طراحی سایت هنری

فهرست

اطلاعات مقاله

  • نویسنده : ایپک
  • تعداد بازدید : 1190
  • تاریخ نشر : 2 سال قبل
  • زمان مطالعه : 5.1 دقیقه

مقالات محبوب

دیدگاه های اخیر

برای:
طراحی سایت هنری
2 سال قبل
برای:
بررسی کامل فروشگاه ساز پرستاشاپ (prestoshop)
1 سال قبل
برای:
طراحی سایت شرکتی
10 ماه قبل
برای:
طراحی سایت فروشگاهی
8 ماه قبل
برای:
طراحی سایت فروشگاهی
8 ماه قبل
برای:
طراحی سایت پوشاک
6 ماه قبل
برای:
طراحی سایت پوشاک
6 ماه قبل

طراحی سایت هنری

این مقاله توضیح مفصلی از طراحی سایت هنری و امکانات آن ، مزیت طراحی سایت های هنری (art) و نحوه تحول کسب و کار شما و عرضه هنر خود به کاربران می باشد ، همچنین در این مقاله نمونه کار های شرکت طراحی سایت ایپک و هزینه های طراحی انواع وبسایت های هنری را مشاهده خواهید کرد که به شما برای طراحی یک وبسایت متناسب با خواسته های شما کمک میکند.


طراحی سایت هنری یکی از انواع طراحی سایت میباشد ، که با هدف رشد سطح هنری ، معرفی ، تحلیل و تفسیر آثار هنری و … طراحی میشوند ، سایت های هنری مناسب هنرمندان ، مدیران موسسه های آموزشگاه های هنری ، سرمایه گزاران مارکت های هنری میباشد ، در ادامه به انواع سایت هنری ، مزیت های طراحی سایت هنری و تاثیر آن در کسب و کار و هنر شما میپردازیم با ما همراه باشید.

همه چیز درباره سایت های هنری 

آیا تا به حال به یک سایت هنری دسترسی داشته اید؟ به احتمال زیاد در برخورد اول طراحی، چیدمان و تایپوگرافی سایت، شما را مجذوب خود کرده است. در جدید ترین روش های مشاغل الکترونیک، همه مشاغل ملزم به داشتن صفحه ای با طراحی وب هنری هستند. علاوه‎ بر‎این، طراحی و آماده‎سازی وب هنری برای کسب و کار شما برای دستیابی به دیده‎شدن، رشد و داشتن یک برند قوی بسیار مهم است. به همین دلیل است که طی سال های اخیر، طراحی و توزیع سایت‎های هنری گستردگی بسیار زیادی پیدا کرده اند. در این بخش نیز به طور کلی شما را با سایت‎های هنری و نحوه طراحی آن ها آشنا می کنیم. 

مطمئناً شما از قبل می دانید طراحی وب چیست، اما آیا می‎دانید چگونه یک طراحی وب هنری انجام دهید؟ در هر صورت به خواندن این پست ادامه دهید زیرا تمام ابهامات شما را در زمینه طراحی وب و طراحی سایت برطرف خواهیم کرد. قبل از هر چیز باید در نظر داشته باشید که طراحی وب یک هدف دارد و آن انتقال تصویر برند یا معرفی یک شرکت به صورت تصویری_هنری است. هدف اصلی همه طراحی های وب، به جا گذاشتن یک اثر متفاوت و بسیار منحصر به فرد برای همه کاربران اینترنتی و مجازی است. بنابراین منطقی است که بگوییم هر چه وب سایت و پایانه هنری شما کاربردی تر و جذاب تر باشد، نتیجه بهتری به‎دست خواهید آورد.

داشتن یک سایت هنری به شرکت شما این امکان را می‎دهد که تصویر حرفه‎ای تری را از شرکت و مجموعه خود ارائه دهید. همچنین شما با استفاده از سایت‎های هنری می‎توانید خلاقیت خود را از سایر طراحان سایت متمایز کنید. این کار باعث ایجاد موقعیت تجاری بهتری در میان رقبای شما شده و فروش شما را افزایش می‎دهد. 

طراحی سایت هنری

سایت هنری مناسب چه کسانی است؟

سایت های هنری میتوانند توسط هر شخص حقوقی و حقیقی که در زمینه هنری فعالیت میکند درخواست و ساخته شود ولی با این حال این نوع سایت های برای اشخاص زیر مناسب تر است.

  1. هنرمندان : سایت های هنری برای تمامی هنرمندان در تمامی زمینه های هنری فعالیت دارند است مانند : عکاسان ، موسیقی دانان ، نوازندگان ، خوانندگان ، نقاشان ، طراحان ، بازیگران ، کارگردانان و محریان صحنه و … .
  2. مدیران هنری : مدیران سازمان های  و موسسات هنری فعال در هر زمینه هنری میتوانند سایت هنری مخصوص به خود را داشته باشند  از جمله  :  خانه های سینما ، مدیران تولید فیلم ، جشنواره های موسیقی ، سینمایی و …  ، کانون های فرهنگی و هنری و …
  3. مشاغل هنری : آتلیه های عکاسی ، آتلیه های نقاشی ، نمایشگاه های عکاسی ، نمایشگاه عکاسی ، ، و …
  4. آموزشگاه های هنری :  آموزشگاه های موسیقی ، آموزشگاه طراحی ،  آموزشگاه های عکاسی ، آموزشگاه های بازیگری ، آموزشگاه های کارگردانی و …
  5. سایر هنردوستان

 

طراحی سایت هنری ، برای هنرمندان

 

انواع سایت هنری در چه زمینه هایی فعال هستند؟

به طور کلی سایت هنری ابعاد و تنوع گوناگونی دارد. بخش اعظم این سایت ها در دسترس کاربران مجازی هستند و بخشی دیگر، در خدمت شرکت های بزرگ هستند. اصولا زمینه هایی که می توان در آن به طراحی سایت های هنری پرداخت، بسیار متفاوت هستند. به عنوان مثال برخی از این سایت ها دارای زمینه های موسیقی هستند. برخی دیگر تنها به منظور ارائه هنرهای گروهی مانند هنر تئاتر طراحی می شوند. در ادامه با چند نمونه از مهم ترین سایت های هنری آشنا  می شویم.

سایت هنری نمایشی

این نمونه را بیش تر می توان به عنوان یک معرفی نامه در نظرگرفت. در واقع با استفاده از این سایت ها، خدمات معرفی یک اثر هنری، مانند یک کتاب خطی، صوتی و یا تصویری انجام می شود. همچنین در برخی از موارد این سایت ها به معرفی اساتید معروف در حوزه هنر می پردازند. مثلا یک سایت در زمینه تئاتر، به معرفی بزرگان رشته تئاتر و پیشکسوتان آن مبادرت می کند. 

سایت هنری تبلیغاتی

 سایت های هنری تبلیغاتی بیش تر جنبه بازرگانی و تجاری دارند. یعنی آن ها با هدف مشخصی ساخته و پرداخته شده و به دنبال جذب مشتری هستند. در این سایت‎ها، خدمات غالبا به صورت نیمه رایگان و یا پولی ارائه شده و افراد می توانند از این خدمات هنری بهره‎مند شوند. به عنوان مثال، ممکن است آموزش یک قطعه هنری در سایت های تبلیغاتی به صورت پرداخت درون برنامه ای در خدمت مشتریان قرار بگیرد. 

  •  
طراحی سایت هنری ، آثار هنری

 

علاوه بر تقسیم بندی سایت های هنری بر اساس نوع فعالیت آنها میتوانیم سایت های هنری را براساس نوع هنر آنها به انواع مختلفی تقسیم بندی کنیم.

طراحی سایت موسیقی

سایت های موسیقی و یا سایت موزیک به سایت هایی گفته میشود که هدف آن ایجاد بستری برای خرید و فروش قطعات موسیقی ، آلبوم ها و یا دانلود این نوع از محتوا میباشد برای کسب اطلاع بیشتر به صفحه طراحی سایت موسیقی مراجعه کنید.

طراحی سایت آتلیه

سایت های آتلیه و یا سایت های عکاسی به منظور ایجاد بستری برای معرفی عکس های گرفته شده توسط آتلیه یا عکاس و درخواست نوبت دهی برای عکس برداری های مدلینگ ، صنعتی ، هنری ، ورزشی و … میباشد 

طراحی سایت فیلم

سایت های فیلم یا سینما به منظور ایجاد مکانی برای ارائه فیلم های ایرانی و خارجی و انتشار تحلیل و نقد های انجام شده برای فیلم های مذکور میباشد.

برای طراحی سایت هنری چه نکاتی را باید مورد  توجه قرار داد؟

نکات زیادی هستند که برای طراحی سایت هنری می توان آن ها را مد نظر قرار داد. برخی از این نکات تنها به منظور طراحی یک سایت باید مورد توجه قرار بگیرند. اما برخی  از آن ها نکات ثابتی هستند که برای طراحی یک وب سایت هنری باید به آن ها دقت کرد. در این بخش به ذکر مهم ترین مسائل در حوزه طراحی سایت های هنری پرداخته ایم. 

در طراحی وب هنری، باید به انتخاب قالب مناسب با مضمون سایت توجه داشته باشید. بهتر است با توجه به موضوع سایت، یک قالب مناسب با آن را طراحی کنید. به عنوان مثال، اگر موضوع سایت شما به حوزه سینما ارتباط دارد، می توانید از قالب های سینمایی استفاده کنید. 

یکی دیگر از نکاتی که در طراحی وب هنری باید به آن توجه کنید، تولید محتوای علمی و مفید است. افرادی که به وب سایت شما مراجعه می کنند، غالبا افراد دانا و آگاه هستند و باید در این رابطه دقت کافی داشته باشید. 

طراحی سایت هنری

 

امکانات سایت هنری

سایت های هنری بر اساس ، نوع سایت هنری و درخواست کارفرما میتواند امکانات متنوعی داشته باشد ، با این حال امکانات زیر در اکثر سایت های هنری وجود دارد.

  1. مدیریت مقالات 
  2. مدیریت دسته بندی مقالات 
  3. مدیریت آثار هنری
  4. گالری تصاویر
  5. مدیریت برگه ها
  6. فرم ثبت سفارش اثر هنری
  7. مدیریت کاربران
  8. مدیریت دیدگاه ها
  9. مدیریت فروشگاه آثار هنری (F)
  10. ثبت نام در کلاس های آموزشی (A)
  • * F به معنی سایت فروشگاهی آثار هنری می باشد.
  • *A به معنی سایت آموزشگاه های هنری میباشد.

 

سفارش طراحی سایت هنری

سایت های شما میتوانید با یکی از روش های زیر سفارش ساخت سایت هنری خود را به ما بسپارید 

  1. خرید یکی از پکیج های طراحی سایت هنری بسته به امکانات مورد نیاز
  2. تماس با شماره 02191031917 به جهت مشاوره رایگان و سفارش ساخت سایت هنری
  3. ارسال پیام به واتساپ یا تلگرام شماره 09396138704
  4. ارسال ایمیل به پست الکترونیکی sales@eepek.org

                                                         

 

مقالات طراحی سایت
2 سال قبل
ایپک

عاشق برنامه نویسی و طراحی سایت هستم و 8 سال است که در زمینه برنامه نویسی و هوش مصنوعی در حال مطالعه و فعالیت هستم!

نمونه کار های مشابه

مقالات مشابه

طراحی سایت پوشاک

در این مقاله توضیحات کاملی درباره طراحی سایت مد و پوشاک ، مزایای آن ، امکانات سایت های پوشاک ، روش های طراحی سایت پوشاک و ... داده ایم.

طراحی سایت گردشگری و توریستی

سایت گردشگری و توریستی یکی از انواع سایت است که به جهت معرفی تور های گردشگری ، معرفی مکان های گردشگری ، معرفی آژانس های مسافرتی و ... طراحی میشود که مناسب برای آژانس های مسافرتی است . در این مقاله سعی...

معرفی کامل نرم افزار FIGMA

یکی از محیط های خوب و قوی برای انجام پروژه های گرافیکی به صورت تیمی، نرم افزار FIGMA می باشد. برنامه FIGMA تمامی ابزارهای مورد نیاز برای طراحی پروژه را در اختیار کاربر قرار می دهد. نرم افزار فیگما انق...

دیدگاه

دیدگاه خود را بیان کنید


دیدگاه
علیرضا همتی گفته :

2 سال قبل

خیلی مطلب عالی بود