoshop)
1 سال قبل
برای:
طراحی سایت شرکتی
10 ماه قبل
برای:
طراحی سایت فروشگاهی
8 ماه قبل
برای:
طراحی سایت فروشگاهی
8 ماه قبل
برای:
طراحی سایت پوشاک
6 ماه قبل
برای:
طراحی سایت پوشاک
6 ماه قبل

طراحی سایت ورزشی

طراحی سایت ورزشی و طراحی سایت باشگاه ورزشی یکی از انواع سایت است که در این مقاله سعی شده است که شما را با امکانات سایت های ورزشی و انواع این سایت ها آشنا کنیم


یکی دیگر از انواع طراحی سایت ، طراحی سایت ورزشی ، برای مربیان ، ورزشکاران ، هیئت های ورزشی ، باشگاه ها و … است ، این سایت ها با هدف ارتقا سطح ورزش یک گروه از جامعه طراحی و توسعه داده میشود ، اگر شما مربی هستید و یا صاحب یک باشگاه ورزشی هستید ، این مقاله طراحی سایت را از دست ندهید.

طراحی سایت ورزشی چیست و چه کاربردی دارد؟

سایت ورزشی همانطور که از اسمش پیداست ، سایتی است با مضمون ورزشی که هدف ارتقا سطح سلامتی ، ارائه اخبار ، معرفی باشگاه ، ارائه برنامه های تمرینی و … برای انواع ورزش ها مانند بسکتبال ، فوتبال ، والیبال ، بدنسازی و فیتنس و … طراحی میگردد ، طراحی سایت ورزشی امروزه مناسب همه افرادی است که در یک خانواده ورزشی حضور دارند است مانند ورزشکاران ، مربیان ، متخصصان تغذیه ، مدیران باشگاه های ورزشی و … شما بسته به فعالیتی که دارید میتوانید یک سایت ورزشی برای خود و یا باشگاه خود طراحی کنید.

کاربرد های طراحی سایت ورزشی

همانطور که در بالا ذکر شد هر سایت ورزشی بنا به نیاز کارفرما و فعالیت کارفرما میتواند هدف متفاوتی برای طراحی داشته باشد ولی بطور کلی شما بخاطر یکی از اهداف زیر میتوانید اقدام به طراحی سایت ورزشی بکنید.

  1. ارتقا سطح سلامت از طریق ارائه مقالات ورزشی و تغذیه
  2. ارائه اخبار ورزشی 
  3. معرفی خود یا باشگاه ورزشی و …
  4. ارائه برنامه تمرینی و ارائه رژیم غذایی
  5. ثبت نام در کلاس های آموزشی باشگاه
  6. خرید بلیط مسابقات
  7. ایجاد مرجع مناسب برای باشگاه ورزشی 

انواع سایت ورزشی

سایت های ورزشی بر اساس امکانات مورد نیاز ، کارفرما و … میتواند به انواع زیر تقسیم شود که هر کدام از این سایت ها دارای امکانات و طراحی های بخصوص خود هستند.

طراحی سایت باشگاه ورزشی

این نوع سایت  برای یک باشگاه ورزشی طراحی میشود

طراحی سایت ورزشکاران

ایننوع از سایت های ورزشی مناسب یک ورزشکار در زمینه خاص ورزشی است.

طراحی سایت اطلاع رسانی ورزشی

این نوع سایت ها که سایت های عمومی ورزشی میباشد مناسب هر شخصی میتواند باشد که علاقه به ورزش و اطلاع رسانی د ر آن زمینه است

طراحی سایت فروشگاه لوازم ورزشی

همانطور که از اسم این سایت مشخص است برای فروش لوازم ورزشی طراحی و استفاده میشود

 

اهمیت طراحی یک سایت ورزشی

ایجاد صفحات وب یکی از عناصر ضروری ارتباطات و بازاریابی آنلاین برای همه برندها یا شرکت هایی است که میخواهند به سرعت در فضای مجازی مطرح شوند. در ایجاد وب سایت ورزشی، ما نمی توانیم طراحی را فراموش کنیم و همیشه باید تابع خواسته های یک جامعه در حال تغییر باشیم. 

داشتن صفحات وب مدرن تر و جذاب تر، ما را به مخاطبان بیشتری نزدیک می کند. درست است که امروزه داشتن یک وب سایت ورزشی خوب برای نمایش خدمات و یا محصولات ما ضروری است، اما نمی توانیم فراموش کنیم که صدها و هزاران صفحه وب برای هر بخش رقابت می کنند. به همین دلیل، موتورهای جستجوی وب مانند گوگل هر روز در وسعت شبکه پیمایش می کنند.

با آگاهی از این واقعیت، نمی‌توانیم اجازه دهیم وب سایت ورزشی ما به فضاهای ثابت ساده تبدیل شود که می‌توانیم خدمات و یا محصولات خود را در آن قرار دهیم و سپس منتظر جذب مخاطب باشیم. امروزه استفاده از دستگاه های تلفن همراه بیش از استفاده از رایانه های شخصی است. بنابراین بسیار مهم است که بتوانیم وب سایت خود را به درستی و بهینه در گوشی های هوشمند نمایش دهیم.

 اگر نتوانیم وب‌سایتی را نشان دهیم که 100% با همه این دستگاه‌ها سازگار است، نه تنها مخاطبان همیشگی ما، بلکه مخاطبان جدید نیز از بازدید وب سایت صرف نظر می کنند. همچنین Google موقعیت سئوی شما را نیز جریمه می‌کند زیرا فضای دلپذیری برای مخاطبان شما نیست.

طراحی سایت ورزشی

ساخت و طراحی صفحات وب برای ورزشکاران

وب سایت های ورزشی زیادی با طراحی های جذاب و متناسب با روزگار ما وجود دارند که حجم زیادی از محتوای هفتگی تولید می کنند تا در موقعیت خوبی قرار گیرند. با این حال متأسفانه بسیاری دیگر از انواع سایت ورزشی هستند که یک بار ایجاد شده اند، تغییرات اندکی داشته اند و نتوانسته اند جایگاه خوبی را در گوگل به دست بیاورند.

وب‌سایت‌ها یا وبلاگ‌هایی که سعی در نزدیک‌تر شدن به مخاطبانی دارند که جذب فعالیت‌های بدنی و ورزش می‌شوند، باید روی نمایش محتوای جدید تمرکز کنند. در واقع یک وب سایت ورزشی زمانی تعداد بیش تری مخاطب را به خود جذب می کند که جنبه نادیده گرفته شده ای از فعالیت ها، ورزش ها، خدمات ورزشی و ..... را نشان دهد. 

بنابراین توصیه می شود در طراحی وب سایت های ورزشی، به تولید محتوای تصویری، بیش تر اهمیت دهید. می توانید از مجموعه هایی که در حوزه دیجیتال مارکتینگ مشغول به فعالیت هستند نیز کمک بگیرید. آن ها دانش گسترده ای در خصوص نحوه طراحی سایت های ورزشی در اختیار دارند و شما را به خوبی راهنمایی می کنند.

 

مراحل طراحی صفحات وب برای سایت های ورزشی

1. هدف صفحه خود را مشخص کنید.

هدف اصلی شما از طراحی سایت ورزشی پایه ساختار است و به همین دلیل ضروری است که از قبل بدانید چگونه آن را تعریف کنید. برخی از اهداف یک وب سایت می تواند به شرح زیر باشد:

  • ممکن است قصد داشته باشید برند ورزشی خود را در اینترنت مطرح کنید.
  • وب سایتی برای جذب بازدیدکنندگان داشته باشید و به لطف آن، بتوانید آنها را به مشتریان جدیدی برای شرکت خود تبدیل کنید.
  • یک فروشگاه آنلاین داشته باشید که در آن خدمات، محصولات یا محتوای خود را مستقیماً به مشتریان ارائه دهید.

مهم نیست که هدف شما از طراحی وب سایت چیست، اما مهم این است که از ابتدا آن را روشن کرده باشید. زیرا به این ترتیب می توانید وب سایتی را طراحی کنید که برای اهداف خود مؤثر باشد. با این حال، همیشه باید در نظر داشته باشید که سایت می بایست مقیاس پذیر باشد زیرا باید همراه با نام تجاری شما رشد کند.

2. سبک را انتخاب کنید.

در هر صورت، داشتن یک پایه طراحی خوب با توجه به برنامه های کاربردی شما بسیار مهم خواهد بود، زیرا آنها به عنوان پایه ای برای تعیین بخشی از سبکی که انتخاب می کنید عمل می کنند. سبک‌های مختلفی در فضای وب وجود دارد. می توانید که چندین صفحه را مرور کنید تا از نمونه‌های مختلفی که در اینترنت وجود دارد ایده بگیرید. هنگامی که سبکی را که بیشتر دوست دارید انتخاب کردید، می توانید به مرحله بعدی بروید.

3. کلمات کلیدی را انتخاب کنید.

تهیه لیستی از کلمات کلیدی باید بر روی نحوه جستجوی مشتریان یا بازدیدکنندگان برای خدمات و محصولات برند شما متمرکز شود. بر این اساس، مهمترین کلمات را انتخاب کنید تا بتوانید محتوای صفحه وب را توسعه دهید.

طراحی سایت باشگاه ورزشی

 

امکانات سایت ورزشی

سایت های ورزشی و باشگاه های ورزشی بسته به نیاز سایت و کارفرما و هدف کارفرما از طراحی آن میتواند امکانات متفاوتی داشته باشد ولی با این حال آیتم های زیر را میتوان از امکانات سایت های ورزشی نام برد.

  1. مدیریت باشگاه
  2. مدیریت اعضای باشگاه
  3. مدیریت مقالات ورزشی
  4. مدیریت دسته بندی های ورزشی
  5. مدیریت کاربران
  6. مدیریت برگه ها
  7. جداول امتیازات باشگاه
  8. افتخارات باشگاه
  9. گالری تصاویر باشگاه
  10. تاریخچه باشگاه 
  11. مدیریت اخبار ورزشی
  12. جدول امتیازات لیگ های ورزشی
  13. جداول بازی لیگ های ورزشی
  14. صفحه تماس با ما
  15. و…

 

سفارش طراحی سایت ورزشی

شما میتوانید با یکی از روش های زیر سفارش ساخت سایت ورزشی خود را به ما بسپارید 

  1. خرید یکی از پکیج های طراحی سایت ورزشی بسته به نیاز شما
  2. تماس با شماره 02191031917 به جهت مشاوره رایگان و سفارش ساخت سایت ورزشی
  3. ارسال پیام به واتساپ یا تلگرام شماره 09396138704
  4. ارسال ایمیل به پست الکترونیکی sales@eepek.org

مقالات طراحی سایت
1 سال قبل
ایپک

عاشق برنامه نویسی و طراحی سایت هستم و 8 سال است که در زمینه برنامه نویسی و هوش مصنوعی در حال مطالعه و فعالیت هستم!

نمونه کار های مشابه

مقالات مشابه

طراحی سایت با وردپرس

طراحی سایت با وردپرس یکی از مهمترین انواع طراحی سایت است که در این مقاله به مزایای طراحی سایت وردپرسی ، انواع طراحی سایت با وردپرس ، نحوه سفارش سایت وردپرسی و ... آشنا خواهید شد.

محیط های توسعه نرم افزار (IDE) مناسب برای طراحی سایت

محیط های توسعه نرم افزار (IDE) ، نرم افزار هایی هستند برای نوشتن کد های برنامه نویسی در زمینه های متفاوت ، که این امکان را به ما میدهند که نرم افزار مورد نظر خود را در این محیط ها ارتقا دهیم.

فریم ورک های php

برترین فریم ورک های PHP و پولساز ترین این فریم ورک ها را میتوانید در این مقاله مطالعه کنید ، همچنین در ادامه به مزایای فریم ورک های PHP پرداخته ایم .

دیدگاه

دیدگاه خود را بیان کنید


دیدگاه