0
سبد خرید خالی است!

شیوه های پرداخت

پرداخت در محل

با این روش شما میتوانید پس از حضور در دفتر کار مرکزی و یا شعبه های شرکت دیجیتال مارکتینگ و برنامه نویسی ایپک اقدام به پرداخت مبلغ مورد توافق ، با کارت خوان دفتر  به وسیله کلیه کارت های بانکی خود بکنید. پس از پرداخت ، شماره تراکنش و مبلغ پرداختی در پرونده شما مکتوب میشود و رسید خریدار نیز به شما تحویل داده میشود.

پرداخت اینترنتی

در این نوع پرداخت پس از انتخاب نوع خدمات مورد نظر و ثبت سفارش نهایی در سایت ، شما میتوانید اقدام به پرداخت مبلغ مورد نظر از طریق درگاه های رسمی اینترنتی بکنید . پس از پرداخت شما یک رسید اینترنتی توسط درگاه بانکی برای شما صادر میشود و شماره تراکنش و مبلغ پرداختی شما بصورت اتوماتیک در سیستم قرارداد ها ثبت و منظور میگردد.

برای پرداخت اینترنتی شما میتوانید از تمامی کارت های بانکی عضو شبکه شتاب استفاده نمایید و داشتن اطلاعات زیر برای تکمیل پرداخت الزامی است.

  1. شماره کارت بانکی
  2. CVV2 کارت بانکی
  3. تاریخ انقضا کارت بانکی
  4. رمز دوم و یا رمز پویا

پرداخت کارت به کارت

شما میتوانید پس از سفارش تلفنی و یا اینترنتی خدمات موردنظر شما ، مبلغ مورد توافق را از طریق خودپرداز های تمامی بانک ها و یا اپ های بانکی به شماره حساب شرکت ایپک و یا شماره حساب یکی از اعضای هیئت مدیره واریز کنید و پس از آن با ارسال فیش واریزی خود ، شماره تراکنش و مبلغ در قرار داد شما ثبت میگردد.

 

 

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ایپک

عاشق برنامه نویسی و طراحی سایت هستم و 8 سال است که در زمینه برنامه نویسی و هوش مصنوعی در حال مطالعه و فعالیت هستم!

021-9103-1917