طراحی سایت آگهی

فهرست

اطلاعات مقاله

  • نویسنده : ایپک
  • تعداد بازدید : 1171
  • تاریخ نشر : 2 سال قبل
  • زمان مطالعه : 3.872 دقیقه

مقالات محبوب

دیدگاه های اخیر

برای:
طراحی سایت هنری
2 سال قبل
برای:
بررسی کامل فروشگاه ساز پرستاشاپ (prestoshop)
1 سال قبل
برای:
طراحی سایت شرکتی
10 ماه قبل
برای:
طراحی سایت فروشگاهی
8 ماه قبل
برای:
طراحی سایت فروشگاهی
8 ماه قبل
برای:
طراحی سایت پوشاک
6 ماه قبل
برای:
طراحی سایت پوشاک
6 ماه قبل

طراحی سایت آگهی

سایت آگهی (نیازمندی ها) به منظور درج انواع آگهی و تبلیغات در آن طراحی میشود . در این مقاله ما به توضیحات کلی درباره سایت نیازمندیها و امکانات آن می پردازیم و انواع سایت آگهی را با هم بررسی میکنیم و در آخر هم نگاهی به نمونه کار های ایپک در این زمینه میکنیم و هزینه های طراحی سایت آگهی را بررسی می کنیم.


طراحی سایت ثبت آگهی ، یکی از محبوب ترین انواع طراحی سایت میباشد ، که با هدف ایجاد بستری برای خرید و فروش کالاهای نو و دست دوم ، استخدام نیروی کار ، فروش زمین و … ، ایجاد اعلانیه ها و …  بصورت C2C برای هر شخص حقیقی و حقوقی ، انجام میشود. در ادامه نگاهی به سایت های آگهی ، اهداف طراحی آنها ، امکانات این سایت ها و … می اندازیم ، با ما همراه باشید.

سایت آگهی چیست ؟ 

وقتی در مورد تبلیغات در اینترنت صحبت می‎کنیم، بدون در نظر گرفتن طراحی سایت آگهی، بلافاصله به برنامه های خاص غول های فناوری فکر می‎کنیم. بدون شک، قرار دادن یک تبلیغ در یکی از این پلتفرم ها پوشش گسترده ای را تضمین می کند. با این حال جایگزین های دیگری نیز وجود دارد که به شما امکان می دهد تبلیغات خود را به صورت رایگان منتشر کنید. ما در مورد طراحی وب سایت‎های تخصصی می کنیم که به عنوان سایت‎های فروش نیز شناخته می‎شوند. این ها صفحات اینترنتی هستند که بسته به گزینه انتخابی، امکان انتشار آگهی فروش هر محصول (از جاروبرقی گرفته تا خودرو) به صورت رایگان و با پوشش کمتر یا بیشتر وجود دارد.

قبل از شروع صحبت درباره طراحی سایت آگهی، بیایید نگاهی بیندازیم به‎ اینکه یک سایت آگهی چیست و چگونه می‎توانید با آن درآمد کسب کنید. احتمالاً این روزها بهترین مکان برای تبلیغات آنلاین، سایت های خرید و فروش است. به خصوص اگر فردی هستید که می خواهید چیزی بفروشید و یا محصولی را با قیمت ارزان خریداری کنید. سایت آگهی یا سایت طبقه بندی شده، مکانی است که افراد می توانند کالا یا خدمات مورد نیاز خود را خریداری کرده و بفروشند. اصطلاح "طبقه بندی شده" از این واقعیت ناشی می شود که آن محصولات و خدمات در طبقات و دسته های مختلف سازماندهی شده اند. 

ساده‌ترین راه برای کسب درآمد در سایت های آگهی این است که از هر کسی که آگهی ارسال می‌کند، هزینه دریافت کرد. روش دیگر، تبلیغات پولی است که در آن فروشندگان هزینه‎ای می پردازند تا تبلیغات خود را برجسته یا برجسته ‎تر در نتایج جستجو نشان دهند. 

طراحی سایت ثبت آگهی در ایپک

امکانات سایت نیازمندی ها

برای طراحی سایت آگهی، باید در رابطه با امکانات پیش فرض آن اطلاعات ویژه ای داشته باشید. به عنوان مثال، دانستن نکته درباره اینکه مراجعه کنندگان به این وب سایت ها، چه پارامتر هایی را مد نظر دارند، می تواند بسیار کمک کننده باشد. در این بخش به بررسی امکانات پیش فرض سایت های تخصصی آگهی پرداخته و اطلاعات وسیعی در این راستا در اختیارتان قرار می دهیم. 

امکان استعلام قیمت

کسب اطلاع درباره قیمت یک محصول یا خدمات، از جمله امکانات پیش فرض سایت های آگهی است. با وجود این ویژگی مثبت، افراد می توانند به ریز جزئیات مهم درباره محصول مد نظر خود دست پیدا کنند. 

امکان تعامل میان خریداران و فروشندگان

در سایت های آگهی، امکان تعامل میان خریداران و فروشندگان به صورت مستقیم و غیر مستقیم وجود دارد. یعنی خریداران می توانند به صورت دقیق سوالات خود را از فروشندگان کالا و یا خدمات مد نظر جویا شوند.

امکان ایجاد و ثبت نظرات

در طراحی سایت آگهی، به امکان ایجاد نظر و ثبت آسان آن نیز باید توجه ویژه ای نشان داد. نظرات تخصصی و انتقاد های رو به جلو، می توانند نقش ویژه ای در تکامل سایت آگهی داشته باشند. به همین دلیل نیز بهتر است امکان ثبت نظر را به صورت پیش فرض در طراحی سایت اعمال و لحاظ کنید. 

سایر امکانات سایت آگهی

غیر از موارد اشاره بالا هر سایت ثبت آگهی میتواند بنا به درخواست کارفرما امکانات زیادی داشته باشد ولی با این حال امکانات زیر را میتوان برای سایت های آگهی نام برد.

  1. مدیریت آگهی ها
  2. مدیریت دسته بندی آگهی ها
  3. فیلتر و جستجوی پیشرفته آگهی ها
  4. مدیریت کاربران
  5. مدیریت پیام های کاربران
  6. مدیریت تیکت ها
  7. امکان ایجاد آگهی های نردبان ، فوری و …
  8. مدیریت مقالات
  9. مدیریت دسته بندی مقالات
  10. مدیریت برگه ها
  11. صفحه لندینگ اول
  12. صفجه کاربران
  13. و…

مزیت های طراحی سایت آگهی

صفحات وب بسیار متنوعی وجود دارد که در آن ها می توانید تبلیغات خود را به صورت رایگان درج کنید. هر کدام از این صفحات، ویژگی ها، مزایا و معایب خاص خود را دارند که باید پیش از انتشار آگهی به آن توجه نشان داد. البته به خاطر داشته باشید که این گزینه به هیچ وجه جایگزین کاملی برای سرمایه گذاری در تبلیغات آنلاین نیست. بلکه افراد برای نمایش بیش تر در اینترنت، باید به روش های دیگری نیز متوسل شوند. در این بخش به بررسی کارایی سایت آگهی و کارکرد ویژه آن، اطلاعاتی را در دسترس شما عزیزان قرار می دهیم. پس اگر شما نیز به دنبال بهره وری بیش تر از طراحی این وب سایت ها هستید، می توانید مقاله ما را تا پایان دنبال کنید. .

اگر می خواهید محصول یا محصولات خود را در کشورهای دیگر نیز بفروشید، می توانید به طراحی سایت آگهی بپردازید. زیرا در این صورت، مرز میان محصولات کشور ها در یکدیگر ادغام می‎شود؛ فضای تعامل جهانی‎تر می شود و امکان فروش تخصصی‎تر می شود. 

همچنین اگر نیاز دارید که ویدیو یا فرمت های دیگر را در تبلیغات خود قرار دهید، می توانید به طراحی سایت آگهی بپردازید. زیرا در این سایت ها امکان آپلود کردن انواع فیلم، عکس، محتوای متنی و صوتی وجود دارد. 

علاوه برمزیت های بر شمرده بالا میتوان مزیت های زیر را نیز برای طراحی سایت نیازمندی بر شمرد.

  1. تجمیع تمامی آگهی های موجود
  2. آسان سازی ارتباط بین آگهی دهندگان و متقاضیان
  3. بخش بندی کردن آگهی ها
  4. کسب درآمد برای صاحبان استارتاپ
طراحی سایت  آگهی در ایپک

 

سفارش طراحی سایت آگهی

با مطالعه مطالب بالا شاید شما تصمیم گرفته باشید یک سایت آگهی و نیازمندی ها برای خود طراحی کنید شما میتوانید با یکی از روش های زیر سفارش ساخت سایت آگهی خود را به ما بسپارید 

  1. خرید یکی از پکیج های طراحی سایت آگهی و نیازمندیها بسته به نیاز شما
  2. تماس با شماره 02191031917 به جهت مشاوره رایگان و سفارش ساخت سایت نیازمندی ها
  3. ارسال پیام به واتساپ یا تلگرام شماره 09396138704
  4. ارسال ایمیل به پست الکترونیکی sales@eepek.org

مقالات طراحی سایت
2 سال قبل
ایپک

عاشق برنامه نویسی و طراحی سایت هستم و 8 سال است که در زمینه برنامه نویسی و هوش مصنوعی در حال مطالعه و فعالیت هستم!

مقالات مشابه

طراحی سایت اقساطی

طراحی سایت اقساطی یکی از روش های پرداخت خدمات طراحی سایت میباشد که امروزه معدود شرکت های طراحی سایت هستند که این روش پرداخت را برای خدمات خود پذیرا هستند ، در این مقاله به نحوه قسط بندی خدمات طراحی سا...

طراحی سایت پوشاک

در این مقاله توضیحات کاملی درباره طراحی سایت مد و پوشاک ، مزایای آن ، امکانات سایت های پوشاک ، روش های طراحی سایت پوشاک و ... داده ایم.

طراحی سایت گردشگری و توریستی

سایت گردشگری و توریستی یکی از انواع سایت است که به جهت معرفی تور های گردشگری ، معرفی مکان های گردشگری ، معرفی آژانس های مسافرتی و ... طراحی میشود که مناسب برای آژانس های مسافرتی است . در این مقاله سعی...

دیدگاه

دیدگاه خود را بیان کنید


دیدگاه