طراحی سایت وکالت

فهرست

اطلاعات مقاله

  • نویسنده : ایپک
  • تعداد بازدید : 983
  • تاریخ نشر : 1 سال قبل
  • زمان مطالعه : 5.212 دقیقه

مقالات محبوب

دیدگاه های اخیر

برای:
طراحی سایت هنری
2 سال قبل
برای:
بررسی کامل فروشگاه ساز پرستاشاپ (prestoshop)
1 سال قبل
برای:
طراحی سایت شرکتی
10 ماه قبل
برای:
طراحی سایت فروشگاهی
8 ماه قبل
برای:
طراحی سایت فروشگاهی
8 ماه قبل
برای:
طراحی سایت پوشاک
6 ماه قبل
برای:
طراحی سایت پوشاک
6 ماه قبل

طراحی سایت وکالت

طراحی سایت وکالت یکی دیگر از انواع طراحی سایت است که به منظور معرفی وکیل ، پرونده های وکالت شدهو ... برای وکلا طراحی میگردد در این مقاله هدف ما معرفی سایت وکالت ، امکانات سایت وکالت و ... است.


سایت وکالت یکی دیگر از انواع  طراحی سایت است که طراحی این گونه از سایت ها به دلیل اهمیت حوزه شغلی کارفرما بسیار اثر بخش است ، این سایت ها به منظور معرفی وکیل ، ارائه سوابق تحصیلی و کاری ، معرفی بعضی از پرونده ها ، ارائه مقالات حقوقی و … طراحی میگردند که مناسب تمامی وکلا ، قضات ، مشاوران حقوقی ، مدیران موسسات حقوقی و … میباشد در ادامه به توضیح درباره سایت وکالت ، مزایای طراحی سایت وکلا و امکانات سایت مخصوص وکلا میپردازیم ، با ما همراه باشید. 

طراحی سایت وکالت چیست و چه کاربردی دارد؟

وب‌سایت‌های حقوقی امروزه از طریق طراحی جذاب، محتوای مناسب و سئوی قدرتمند خود، مخاطبان زیادی را جذب می کنند. برای همین است که توصیه می شود در چنین دنیای پر از رقابتی، اگر مشغول به فعالیت حقوقی هستید، حتما یک وب سایت وکالت برای خود طراحی کنید. 

صرف نظر از حوزه فعالیت شرکت شما، اعم از قانون خانواده، قانون صدمات شخصی، قانون دفاع کیفری و غیره، مهم است که وب سایت حقوقی، خدماتی را که شرکت شما از آن برخوردار است منعکس کند. این کار ارتباط مستقیمی با جذب تعداد مشتریان و مخاطبان دارد و می تواند کسب و کار شما را رونق ببخشد. آیا زمانی برای اختصاص دادن به ایجاد وب سایت برای کسب و کار خود ندارید؟ نمی دانید چه محتوایی برای تولید مناسب است؟ آیا نگران این هستید که رقبای شما در حوزه طراحی وب سایت و دیجیتال مارکتینگ از شما موفق تر شوند؟

اینترنت امروزه بازار بزرگ فرصت هاست. همه چیز به صورت آنلاین خرید و فروش می شود و دریافت خدمات حرفه ای از وکیل نیز از این قاعده مستثنی نیست. هر کسی که مشکلی داشته باشد به فکر صحبت با یک وکیل می افتد. در چنین شرایطی، استفاده از وب سایت های حقوقی برای کسب اطلاعات بیش تر در خصوص مسائل مختلف حقوقی، مناسب ترین راه ممکن است. 

ما تیمی از متخصصان حوزه طراحی وب سایت وکالت را به شما معرفی می کنیم تا بلافاصله به شما کمک کنند و همه ابهامات شما را حل کنند. در چنین شرایطی ایجاد وب سایت حقوقی برای شما آسان تر می شود. به یاد داشته باشید که یک وب سایت تصویر حرفه ای شما در اینترنت است.

طراحی سایت وکالت

انتخاب تصاویر مناسب برای طراحی سایت وکالت

به طور کلی می توان اظهار کرد که یک موسسه حقوقی باید از نظر جنبه بصری وب سایت خود را در موقعیت مناسبی قرار دهد و بهترین شیوه طراحی را رقم بزند. در طراحی وب سایت حقوقی، مهمترین چیز این است که سبک بصری را انتخاب کنید که به بهترین وجه با استراتژی کسب و کار شما مطابقت دارد.

یکی از اولین تصمیماتی که باید بگیرید این است که چه نوع تصاویری را انتخاب کنید. 3 احتمال وجود دارد:

تصاویر واقعی از وکلا: بدون شک، مناسب ترین گزینه این است که در طراحی سایت وکالت، از تصاویر اصلی وکلا استفاده کنید. اما این تنها در صورتی ممکن است که یک عکاس حرفه ای استخدام کنید تا بهترین تصاویر را برای قرار دادن داخل سایت ثبت کند.

استفاده از عکس های باکیفیت: عکس‌های استوک معمولاً کیفیت عالی دارند و می‌توانند جلوه و ظاهر خوبی برای وب سایت شما ایجاد کنند.

تصاویر انیمیشنی: برای خلاقیت بخشیدن به یک وب سایت وکالت، تصویرسازی گزینه ای است که می تواند در نظر گرفته شود. افراد زیادی در بخش طراحی سایت حقوقی این سبک را انتخاب می کنند زیرا این سبک به جذب مشتریان بیش تر کمک می کند.

 

طراحی بهترین سایت حقوقی چه تاثیری بر روی درآمد دارد؟

آیا تا به حال تاثیراتی که طراحی بهترین سایت روی کسب و کارهای مختلف داشته است را از کارفرمایان جویا شده اید؟ به شما توصیه می کنیم که از افراد مختلف در خصوص این تاثیرات سوالاتی را بپرسید تا متوجه اهمیت طراحی وب سایت برای افزایش فروش محصول یا افزایش ارائه خدمات گوناگون شوید. در درجه اول، ما قصد داریم که تاثیر طراحی سایت حقوقی بر روی افزایش درآمد را مورد بررسی قرار دهیم.

حتما تاکنون برای شما یا یکی از اعضای خانواده تان موردی حقوقی پیش آمده است که از پاسخ آن عاجز بوده اید. در چنین شرایطی چه کاری از دست شما بر می آید؟ در همین لحظه گوشی تلفن خود را بر می دارید و هرچه سریعتر در اینترنت در خصوص مشکل حقوقی خود جستجو می کنید. وجود وب سایت های وکالتی و حقوقی، می تواند تا حدود زیادی مشکلات شما را حل کند. 

در چنین شرایطی، داخل این وب سایت ها، لینک هایی برای برقراری ارتباط مستقیم با وکلا قرار دارد و شما می توانید سوال خود را مستقیما از وکیل مورد نظر بپرسید. همچنین بسیاری از افراد، پس از مشاهده چنین وب سایت هایی، اقدام به مراجعه حضوری به دفتر وکیل مورد نظر می شوند.

پس می توان گفت که طراحی سایت وکالت، اصلی ترین تاثیر را بر روی افزایش حقوق و درآمد یک وکیل دارد. با توجه به فاکتورهای گفته شده، توصیه می کنیم اگر وکیل هستید و تاکنون برای طراحی سایت اقدام نکرده اید، همین حالا دست به کار شوید. همکاران ما به خوبی در حوزه طراحی سایت تخصص دارند و می توانند شما را یاری کنند.

انواع طراحی سایت وکلا

برای طراحی سایت وکلا ، روش هایی زیادی وجود دارد که در این قسمت سعی بر آن داریم که شما را با آن ها آشنا کنیم و مزایا و معایب هر یک را مورد بررسی قرار دهیم.

سایت وکلا نیز مانند سایر سایت ها میتواند با تکنولوژی و روش های مختلفی طراحی شود.

طراحی سایت وکالت با وردپرس 

اولین روش برای طراحی وبسیات حقوقی و وکلا استفاده از CMS وردپرس است که در این روش پس از طراحی گرافیک صفحه اول سایت شما و استخراج تم رنگی سایت بصورت اختصاصی برای شما در ورپرس برنامه نویسی میشود.

طراحی سایت وکالت با المنتور

این نوع از طراحی نیز میتواند زیر مجموعه بالا قرار بگیرد ، تفاوت این نوع طراحی با طراحی سایت با وردپرس در چگونگی طراحی آنان میباشد که در این روش ، صفحات سایت با افزونه ی صفحه ساز المنتور ، طراحی میشود ، نسبت به کدنویسی وردپرس سریع تر ، زیبا تر و ساده تر ( برای یادگیری کارفرما برای کار با سایت ) است و هزینه طراحی کمتری دارد.

 

طراحی سایت وکالت با کدنویسی اختصاصی

روش سوم دیگر طراحی سایت وکلا بصورت اختصاصی برای شما با برنامه نویسی صفر تا صد انجام میشود که در این روش یک CMS اختصاصی برای شما برنامه نویسی میشود ، این روش سرعت نسبتا کمتری دارد، هزینه بسیار بالایی نسبت به روش های قبلی دارد و پشتیبانی آن نیز هزینه بر و زمان بر خواهد بود.

امکانات سایت وکالت

سایت های حقوقی و وکلا با توجه به نیاز کارفرما و هدف ایشان از طراحی سایت وکالت ممکن است ، امکانات متفاوتی داشته باشد ، ولی با این حال امکانات زیر را میتوان برای سایت های وکلا نام برد.

  1. معرفی وکیل ، سوابق تحصیلی و کاری
  2. بررسی پرونده ها
  3. درخواست مشاوره آنلاین ، تلفنی ، حضوری
  4. مدیرین مقالات حقوقی
  5. مدیریت دسته بندی مقالات حقوقی
  6. گالری تصاویر
  7. مدیریت برگه ها
  8. مدیریت کاربران
  9. مدیریت دیدگاه ها
  10. صفحه تماس با ما
  11. صفحه درباره ما
  12. صفحه سوالات متداول
  13. صفحه لندینگ اصلی

بهترین شرکت طراحی سایت وکالت

اگرچه شرکت های زیادی در زمینه ساخت سایت وکالت ، فعالیت میکنند ولی باید برای سفارش طراحی سایت وکلای خود به شرکتی اعتماد کنیم که دارای نمونه کار های عالی از لحاظ زیبایی و فنی باشد ، همین طور انتخاب یک شرکت متعهد و مسئولیت پذیر امروزه ، بسیار سخت و دشوار شده است  ،  ایپک با دارا بودن نیروی فنی متخصص و متعهد بهترین گزینه برای سفارش طراحی سایت وکالت خود میباشد.

 

ایپک ، همراه شما تا انتهای مسیر موفقیت

 

سفارش طراحی سایت وکالت

با مطالعه موارد بالا شما میتوانید به یکی از روش های ذکر شده در بالا سایت وکالت خود را برای طراحی به ایپک سفارش دهید ، شما میتوانید با یکی از روش های زیر سفارش ساخت سایت وکالت خود را به ما بسپارید 

  1. خرید یکی از پکیج های طراحی سایت وکالت بسته به نیاز شما
  2. تماس با شماره 02191031917 به جهت مشاوره رایگان و سفارش ساخت سایت وکالت
  3. ارسال پیام به واتساپ یا تلگرام شماره 09396138704
  4. ارسال ایمیل به پست الکترونیکی sales@eepek.org

 

 

مقالات طراحی سایت
1 سال قبل
ایپک

عاشق برنامه نویسی و طراحی سایت هستم و 8 سال است که در زمینه برنامه نویسی و هوش مصنوعی در حال مطالعه و فعالیت هستم!

نمونه کار های مشابه

پرسش و پاسخ

آیا ، امکان دریافت نوبت بصورت اینترنتی در سایت های وکالت فراهم است؟

بله ، ایپک در طراحی سایت وکالت ، امکان دریافت نوبت برای کاربران را فراهم کرده است و شما میتوانید برای شخصی سازی این فرم در جلسه مشاوره آن ها را بیان کنید.

مقالات مشابه

سرور مجازی (VPS) چیست؟

سرور مجازی یا virtual private server به معنی رایانه مجازی در دیتا سنتر است که این سیستم در طول شبانه روز روشن بوده و دارای اینترنت پر سرعت است. Vps یک سرور خصوصی و کاملا اختصاصی می باشد که اینکار با م...

طراحی سایت موسیقی

سایت موزیک یا موسیقی به منظور ارائه موسیقی بصورت فروشگاهی و یا دانلودی برای علاقه مندان به موسیقی ، استودیو های موسیقی و ... طراحی میشود ، در این مقاله توضیحاتی درباره امکانات سایت موسیقی و نحوه سفارش...

طراحی سایت شخصی

سایت های شخصی و رزومه یه منظور معرفی یک شخصی و نمونه کار ها و پروژه های او طراحی میشود. در این مقاله شما میتوانید با انواع سایت شخصی ، امکانات که باید داشته باشد آشنا شوید و در آخر با نمونه کار های ای...

دیدگاه

دیدگاه خود را بیان کنید


دیدگاه