طراحی سایت آرایشی و بهداشتی

فهرست

اطلاعات مقاله

  • نویسنده : ایپک
  • تعداد بازدید : 896
  • تاریخ نشر : 2 سال قبل
  • زمان مطالعه : 4.68 دقیقه

مقالات محبوب

دیدگاه های اخیر

برای:
طراحی سایت هنری
2 سال قبل
برای:
بررسی کامل فروشگاه ساز پرستاشاپ (prestoshop)
1 سال قبل
برای:
طراحی سایت شرکتی
10 ماه قبل
برای:
طراحی سایت فروشگاهی
8 ماه قبل
برای:
طراحی سایت فروشگاهی
8 ماه قبل
برای:
طراحی سایت پوشاک
6 ماه قبل
برای:
طراحی سایت پوشاک
6 ماه قبل

طراحی سایت آرایشی و بهداشتی

سایت آرایشی و بهداشتی به منظور معرفی لوازم آرایشی و بهداشتی و همچنین معرفی فروشگاه شما در رابطه با فروش این محصولات طراحی میشود. شما در این مقاله میتوانید انواع سایت آرایشی و بهداشتی را مشاهده کنید و اینکه طراحی سایت آرایشی چه مزیت هایی میتواند برای کسب و کار شما داشته باشد و همچنین امکانات این سایت ها را بررسی کنید در آخر نمونه کار هار شرکت ایپک را در زمینه سایت های آرایشی و بهداشتی بررسی بفرمایید.


طراحی سایت آرایشی و بهداشتی یکی از انواع مهم طراحی سایت میباشد که امروزه با افزایش برند های آرایشی و بهداشتی مورد استقبال قرار گرفته است ، این نوع سایت ها با هدف معرفی ، خرید ، فروش لوازم آرایشی و بهداشتی انجام میشود ، در ادامه توضیحاتی درباره انواع سایت آرایشی و نحوه ثبت سفارش ساخت سایت آرایشی خواهیم داد با ما همراه باشید.

طراحی سایت آرایشی چیست؟

طراحی سایت آرایشی، به پیشرفت کسب و کارهای آرایشگاهی و خدمات جانبی آن ها کمک می کند. بنابراین باید در رابطه با طراحی و توسعه  این وب سایت ها، دقت زیادی به خرج داد. به همین دلیل است که در سال های اخیر موسسان سالن های زیبایی به فکر طراحی حرفه ای سایت هستند. آن ها می دانند با هر کلیک مشتری بر روی سایت آن ها، می توانند پول بیش تری کسب کنند. به دلیل توجه ویژه صاحبان بسیاری از کسب و کارها، ما امروز سعی کرده ایم دربار طراحی سایت های آرایشی صحبت کنیم. پس چنانچه صاحب این شغل هستید ولی نمی توانید به جذب مشتری بپردازید، می توانید تا پایان این مقاله را مطالعه کنید. 

اصولا طراحی سایت آرایشی، با هدف آشنایی بیش تر مشتریان و مجموعه به صورت متقابل انجام می شود. بسیاری از سالن‎های آرایشی هستند که فعالیت خود را تنها به خدمات وب سایتی متمرکز کرده اند. حتی برخی از آن ها اقدام به فروش محصولات آرایشی و بهداشتی از طریق سایت می کنند. این کار مزایای بسیار زیادی دارد. یکی از مهم ترین مزایای آن، جلوگیری از اتلاف وقت مشتریان و مراجعان است. آن ها می توانند از طریق هر سیستمی اعم از گوشی موبایل و لپ تاپ، سالن‎های مختلف را از طریق سایت بازدید کنند. همچنین بدون اینکه نیازی به مراجعه حضوری داشته باشند، می توانند محصولات آرایشی مورد نیازشان را خریداری کنند. 

برای اینکه بهتر بتوانید با انواع سایت بهداشتی و آرایشی ارتباط برقرار کنید، لازم است ابتدا تحقیقاتی درباره اعتبار آن انجام دهید. با انجام این کار، اعتماد شما افزایش یافته و راحت تر می توانید از صاحبان این وب سایت ها خدمات دریافت کنید. پس توجه داشته باشید که پیش از انجام هر گونه سفارش، اعتبار سنجی سایت را فراموش نکنید. 

 

طراحی سایت آرایشی و بهداشتی

سایت آرایشی مناسب چه کسانی است؟

سایت های آرایشی و بهداشتی مناسب تمامی افرادی که در این حوزه فعالیت میکنند است ولی با این حال طراحی سایت بهداشتی و آرایشی برای افراد زیر توصیه میشود.

  1. برند ها و تولید کنندگان محصولات آرایشی و بهداشتی
  2. توزیع کنندگان عمده محصولات آرایشی
  3. فروشندگان محصولات آرایشی
  4. آرایشگر ها
  5. مدیران سالن های زیبایی
  6. سایر علاقه مند به این حوزه

 

نحوه قالب گذاری برای سایت بهداشتی و آرایشی 

انتخاب قالب سایت، اهمیت ویژه ای در جذب مشتری دارد. زیرا اولین چیزی که مشتریان و کاربران با آن رو به رو می شوند، شکل ظاهری سایت آرایشی شما است. در واقع می توان گفت هر چه جنبه بصری سایت قوی تر باشد، امکان ماندن در سایت و مطالعه بخش های مختلف آن نیز بیش تر می شود. به همین خاطر، به اغلب طراحان سایت توصیه می شود صفحه لندینگ( اصلی) سایت آرایشی را با ظاهری موجه و زیبا کنند. مدل های آماده ای برای بارگذاری و ایجاد نهایی سایت آرایشی وجود دارند. این مدل‎ها و قالب‎ها برای تمامی افراد ارائه شده و متقاضیان می توانند آن ها را برای طراحی وب سایت خود به کار بگیرند. 

همچنین برای انتخاب قالب سایت آرایشی، می توانید از متخصصان برنامه نویسی کمک بگیرید. افرادی که قادر به نوشتن کد هستند، می توان زیبا ترین قالب ها را برای سایت شما طراحی کنند. همچنین آن ها بنابر نوع نیاز شما، می توانند امکانات ویژه ای برای سایت در نظر بگیرند. این امکانات شامل طراحی راه های ارتباطی تماس و قرار دادن موتورهای جست و جوگر هستند. در ادامه به بررسی یکی دیگر از بخش های سایت آرایشی می پردازیم. 

خدمات مشاوره آنلاین در سایت بهداشتی و آرایشی 

برخی از انواع سایت بهداشتی، خدماتی نظیر خدمات مشاوره آنلاین را در سایت های خود قرار می دهند. طراحان سایت به اغلب افراد پیشنهاد می کنند این خدمات را به کاربران خود ارائه دهند. زیرا ارائه خدمات رایگان، می تواند سبب جذب مشتریان داخلی و خارجی شود. در مورد اغلب مشاغل زیبایی و پزشکی، خدمات آنلاین مشاوره ای تا حدود نود درصد باعث تثبیت مشتری می شود. این خدمات می توانند به صورت تایپی، صوتی و حتی تصویری ارائه شوند. 

مشاوران انواع سایت بهداشتی، آگاهی زیادی درباره مشکلات و مسائل مراجعه کنندگان دارند. آن ها می توانند به راحتی منشا  مشکل را پیدا کرده و در حل سریع آن اقدام کنند. مثلا می توانند با دیدن عکس مشتریان متقاضی میکاپ، نوع آرایش مناسب با صورت آنان را تشخیص دهند. برای طراحی بهترین سایت های زیبایی، شما باید ابتدا یک مشاور زیبایی حرفه‎ای را استخدام کنید. همچنین می توانید از مشاوران و متخصصان مجموعه زیبایی خودتان که سابقه زیادی در مباحث آرایشی دارند کمک بگیرید.

 لازم به ذکر است که طراحی سایت بهداشتی، نیاز به علم بالا و استفاده از محتوای آموزشی جذاب دارد. پس بهتر است به محتوای تولید شده در این سایت ها نیز توجه داشته باشید. 

انواع سایت آرایشی و بهداشتی

سایت های آرایشی - بهداشتی با توجه به نیاز کارفرمایان میتواند انواع مختلفی داشته باشد که محوری ترین دلیل برای تمایز این سایت ها امکان فروش آنلاین است بنابراین سایت های آرایشی با وجه تمایز فروش آنلاین به دو نوع زیر تقسیم می شود .

سایت اطلاع رسانی آرایشی و بهداشتی

این نوع سایت آرایشی همانطور که از اسم آن مشخص است مناسب موارد زیر می باشد :

  1. معرفی محصولات
  2. معرفی برند یا کسب و کار شما
  3. ترغیب کاربرلن به خرید حضوری  و تلفنی از شما
  4. اطلاع رسانی 
  5. مجله خبری و درج آموزش های آرایشی و بهداشتی

این نوع سایت دارای فروش آنلاین نمیباشد ، فروش در این گونه سایت ها فقط بصورت حضوری و تلفنی میباشد.

سایت فروشگاهی آرایشی و بهداشتی

سایت های فروشگاهی آرایشی و بهداشتی علاوه بر اطلاع رسانی ، مرجعی است برای فروش محصولات شما ، مشتریان شما بعد از بررسی و انتخاب محصول مورد نظر خود در سایت از طریق سایت اقدام به ثبت سفارش خود میکند.

طراحی سایت آرایشی در لپ تاپ و روی میز

امکانات سایت آرایشی و بهداشتی

با توجه به نوع سایت شما این امکانات میتواند متفاوت باشد ولی با این حال موارد زیر جزو امکانات یک سایت آرایشی و بهداشتی است.

  1. معرفی محصولات آرایشی
  2. معرفی برند شما 
  3. صفحه درباره ما
  4. صفحه تماس با ما
  5. مدیریت سوالات متداول
  6. مدیریت کاربران
  7. فروش محصولات شما (ف)
  8. مدیریت سفارشات محصولات (ف)
  9. مدیریت پرداخت ها (ف)
  10. مدیریت مقالات
  11. مدیریت برگه ها
  12. مدیریت دسته بندی مقالات

*موارد (ف) به معنی سایت هایی است که فروشگاهی باشد.

 

سفارش طراحی سایت آرایشی و بهداشتی

با مطالعه مطالب بالا شما اطلاعات دقیقی از طراحی سایت آرایشی بدست خواهید آورد ، اگر طراحی این نوع از سایت به گسترش و پیشرفت کسب و کار شما منتهی میشود شما میتوانید برای سفارش ساخت سایت آرایشی و بهداشتی از شرکت ایپک ، پس از مشاوره رایگان با همکاران ما در ایپک  ، به یکی از روش های زیر اقدام به سفارش کنید:

  1. خرید یکی از پکیج های طراحی سایت آرایشی و بهداشتی
  2. تماس با شماره 02191031917 به جهت مشاوره رایگان و سفارش ساخت سایت آرایشی
  3. ارسال پیام به واتساپ یا تلگرام شماره 09396138704
  4. ارسال ایمیل به پست الکترونیکی sales@eepek.org

 

                                 

 

مقالات طراحی سایت
2 سال قبل
ایپک

عاشق برنامه نویسی و طراحی سایت هستم و 8 سال است که در زمینه برنامه نویسی و هوش مصنوعی در حال مطالعه و فعالیت هستم!

مقالات مشابه

طراحی سایت شخصی

سایت های شخصی و رزومه یه منظور معرفی یک شخصی و نمونه کار ها و پروژه های او طراحی میشود. در این مقاله شما میتوانید با انواع سایت شخصی ، امکانات که باید داشته باشد آشنا شوید و در آخر با نمونه کار های ای...

طراحی سایت آجیل و خشکبار

سایت های فروشگاهی آجیل و خشکبار به منظور افزایش فروش محصولات ، فروش عمده طراحی میگردد ، این نوع سایت مناسب تمامی آجیل فروشان ، خشکبار فروشان و ... میباشد.

طراحی سایت املاک

در سایت های املاک ، معرفی خانه ، ویلا ، زمین و ... با هدف جذب مشتری انجام میشود در این مقاله سعی بر آن شده است که درباره طراحی سایت املاک ، امکانات سایت املاک و ... به شما عزیزان اطلاعات داده شود.

دیدگاه

دیدگاه خود را بیان کنید


دیدگاه