طراحی سایت با المنتور

فهرست

اطلاعات مقاله

  • نویسنده : ایپک
  • تعداد بازدید : 771
  • تاریخ نشر : 10 ماه قبل
  • زمان مطالعه : 3.524 دقیقه

مقالات محبوب

دیدگاه های اخیر

برای:
طراحی سایت هنری
2 سال قبل
برای:
بررسی کامل فروشگاه ساز پرستاشاپ (prestoshop)
1 سال قبل
برای:
طراحی سایت شرکتی
10 ماه قبل
برای:
طراحی سایت فروشگاهی
8 ماه قبل
برای:
طراحی سایت فروشگاهی
8 ماه قبل
برای:
طراحی سایت پوشاک
6 ماه قبل
برای:
طراحی سایت پوشاک
6 ماه قبل

طراحی سایت با المنتور

طراحی سایت با المنتور یکی از روش های طراحی سایت میباشد که امروزه به دلیل امکانات زیاد المنتور و راحتی کار با آن مورد توجه قرار گرفته است.


طراحی سایت با المنتور  یک روش طراحی سایت میباشد که امروزه مورد توجه قرار گرفته است . در ادامه به مزایا و معایب این روش طراحی ، انواع سایت های مناسب برای طراحی با این روش و نحوه سفارش سایت المنتوری اشاره خواهیم کرد.

افزونه صفحه ساز المنتور چیست؟

المنتور  (Elementor)یک افزونه صفحه ساز قدرتمند برای CMS  وردپرس میباشد که در سالهای اخیر بدلیل مزایای فراوان در طراحی صفحات با استفاده از این افزونه و پیشرفت های قابل ذکر این افزونه ، توجه ویژه ای به آن شده است ، شما میتوانید ، سایت خود را با زمان و هزینه کمتر با المنتور طراحی کنید. 

طراحی سایت توسط المنتور برای چه کسانی مناسب است؟

این روش از طراحی سایت در یک کلمه برای تمامی شرکت ها ، فروشگاه ها ، استارتاپ ها و همه کسانی که میخواهند یک کسب و کار اینترنتی داشته باشند و در اول کار هستند مناسب و مفید است با این حال طراحی سایت با المنتور برای موارد زیر مناسب است.

تمامی سایت های شرکتی ساده که برای اطلاع رسانی و معرفی خدمات و محصولات ساخته میشوند.

تمامی سایت های شخصی ، هنری ، وکالت ، گردشگری ، ورزشی که جنبه تولید محتوا و جذب مشتری و مخاطب دارند.

فروشگاه های اینترنتی با حجم محصول و فروش کم 

 

مزایای طراحی سایت با المنتور

المنتور، یکی از قدرتمندترین و بروزترین صفحه ساز های CMS  وردپرس میباشد که میتوان به وسیله آن سایت هایی با ظاهر حرفه ای و زیبا طراحی کرد . برخی از مزایای استفاده از المنتور در طراحی سایت به قرار زیر میباشد.

  1. طراحی صفحات سایت بدون نیاز به دانش برنامه نویسی :  با استفاده از المنتور ، نیازی به دانش برنامه نویسی برای طراحی بخش ظاهری سایت نیست به همین دلیل آموزش استفاده از آن بسیار ساده میباشد.
  2. طراحی با هزینه و زمان کم :  با صفحه ساز المنتور سرعت طراحی صفحات سایت ، نسبتا بالا بوده به همین خاطر هزینه تمام شده برای طراحی یک سایت با المنتور نسبتا پایین میباشد.
  3. انعطاف‌پذیری و سفارشی‌سازی: المنتور امکان سفارشی‌سازی و ویرایش گسترده صفحات وب را فراهم می‌کند. شما می‌توانید طرح، ظاهر و عملکرد سایت خود را به دلخواه خود تغییر دهید.

معایب طراحی سایت با المنتور

 به هرحال، هر راهکاری مزایا و معایب خود را دارد. برخی از معایب طراحی سایت با استفاده از المنتور عبارتند از:

محدودیت در سفارشی‌سازی پیشرفته: المنتور عموماً برای پروژه های ساده و متوسط ​​مناسب است، اما برای پروژه های پیچیده و سفارشی‌سازی پیشرفته ممکن است محدودیت هایی داشته باشد.

حجم بیشتر و سرعت کمتر: یکی از نقاط ضعف صفحه ساز المنتور، حجم زیاد فایل‌های ساخته شده است که ممکن است بر روی سرور و سرعت بارگذاری سایت تأثیر بگذارد.

مشکلات در سئو سایت : بدلیل حجم زیاد صفحات و سرعت بارگذاری پایین ممکن است در انجام امور بهینه سازی سایت با محدودیت هایی روبرو شد.

انواع سایت قابل طراحی با المنتور

تقریا میتوان گفت هر سایتی را که میتوان با وردپرس طراحی کرد ، با صفحه ساز المنتور نیز میتوان طراحی کرد  ، از این رو سایت های زیر را میتوان با المنتور طراحی کرد.

طراحی سایت شرکتی با المنتور 

سایت های شرکتی یکی از مناسب ترین انواع سایت برای طراحی با المنتور میباشند ، این سایت ها به دلیل امکانات و صفحات کم ، نسبت به سایر انواع سایت ، میتوان گزینه مناسبی برای طراحی سایت با صفحه ساز به ویژه المنتور هستند.

طراحی سایت فروشگاهی با المنتور 

 برای طراحی سایت های فروشگاهی با محصولات کم نیز میتوان از صفحه ساز المنتور استفاده کرد تا در مدت کم به نتیجه دلخواه رسید. 

طراحی سایت آموزشی با المنتور

طراحی سایت پزشکی با المنتور

طراحی سایت هنری با المنتور

طراحی سایت وکالت با المنتور

امکانات سایت های طراحی شده با المنتور

سایت هایی که با المنتور طراحی میشوند ، بسته به نوع سایت میتوانند امکانات متفاوتی داشته باشند ولی امکانات زیر در تمامی سایت های المنتوری وجود دارد.

  1. مدیریت کاربران
  2. مدیریت مقالات
  3. مدیریت دسته بندی مقالات 
  4. مدیریت برگه ها
  5. مدیریت افزونه ها
  6. ساخت صفحات نامحدود با المنتور
  7. مدیریت برچسب ها
  8. صفحه لندینگ اول
  9. صفحه درباره ما
  10. صفحه تماس با ما
  11. مدیریت منو های سایت
  12. مدیریت هدر و فوتر سایت

 

بهترین شرکت طراحی سایت با المنتور

شرکت ایپک یکی از بهترین و موفق ترین شرکت ها در طراحی انواع سایت با المنتور است ، تیم فنی ایپک ، تجربه و تخصص کافی برای طراحی یک سایت زیبا با کارایی حداکثری را دارا میباشد. سایت های طراحی شده با المنتور توسط تیم ایپک ، دارای ظاهر حرفه ای بوده و مناسب دستگاه های مختلف با امکانات پیشرفته میباشد.

نمونه کارهای طراحی سایت با  المنتور

یکی از المان هایی که موفقیت یک شرکت طراحی سایت را مشخص میکند ، نمونه کار های آن شرکت میباشد شما میتوانید با بررسی نمونه کار های شرکت ایپک در این زمینه ، به بررسی سطح کیفی سایت های طراحی شده ایپک با المنتور بپردازید.

 

هزینه طراحی سایت با المنتور

هزینه طراحی سایت با المنتور به طور کلی کمتر از استفاده از روش‌های سنتی طراحی سایت است. با استفاده از المنتور، می‌توانید هزینه های مرتبط با استخدام برنامه نویسان و طراحان حرفه ای را کاهش دهید. همچنین، طراحی سریع تر باعث صرفه جویی در هزینه های توسعه و زمان می‌شود.

 

سفارش طراحی سایت با المنتور

با توجه به مطالب نوشته شده در قسمت های بالا شما میتوانید اقدام به سفارش سایت مورد نظر خود از ایپک کنید همچنین شما میتوانید با یکی از روش های زیر سفارش ساخت سایت با المنتور خود را به ما بسپارید 

  1. خرید یکی از پکیج های طراحی سایت با المنتور بسته به نیاز خود
  2. تماس با شماره 02191031917 به جهت مشاوره رایگان و سفارش ساخت سایت با المنتور
  3. ارسال پیام به واتساپ یا تلگرام شماره 09396138704
  4. ارسال ایمیل به پست الکترونیکی sales@eepek.org

مقالات طراحی سایت
10 ماه قبل
ایپک

عاشق برنامه نویسی و طراحی سایت هستم و 8 سال است که در زمینه برنامه نویسی و هوش مصنوعی در حال مطالعه و فعالیت هستم!

مقالات مشابه

طراحی سایت آرایشی و بهداشتی

سایت آرایشی و بهداشتی به منظور معرفی لوازم آرایشی و بهداشتی و همچنین معرفی فروشگاه شما در رابطه با فروش این محصولات طراحی میشود. شما در این مقاله میتوانید انواع سایت آرایشی و بهداشتی را مشاهده کنید و...

طراحی سایت هتل

سایت های هتل و مهمانسرا به منظور رزرواسیون آنلاین ، ارائه اطلاعات دقیقی از هتل و اتاق ها و ... برای هتل داران طراحی میشود ، این مقاله توضیح کاملی درباره طراحی سایت هتل به شما ارائه میدهد.

طراحی سایت داروخانه

سایت داروخانه یک سایت فروشگاهی است که به منظور فروش دارو ها ، محصولات پزشکی و ... طراحی میگردد در ادامه به مزایی طراحی سایت دارو خانه و لیست امکانات سایت های داروخانه میپردازیم.

دیدگاه

دیدگاه خود را بیان کنید


دیدگاه