طراحی سایت طلا فروشی

فهرست

اطلاعات مقاله

  • نویسنده : ایپک
  • تعداد بازدید : 1011
  • تاریخ نشر : 1 سال قبل
  • زمان مطالعه : 3.72 دقیقه

مقالات محبوب

پکیج های مرتبط

دیدگاه های اخیر

برای:
طراحی سایت هنری
2 سال قبل
برای:
بررسی کامل فروشگاه ساز پرستاشاپ (prestoshop)
1 سال قبل
برای:
طراحی سایت شرکتی
10 ماه قبل
برای:
طراحی سایت فروشگاهی
8 ماه قبل
برای:
طراحی سایت فروشگاهی
8 ماه قبل
برای:
طراحی سایت پوشاک
6 ماه قبل
برای:
طراحی سایت پوشاک
6 ماه قبل

طراحی سایت طلا فروشی

سایت های طلافروشی یکی از مهم ترین سایت های فروشگاهی میباشد که مناسب طلافروشان و جواهر فروشان میباشد ، در این مقاله توصیحاتی درباره سایت طلافروشی ، امکانات سایت های جواهری و ... داده شده است.


طراحی سایت طلا فروشی یکی دیگر از انواع طراحی سایت فروشگاهی میباشد که بدلیل حساسیت بالای معاملات در این نوع سایت ها باید توجه ویژه ای در طراحی آنها کرد.سایت های جواهر فروشی مناسب ، طلافروشان ، بدلیجات فروشان ، نقره فروشان و فروشندگان هر چیز با ارزشی است.اسن نوع سایت ها به منظور فروش آنلاین طلا و جواهر ، تغییر قیمت خودکار جواهرات و … میباشد ، در ادامه توصیحاتی راجع به سایت های طلافروشی و امکانات آنها و نحوه سفارش طراحی سایت طلافروشی میکنیم.با ما همراه باشید.

هدف طراحی سایت طلا فروشی

انواع سایت طلا فروشی، با اهداف مختلفی تاسیس می شوند. این سایت ها هر کدام هدف مشخصی داشته و به همین دلیل نیز می توانند با توجه به  این اهداف فعالیت کنند. علت تفاوت هدف، تنوع در صاحبان سایت های نامبرده  است. به عنوان مثال هدف یک شخص از طراحی و اجرای سایت مذکور، افزایش درآمد ماهانه و سالانه است. در حالی که هدف فرد دیگر، ارائه مدل های متنوع تر و جدید تر به مشتریان و خریداران است. در این قسمت  بخشی از اصلی ترین اهداف صاحبان صنعت طلا فروشی را برای شما بیان کرده ایم. 

  1. برای فروش جواهر، اغلب افراد از سایت های معتبر استفاده می کنند. آیا می دانید علت این کار چیست؟ به  دلیل گرانبها بودن جواهراتی که در بسیاری از طلا فروشی‎ها یافت می‎شوند، افراد نمی‎توانند آن ها را به طور مستقیم به فروش برسانند. به همین دلیل نیز بهتر است با طراحی یک سایت که بتواند به عنوان فروشگاه آنلاین عمل کند، می‎توان امنیت فروش را بالا برد. 
  2. یکی دیگر از اهداف تاسیس سایت طلا فروشی، به کارگیری از ظرفیت های مجازی فروشگاهی است. به این منظور نیز شما می توانید از طریق سیستم های اطلاع رسان، مانند سیستم پیامک رسانی محصولات را به فروش برسانید. توجه به این هدف، می تواند ارتباطات شما را با سایر افراد دنیا تسهیل کند. بنابراین، یکی از اصلی ترین اهدافی که افراد بر طبق آن به طراحی حرفه ای سایت می پردازند، بالا بردن ظرفیت تجاری است. 

               

در طراحی انواع سایت طلا فروشی باید چه پارامترهایی را در نظر بگیریم؟

نکات زیادی هستند که در هنگام طراحی انواع سایت طلا فروشی باید به آن ها توجه داشته باشیم. این نکات مستقیما بر روی فروش و مراجعه مشتریان به سایت شما تاثیر گذار بوده و به همین دلیل نیز باعث توجه ویژه بسیاری شده اند. برخی از  این نکات باید توسط طراحان سایت مورد بررسی قرار بگیرند و برخی دیگر باید به وسیله خریداران سایت ارزیابی شوند. طراحان حرفه ای سایت پس از انجام یک دوره طولانی تحقیق، به سفارشی سازی وب سایت مورد نیاز خریداران می پردازند. در این بخش به پارامترهایی که باید هنگام طراحی این نمونه سایت ها در نظر بگیرید پرداخته ایم. 

  • اولین نکته، در نظر گرفتن موقعیت های خاص فروش جواهر است. شما باید ابتدا به تشخیص مشتریان و خریداران خود بپردازید. پس از انجام این کار می توانید محصولات موجود در سایت را به آن ها ارائه کنید. پس در اولین مرحله، لازم است یک سیستم ثبت نام برای سایت تعبیه کنید. با طراحی این سیستم، مشتریان واقعی شما از مشتریان دروغین مشخص می شوند. در نهایت نیز طی فرایند ثبت‎نام تمامی افراد اطلاعات و مشخصات خود را وارد سایت کرده و زمینه هرگونه ابهامی را از بین می‎برند.
  • طراحی سیستم بازاریابی، یکی دیگر از کارهایی است که می توانید برای راندمان بهتر سایت انجام دهید. به این منظور شما می توانید از بازاریابی ایمیلی و یا بازاریابی پیامکی استفاده کنید. برای این کار ابتدا بهتر است مشتریان واقعی خود را از میان انبوه مراجعان و کاربران جدا کنید. پس از این کار می توانید به صورت دوره ای، به ارسال پیامک و ایمیل تبلیغاتی بپردازید. 
طراحی سایت طلا فروشی در ایپک

 

سایت طلا فروشی در چه کشورهایی پشتیبانی می شود؟

انواع سایت های فروش جواهر، در کشورهای مختلفی ساخته می شوند. این سایت ها بسته به نوع سرور و هاست خریداری شده، در کشورهای مختلفی پشتیبانی می شوند. به عنوان مثال برخی از کشورهای اروپایی هستند که از این سایت ها پشتیبانی ویژه ای می کنند. در حالی که در بسیاری از کشورهای آفریقایی، سیستم های پشتیبانی پیشرفته وجود ندارد. به همین دلیل نیز می توان گفت بهره مندی از پشتیبانی ویژه سایت های طلا فروشی، بستگی به کشوری دارد که در آن طراحی را انجام می دهید. 

مشتریانی که به سایت طلا فروشی مراجعه می کنند نیز بسیار متنوع هستند. برخی از آن ها به دنبال خرید عمده جواهر بوده و برخی دیگر تنها به فکر خرید جزئی و محدود آن هستند. توجه داشته باشید که هر یک از شما باید با توجه به نوع مشتری، خدمات دهی فروش و ارائه محصول را انجام دهید. در غیر این صورت به هیچ عنوان در انجام معاملات عمده و گسترده طلا فروشی موفق و حرفه ای نخواهید بود. 

 

امکانات سایت طلا فروشی 

امکانات سایت جواهرات فروشی بر اساس نوع جواهراتی که به فروش میرود و در خواست کارفرما میتواند امکانات متفاوتی داشته باشد ولی با این حال میتوان امکانات زیر را از امکانات کلی سایت طلا فروشی عنوان کرد.

  1. مدیریت جواهرات و طلا ها
  2. مدیریت دسته بندی جواهرات و طلاها
  3. مدیریت مقالات مرتبط
  4. مدیریت دسته بندی مقالات و اخبار
  5. تغییر قیمت اتوماتیک قیمت ها بر اساس انس طلا یا دلار یا …
  6. مدیریت کاربران
  7. مدیریت سفارشات
  8. مدیریت دیدگاه ها
  9. مدیریت پرداخت ها
  10. مدیریت برگه ها
  11. صفحه اول
  12. صفحه تماس با ما
  13. صفحه درباره ما
  14. صفحه سوالات متداول
  15. و …

 

 

سفارش طراحی سایت طلا فروشی

شما میتوانید با یکی از روش های زیر سفارش ساخت سایت جواهر فروشی خود را به ما بسپارید 

  1. خرید یکی از پکیج های طراحی سایت طلا فروشی بسته به نیاز شما
  2. تماس با شماره 02191031917 به جهت مشاوره رایگان و سفارش ساخت سایت طلا فروشی
  3. ارسال پیام به واتساپ یا تلگرام شماره 09396138704
  4. ارسال ایمیل به پست الکترونیکی sales@eepek.org

مقالات طراحی سایت
1 سال قبل
ایپک

عاشق برنامه نویسی و طراحی سایت هستم و 8 سال است که در زمینه برنامه نویسی و هوش مصنوعی در حال مطالعه و فعالیت هستم!

نمونه کار های مشابه

پرسش و پاسخ

تست

dgdg

مقالات مشابه

UX چیست و چه کاربردی دارد؟

تجربه کاربری یا ux اصطلاحی تخصصی در میان طراحان سایت است. امروزه راحتی مشتری در استفاده از ابزارهای سایت و دسترسی به بخش‌های مختلف، یکی از مهم‌ترین اصل‌ها در طراحی سایت است. این به معنای آن است که مشت...

معرفی کامل نرم افزار FIGMA

یکی از محیط های خوب و قوی برای انجام پروژه های گرافیکی به صورت تیمی، نرم افزار FIGMA می باشد. برنامه FIGMA تمامی ابزارهای مورد نیاز برای طراحی پروژه را در اختیار کاربر قرار می دهد. نرم افزار فیگما انق...

وردپرس (Wordpress) چیست و چه کاربردی دارد؟

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای حرفه ای و رایگان میباشد که بصورت فراگیر در سطح وب مورد استفاده قرار میگیرد ، در مقاله به امکانات جدیدترین ورژن ورپرس ، انواع سایت وردپرسی و مزایای طراحی سایت با وردپرس اش...

دیدگاه

دیدگاه خود را بیان کنید


دیدگاه