گوگل ادز (Google ads)

فهرست

اطلاعات مقاله

  • نویسنده : ایپک
  • تعداد بازدید : 491
  • تاریخ نشر : 1 سال قبل
  • زمان مطالعه : 2.736 دقیقه

مقالات محبوب

دیدگاه های اخیر

برای:
طراحی سایت هنری
2 سال قبل
برای:
بررسی کامل فروشگاه ساز پرستاشاپ (prestoshop)
1 سال قبل
برای:
طراحی سایت شرکتی
10 ماه قبل
برای:
طراحی سایت فروشگاهی
8 ماه قبل
برای:
طراحی سایت فروشگاهی
8 ماه قبل
برای:
طراحی سایت پوشاک
6 ماه قبل
برای:
طراحی سایت پوشاک
6 ماه قبل

گوگل ادز (Google ads)

تبلیغات در گوگل یکی از روش های موثر در دیجیتال مارکتینگ است که بازدهی کسب و کار شما را بالا می برد و تعداد مشتری های شما را افزایش میدهد.


گوگل ادز چگونه کار می کند؟

تبلیغات در گوگل یک مدل تبلیغاتی است که به شما امکان می دهد پس از جستجوی کلمات کلیدی توسط کاربر،در اولین جستجوها درج شوید. این روش از طریق سیستمی به نام Google Ads کار می کند. عملکرد گوگل ادوردز بسیار ساده است و به گونه ای طراحی شده است که افراد بدون دانش کافی در زمینه بازاریابی بتوانند از طریق تبلیغات گوگل کمپین های تبلیغاتی موثری را در اینترنت راه اندازی کنند.

اساس کارGoogle Ads  در مورد انتخاب یک سری از کلمات کلیدی و بخش بندی کاربران بر اساس نمایه ای است که بیشتر مورد علاقه ما است. با این هدف که وقتی شخصی با کلمات کلیدی مرتبط با وب سایت، برند، شرکت، تجارت، محصولات یا خدمات ما در گوگل جستجو می کند، تبلیغات دلخواه ظاهر می شود.

تبلیغات گوگل ادوردز، معمولاً به صورت متنی، در صفحه نتایج جستجوی گوگل نمایش داده می شود. آنها همچنین می توانند به شکل تصاویر، بنرها، فیلم ها یا در صفحات وب مرتبط با Google در منطقه ای به نام شبکه نمایش ظاهر شوند. این امر امکان بازدید وب سایت شما را به هزاران برابر حالت قبلی می رساند. برای همین توصیه می شود که از افرادی که در این حوزه تخصص دارند، کمک بگیرید.

مزایای اصلی سرویس های Google Ads

ممکن است تا به حال جسته و گریخته در خصوص مزایای گوگل ادوردز شنیده باشید. با این حال ما به صورت کلی، اصلی ترین مزایای این سرویس را برای شما بیان می کنیم:

اولین و واضح ترین پاسخ این است که مشتریان بیشتری جذب شما می شوند. تبلیغات در گوگل می‌تواند مشتریان بالقوه را به وب‌سایت جذب کند، تجارت الکترونیک یا فروش آنلاین را تقویت کند و مشتری را به تماس مستقیم با بخش فروش سوق دهد.

تبلیغ‌کننده از طریقGoogle Ads به خوبی می‌تواند کلمات کلیدی را که می‌خواهد تبلیغش برای آنها نمایش داده شود و همچنین نمایه کاربر را محدود کند. یعنی امکان تقسیم بندی دقیق مخاطبان هدف و لحظه نمایش تبلیغات را فراهم می کند.

با گوگل ادوردز امکان تقسیم بندی جغرافیایی توزیع تبلیغ شما وجود دارد. شما می توانید خود را در سطح جهانی، بر اساس کشور، منطقه یا شهر خاص تبلیغ کنید. در عین حال مطمئن شوید که افراد در لحظه ای که تبلیغ شما را می بینند به چیزی که شما ارائه می دهید علاقه مند هستند، زیرا در نهایت با وارد شدن به جستجو علاقه خود را ابراز کرده اند.

علاوه بر مزایای ذکر شده در بالا، یکی از قدرتمندترین عملکردهای Google Ads  این است که امکان بازاریابی مجدد یا هدف گذاری مجدد را فراهم می کند. در واقع این سیستم، شامل ایجاد تبلیغات شخصی با مخاطب قرار دادن افرادی است که قبلاً از وب سایت ما یا محتوای مشابه بازدید کرده اند.

اگرچه همانطور که اشاره کردیم اجرای تبلیغات از طریق گوگل ادز ساده است، اما در عمل لازم است کلمات کلیدی را به خوبی انتخاب کنیم و همچنین مخاطبان هدف خود را تقسیم بندی کنیم تا از سودآوری اطمینان حاصل کنیم. به همین دلیل گاهی کمک گرفتن از یک مشاور متخصص می تواند سودمند باشد.

چگونه از خدمات گوگل ادوردز استفاده کنیم؟

استفاده از تبلیغات مختلف به منظور مطرح شدن در سطح کشوری و جهانی، می تواند موثرترین راه برای افزایش فروش باشد. در همین راستا، بیش تر وب سایت ها از خدمات سیستم هایی نظیر Google Adsبرای تبلیغات استفاده می کنند. امروزه در دوره ای زندگی می کنیم که بدون داشتن دانش کافی، موفق به بهره مندی از برخی خدمات نخواهیم بود. 

در چنین مواقعی، اغلب توصیه می شود که از راهنمایی ها و کمک افرادی که اطلاعات سودمندی دارند کمک بگیرید. اما در خصوص گوگل ادوردز نیز باید گفت فرایندهای مربوط به این سیستم اغلب پیچیده است و اگر بی گدار به آب بزنید، حتی ممکن است نتیجه معکوسی را مشاهده کنید. به همین منظور توصیه می کنیم که برای ایجاد تبلیغات در گوگل، ابتدا دانش خود راه به حد نصاب برسانید.

اگر حس می کنید که خودتان قادر به استفاده از این سیستم نیستید، از شرکت هایی که در این زمینه مشغول به فعالیت هستند کمک بگیرید. در دنیای دیجیتالی پیشرفته امروزی، تیم های متخصصی وجود دارند که انواع خدمات گوگل ادوردز را به صورت کاملا تخصصی برای شما ارائه می کنند. کافی است از آن ها کمک بخواهید تا تماشاگر فعالیت حرفه ای آن ها باشید.

 

 

مقالات دیجیتال مارکتینگ
1 سال قبل
ایپک

عاشق برنامه نویسی و طراحی سایت هستم و 8 سال است که در زمینه برنامه نویسی و هوش مصنوعی در حال مطالعه و فعالیت هستم!

مقالات مشابه

طراحی سایت اقساطی

طراحی سایت اقساطی یکی از روش های پرداخت خدمات طراحی سایت میباشد که امروزه معدود شرکت های طراحی سایت هستند که این روش پرداخت را برای خدمات خود پذیرا هستند ، در این مقاله به نحوه قسط بندی خدمات طراحی سا...

طراحی سایت گردشگری و توریستی

سایت گردشگری و توریستی یکی از انواع سایت است که به جهت معرفی تور های گردشگری ، معرفی مکان های گردشگری ، معرفی آژانس های مسافرتی و ... طراحی میشود که مناسب برای آژانس های مسافرتی است . در این مقاله سعی...

امنیت سایت چیست؟

امنیت سایت در حقیقت به فرآیندی گفته می‌شود که با رعایت کردن آن می‌توان از دسترسی‌های غیر مجاز و تخریب‌هایی که می‌تواند متوجه یک وبسایت شود جلوگیری کرد. امروز هکرها سعی می‌کنند تا با به کارگیری شیوه‌ها...

دیدگاه

دیدگاه خود را بیان کنید


دیدگاه