طراحی سایت اختصاصی

فهرست

اطلاعات مقاله

  • نویسنده : ایپک
  • تعداد بازدید : 810
  • تاریخ نشر : 1 سال قبل
  • زمان مطالعه : 3.536 دقیقه

مقالات محبوب

پکیج های مرتبط

دیدگاه های اخیر

برای:
طراحی سایت هنری
2 سال قبل
برای:
بررسی کامل فروشگاه ساز پرستاشاپ (prestoshop)
1 سال قبل
برای:
طراحی سایت شرکتی
10 ماه قبل
برای:
طراحی سایت فروشگاهی
8 ماه قبل
برای:
طراحی سایت فروشگاهی
8 ماه قبل
برای:
طراحی سایت پوشاک
6 ماه قبل
برای:
طراحی سایت پوشاک
6 ماه قبل

طراحی سایت اختصاصی

طراحی سایت اختصاصی، یکی از معروف ترین انواع طراحی سایت به شمار می آید. هدف و قصد این مقاله بررسی روش های طراحی حرفه ای و اختصاصی سایت است. با این حال در ابتدا باید به بررسی کلی روش های طراحی انواع سایت بپردازیم


طراحی سایت اختصاصی، یکی از معروف ترین انواع طراحی سایت به شمار می آید. هدف و قصد این مقاله بررسی روش های طراحی حرفه ای و اختصاصی سایت است. با این حال در ابتدا باید به بررسی کلی روش های طراحی انواع سایت بپردازیم. برای اینکه  بتوانید در این زمینه موفق باشید، بهتر است مقاله تخصصی ما را مطالعه کنید. همچنین می توانید از انواع بروشورهای آموزشی، کتابچه و کلیپ آموزشی کمک بگیرید. تمامی این موارد موجب افزایش آگاهی شما در حیطه طراحی تخصصی وب سایت شوند. بنابراین می توانید برای تکمیل و یا تصحیح اطلاعات خود، ما را تا پایان این بخش همراهی کنید. 

اصولا طراحی عمومی سایت، به معنای ایجاد یک بستر و زمینه برای ورود به فضای مجازی است. با این روش طراحی، افراد می توانند وب سایت مربوط به خود را داشته باشند. با این حال تفاوت چندانی میان اجزای انواع وب سایت هایی که به روش عمومی تهیه می شوند، وجود ندارد. یعنی سایت های طراحی شده به روش عمومی، از یک یا چند قانون کلی پیروی می کنند. همه آن ها پوسته های مخصوص به خود را داشته و می توانند برای مشاغل گوناگون استفاده شوند. به عنوان مثال، یک فرد فعال در حوزه فروش آجیل، می تواند از وب سایتی که برای یک فرد فعال در حوزه لباس فروشی طراحی شده استفاده کند. تنها تفاوت موجود در این دو وب سایت، می تواند شامل مواردی مانند تصاویر مصرف شده و محتوای متنی باشد. 

طراحی سایت اختصاصی، تفاوت زیادی با طراحی عمومی دارد. در این روش همه مراتب طراحی از اصول تخصصی پیروی می کنند. اگر به دنبال آشنایی هدفمند تر با این روش هستید، شما را دعوت به خواندن بخش بعدی می کنیم. 

طرحی سایت اختصاصی چه نکات و ویژگی هایی دارد؟ 

طراحی سایت اختصاصی همانطور که اشاره کردیم، شامل روش های کاملا ویژه ای است. در هر یک از این روش ها، طراح سعی می کند نکات مختلفی را مورد توجه قرار دهد. اصلی ترین نکته ای که در این نوع طراحی مد نظر قرار می گیرد، سلیقه مشتری است. طراح بر طبق سلیقه و سفارش مشتری، سعی می کند یک وب سایت تخصصی طراحی کند. به عنوان مثال، برخی از مشتریان دوست دارند سایت آن ها دارای تصاویر بیش تری باشد. برخی دیگر نیز مایل به قرار دادن فضایی برای انجام تبلیغات سایت هستند. 

به طور ویژه، می توان گفت طراحی اختصاصی سایت، بهتر از طراحی عمومی سایت است. زیرا در روش های عمومی، نمی توان امکانات ویژه ای را در اختیار مشتریان قرار داد. امکاناتی که در طراحی به روش اختصاصی در دسترس افراد قرار می گیرند، بسیار زیاد هستند. به همین دلیل است که افراد سعی دارند از پکیج های طراحی اختصاصی سایت استفاده کنند. 

در طراحی سایت اختصاصی، مشاوره های جداگانه ای در زمینه طراحی قالب، محتوا و مضمون ارائه می شود. افراد می توانند با توجه به سایتی که مد نظر دارند، هر یک از این بخش ها را تغییر دهند. به عنوان مثال برخی از افراد دوست ندارند سایت آن ها در زمینه صادرات و واردات فعال باشد. آن ها می توانند با کسب مشورت از طراح، بخش های مربوط به امور تجاری و بازرگانی را تغییر دهند. 

در طراحی سایت اختصاصی چه پارامترهایی بررسی می شوند؟

در طراحی سایت اختصاصی، پارامترهای گوناگونی مورد بررسی و تغییر قرار می گیرند. در این بخش قصد داریم روش طراحی تخصصی را به وسیله این پارامترها بررسی کنیم. شما عزیزان می توانید با همراهی ما با این روش ها به طور ویژه آشنا شوید. 

طراحی اختصاصی گرافیک: در روش طراحی سایت اختصاصی، گرافیک وب سایت به طور اختصاصی طراحی می شود. موشن گرافی هایی که در سایت انجام می شوند، همگی شامل نمونه های تخصصی هستند. همچنین تصاویر استفاده شده در سایت به وسیله نرم افزارهای مخصوص ساخته و پرداخته می شوند. 

طراحی لوگوی منحصر به فرد: کسب و کارها می توانند لوگوی خود را در اختیار طراحان سایت اختصاصی قرار دهند. طراح نیز می تواند لوگوی مربوطه را با استفاده از نرم افزارهای طراحی، بر قسمت های مختلف سایت قرار دهد. این روش تاثیر بسزایی در ایجاد شهرت مجموعه های فروشگاهی داشته و می تواند موجب گسترش کسب و کار شود. 

برای آشنایی با سایر موارد مهم در طراحی سایت اختصاصی، می توانید از کارشناسان ما کمک بگیرید. 

 

سایت اختصاصی با چه زبان برنامه نویسی طراحی میشود؟

همانطور که در بخش های بالا توضیح داده شد ، سایت های اختصاصی به تمامی سایت های گفته میشود که با یک زبان برنامه نویسی و یا فریم ورک از پایه طراحی میشود با این تعریف ، سایت های اختصاصی میتوانند با هر زبانی از جمله : ASP , .NET , PHP , PYTHON , JS و … طراحی شود ولی ایپک با بررسی زبان های موجود سایت های اختصاصی خود را با زبان برنامه نویسی PHP و فریم ورک لاراول طراحی میکند شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر از فریم ورک لاراول به صفحه فریم ورک لاراول مراجعه کنید.

 

سفارش طراحی سایت اختصاصی

 شما میتوانید با یکی از روش های زیر سفارش ساخت اختصاصی سایت خود را به ما بسپارید .

  1. خرید یکی از پکیج های طراحی اختصاصی سایت بسته به نوع سایت مورد نیاز 
  2. تماس با شماره 02191031917 به جهت مشاوره رایگان و سفارش ساخت اختصاصی سایت
  3. ارسال پیام به واتساپ یا تلگرام شماره 09396138704
  4. ارسال ایمیل به پست الکترونیکی sales@eepek.org

 

                                                         

مقالات طراحی سایت
1 سال قبل
ایپک

عاشق برنامه نویسی و طراحی سایت هستم و 8 سال است که در زمینه برنامه نویسی و هوش مصنوعی در حال مطالعه و فعالیت هستم!

نمونه کار های مشابه

مقالات مشابه

معرفی سیستم عامل لینوکس و ورژن های مختلف آن

سیستم عامل لینوکس یکی از محبوب ترین سیستم عامل سازگار و متن باز برای دولوپرها است. این سیستم عامل از نظر مقیاس پذیری، انعطاف پذیری، امنیت نسبت به سایر سیستم عامل های دیگر آن را متمایز نموده است. لینوک...

Devops چیست و چه کاربردی دارد؟

در دنیای فناوری امروزه اصطلاح Devops مفهومی جدید محسوب می شود. این اصطلاح در سال ۲۰۰۹ برای اولین بار مطرح شده است و به مرور زمان جای خود را در کمپانی های بزرگ و کوچک باز کرد.

برند سازی چیست؟

برند سازی یا برندینگ مجموعه ای از اقداماتی است که منجر به شناساندن یک محصول ، خدمت ، شرکت و ... میشود. در این مقاله توضیح کلی درباره برند سازی و تاثیر برندینگ در کسب و کار و روش های برندسازی را مطالعه...

دیدگاه

دیدگاه خود را بیان کنید


دیدگاه