طراحی سایت پوشاک

فهرست

اطلاعات مقاله

  • نویسنده : ایپک
  • تعداد بازدید : 503
  • تاریخ نشر : 6 ماه قبل
  • زمان مطالعه : 10.024 دقیقه

مقالات محبوب

دیدگاه های اخیر

برای:
طراحی سایت هنری
2 سال قبل
برای:
بررسی کامل فروشگاه ساز پرستاشاپ (prestoshop)
1 سال قبل
برای:
طراحی سایت شرکتی
10 ماه قبل
برای:
طراحی سایت فروشگاهی
8 ماه قبل
برای:
طراحی سایت فروشگاهی
8 ماه قبل
برای:
طراحی سایت پوشاک
6 ماه قبل
برای:
طراحی سایت پوشاک
6 ماه قبل

طراحی سایت پوشاک

در این مقاله توضیحات کاملی درباره طراحی سایت مد و پوشاک ، مزایای آن ، امکانات سایت های پوشاک ، روش های طراحی سایت پوشاک و ... داده ایم.


با پیشرفت اینترنت و دیجیتال مارکتینگ تقریبا اکثر کسب و کار های سنتی به فضای آنلاین برای جذب مشتریان بیشتر روی آورده اند و اقدام به طراحی سایت برای فروش محصولات و خدمات خود در بستر اینترنت کرده اند.یکی از کسب و کار هایی که امروزه در دنیای دیجیتال جایگاه خود را پیدا کرده است صنعت مد و پوشاک است. این مقاله با موضوع طراحی سایت پوشاک ، مزایای طراحی سایت پوشاک ، امکانات آن و سایر اطلاعات ضروری در این رابطه نگارش شده است . اگر به هر نحوی در کار پوشاک هستید این مقاله را تا آخر بخوانید.

طراحی سایت پوشاک چیست؟

طراحی سایت پوشاک ، مد و فشن به معنای ایجاد و ساخت سایتی با هدف معرفی و فروش پوشاک تولید شده و یا عرضه شده است. سایت های فروش پوشاک دارای مجموعه امکاناتی است که به کاربران اجازه می دهد پوشاک و لباس مدنظر خود را درسایت ببینند ، انتخاب کنند ، مقایسه کنند و در نهایت از سایت خرید بکنند. سایت های طراحی شده در این زمینه ترکیبی از دنیای مد و فشن و فناوری است و سعی دارد رابطی ساده و کاربردی برای خرید و فروش لباس فراهم کند.

هدف از طراحی سایت پوشاک

هدف اصلی طراحی سایت های مد و پوشاک ، فروش بیشتر محصولات (پوشاک ، کیف و کفش) در بستر اینترنت است ، با درک هدف اصلی میتوان به این موارد که یک سایت پوشاک برای رشد برند کسب و کار شما ، شبکه سازی در صنعت پوشاک ، تعامل راحت تر با مشتریان بالقوه، دسترسی به محصولات و معرفی آن ها و ... اشاره کرد.

انواع سایت پوشاک

سایت های مد و پوشاک بسته به نوع نیازها و درخواست های کارفرما میتواند امکانات و ویژگی های متفاوتی داشته باشد ، با این حال سایت های پوشاک را براساس نوع فعالیت کارفرما میتوان به انواع زیر تقسیم کرد.

طراحی فروشگاه اینترنتی پوشاک

 اکثر سایت های پوشاک با هدف فروش مستقیم محصولات خود بصورت خرد طراحی میشود ، این نوع سایت ها در قالب دسته بندی های مختلف پوشاک امکان خرید اینترنتی انواع پوشاک را برای کاربران خود فراهم میکنند.این نوع از سایت ، زیر مجموعه طراحی سایت فروشگاهی قرار میگیرد.

طراحی سایت معرفی پوشاک 

این نوع سایت ها در واقع با هدف معرفی انواع لباس های تولید شده و یا قابل فروش یک کسب و کار طراحی و ساخته میشوند ، کاربران میتوانند با مشاهده این محصولات اقدام به سفارش این محصولات به صورتی تلفنی و یا حضوری کنند. 

طراحی سایت مد و فشن

سایت های مدلینگ و فشن با هدف برندسازی ، برند های مد و فشن و نمایش تصاویر مدلینگ پوشاک طراحی و ساخته میشود .

طراحی سایت عمده فروشی پوشاک

این نوع از سایت های پوشاک مناسب کارگاه ها و کارخانجات تولید پارچه و پوشاک هستند که نیاز به فروش محصولات خود بصورت عمده به متقاضیان خود دارند.

طراحی سایت مجله خبری پوشاک

ساده ترین حالت ممکن از یک سایت پوشاک ، طراحی یک مجله خبری با موضوع پوشاک و مد و فشن است و هدف آن معرفی پوشاک تولید شده برند های مشهور ، آموزش های مرتبط با شستشو و نگهداری پوشاک و ... است.

طراحی سایت فروش لباس

این سایت تمامی امکانات سایت پوشاک را داراست با این تفاوت که این سایت منحصرا برای فروش انواع لباس طراحی و توسعه داده میشود.

انواع روش های طراحی سایت پوشاک

روش طراحی یک سایت پوشاک بسته به نوع سایت که در قسمت قبل اشاره شد ، نیاز های کارفرما ، بودجه و زمان مورد نظر کارفرما و همچنین نوع تکنولوژی بکار رفته میتواند متفاوت باشد در ادامه به روش هایی که شرکت ایپک طراحی سایت پوشاک را انجام میدهد اشاره خواهیم کرد.

طراحی سایت پوشاک با قالب آماده

ساده ترین و کم هزینه ترین روش طراحی سایت پوشاک ، استفاده از قالب های آماده موجود در بازار و یا از پیش ساخته شده توسط تیم ایپک است ، در این روش چندین قالب مرتبط برای شما ارسال میشود و شما قالب مدنظر خود را انتخاب میکند و ایپک قالب مورد نظر شما را برای کسب و کار شما ویرایش و شخصی سازی میکند.

قالب آماده سایت پوشاک

شما میتوانید با مراجعه به بخش سایت های از پیش ساخته شده ایپک ، قالب های آماده ما را در زمینه سایت پوشاک مشاهده و انتخاب کنید . همینطور میتوانید با ارسال پیام در واتساپ و تلگرام ، لیست این قالب ها را از ما دریافت کنید.

طراحی سایت پوشاک با المنتور

در این روش طراحی ، سایت پوشاک براساس CMS  وردپرس و افزونه صفحه ساز المنتور طراحی و توسعه داده میشود ، این روش نسبت به روش های بعدی بصرفه تر و سریع تر انجام میپذیرد.اگر کسب و کار کوچکی دارد و یا اولین بار است که اقدام به طراحی سایت میکنید این گزینه بهترین انتخاب شما خواهد بود.

طراحی سایت پوشاک با وردپرس اختصاصی

در این روش طراحی سایت پوشاک نیز ، تیم ایپک سایت شما را با استفاده از CMS وردپرس طراحی میکند با این تفاوت که قالب طراحی شده بصورت کدنویسی با زبان  PHP خواهد بود و از هیچ صفحه ساز آماده ای در آن استفاده نمی شود.

طراحی سایت پوشاک با لاراول

در حرفه ای ترین حالت ممکن طراحی سایت مد و پوشاک ، شما میتوانید اقدام به طراحی اختصاصی سایت خود با زبان PHP و فریم ورک لاراول کنید در این روش از هیچ CMS  اماده برای پنل کاربری استفاده نمیشود و سیستم مدیریت محتوای شما صفر تا صد کدنویسی خواهد شد.

 مزایای طراحی سایت پوشاک

طراحی یک سایت پوشاک به ارائه مزایا و فواید متعددی برای کسب و کار پوشاک می‌انجامد. در زیر به برخی از این مزایا اشاره می‌شود:

پا نهادن در دنیای دیجیتال مزایای بالقوه زیادی دارد ، طراحی سایت پوشاک بدلیل دیجیتالی شدن و افزایش خرید مردمان عادی مزیت های زیادی دارد که در ادامه به تعدادی از آن ها اشاره میکنیم.

معرفی بهتر محصولات (پوشاک) : با طراحی سایت پوشاک شما میتوانید پوشاک تولیدی خود را بهتر به افراد بشناسانید.

تعامل راحت با مشتریان : سایت های پوشاک از طریق ایمیل ، قسمت دیدگاه ها ، فرم ها ، تیکت ها ، شماره های تماس و ... دسترسی به مشتریان بالقوه را راحت تر میکند.

کاهش هزینه های فروش : منطقی است که ایجاد یک فروشگاه اینترنتی بسیار کم هزینه تر از تاسیس یک فروشگاه در بازار و خرید اجناس بصورت عمده است.

رشد برند : با ایجاد بستری برای معرفی کارگاه تولیدی پوشاک خود و محصولات تولید شده توسط شما برند شما روز به روز رشد میکند.

ایجاد بستری برای فروش : ابتدایی ترین مزیتی که یک سایت مد و پوشاک دارد امکان فروش اینترنتی محصولات شما را با کمترین زحمت فراهم میکند.

افزایش فروش محصولات: بدیهی است که بدلیل کاربران بیشتر ، مشتریان شما افزایش پیدا خواهد کرد و با افزایش مشتریان شما فروش و میزان درآمد شما به طرز قابل توجهی زیاد میشود.

امکانات طراحی سایت پوشاک

سایت های مد و پوشاک بسته به امکانات و شیوه طراحی آن ها دارای امکانات متفاوتی هستند . در ادامه به تعدادی از امکاناتی که سایت های پوشاک باید داشته باشند اشاره میکنیم.

  • مدیریت مقالات مرتبط با پوشاک
  • مدیریت دسته بندی مقالات
  • مدیریت محصولات سایت
  • مدیریت دسته بندی محصولات سایت
  • مدیریت ویژگی های محصولات (جنس ، رنگ ، سایز)
  • سیستم تخفیف گزاری
  • مدیریت کاربران
  • مدیریت سفارشات
  • سیستم سبد خرید 
  • سیستم پرداخت آنلاین
  • لندینگ صفحه اصلی
  • جستجوی پیشرفته محصولات 
  • نمایش محصولات مرتبط
  • سیستم نظر دهی
  • سیستم اشتراک گذاری
  • سیستم برچسب گذاری
  • صفحات درباره ما ، تماس با ما ، سوالات متداول
  • صفحات حریم شخصی ، قوانین و مقررات
  • و...

مهم‌ترین صفحات طراحی سایت پوشاک

سایت های مد و پوشاک بسته به امکانات پروژه میتوانند دارای صفحات متفاوتی باشند ولی با این حال صفحات زیر از مهم ترین صفحات یک سایت  پوشاک بشمار میرود که باید در سایت شما موجود باشد.

صفحه لندینگ اول: مهم ترین صفحه سایت شما این صفحه میباشد که تمامی امکانات سایت باید به نوعی از این صفحه قابل دسترس باشد.

صفحه فروشگاه : صفحه ایست به منظور مشاهده لیست تمامی محصولات (پوشاک) در سایت و امکان مشاهده جزئیات هر محصول باید در این صفحه در دسترس باشد.

صفحه محصول (کالا): صفحه ای که بر هر یک از محصولات فروشگاه بصورت جداگانه اختصاص داده میشود و جرئیات محصول ، قیمت و نحوه خرید آن را به نمایش می گذارد.

 صفحه درباره ما : این صفحه به معرفی برند و کسب و کار شما میپردازد و تاریخچه ای از فروشگاه در اختیار عموم قرار میدهد.

 صفحه تماس با ما : در این صفحه اطلاعات تماس فروشگاه پوشاک شما از جمله آدرس ، شماره های تماس و ایمیل قرار میگیرد.

صفحه سوالات متداول : در این صفحه از سایت سوالات متداولی که توسط کاربران تاکنون پرسیده شده است همراه با پاسخ قرار داده میشود.

صفحه سبدخرید و پرداخت : در این صفحات فرایند خرید و پرداخت سفارشات بصورت کامل انجام می پذیرد.

صفحه وبلاگ : این صفحه شامل تمامی مقالات و اخباری است که در زمینه پوشاک تیم محتوای سایت تهیه کرده است ، می باشد.

صفحه سیاست‌های حریم خصوصی و شرایط استفاده : قوانین و مقررات سایت ، سیاست های حریم شخصی و ... در این صفحات قرار میگیرد.

این صفحات ، تنها قسمتی از صفحات یک سایت فروشگاه پوشاک است که باید در این سایت ها قرار داشته باشند از دیگر صفحات سایت میتوان به صفحه دسته بندی محصولات ، دسته بندی مقالات ، حساب کاربری و ... اشاره کرد.

ویژگی های یک سایت پوشاک عالی

برای داشتن یک سایت پوشاک عالی با بازدید بالا باید یک سری از موارد مهمی را که در این امر موثر است را رعایت کنیم ، در ادامه برخی از این ویژگی ها را برای شما مطرج می کنیم.

طراحی سایت حرفه ای مد و پوشاک : سایت پوشاک طراحی شده باید توسط یک تیم متخصص و فنی توسعه داده شود و ظاهر و امکانات کاملا حرفه ای داشته باشد.

امکان خرید اینترنتی آسان : ساده بودن با تجربه کاربری خوش آیند روند خرید پوشاک یکی از ویژگی هایی است که باعث پیشرفت شما میشود.

سئو و بهینه سازی : سئو کردن و بهینه سازی تمامی صفحات سایت باعث رتبه گرفتن سایت شما و در نتیجه افزایش فروش شما خواهد شد.

پشتیبانی و خدمات پس از فروش: پشتیبانی خوب و خدمات پس از فروش عالی امکان خرید دوباره را برای سایت شما به همراه دارد.

بروزرسانی مداوم محتوا و محصولات : تمامی محتواها و محصولات سایت پوشاک بهتر از هر چند وقت یک بار بروزرسانی شود.

نکات مهم در طراحی سایت پوشاک

در طراحی سایت مد و پوشاک باید نکات مهمی را رعایت کرد تا سایت بتواند کاربران را به خود جذب کند ، این نکات مهم عبارتند از : استفاده درست از تصاویر مرتبط ، سرعت بالای بارگذاری صفحات سایت ، ریسپانسیو بودن سایت (Responsive) و دارا بودن تجربه کاربری خوب ، سایت باید زیبا و دارای رابط کاربری ساده باشد.

مراحل ساخت سایت پوشاک

ساخت یک سایت پوشاک، مراحلی دقیق و طولانی را طی می‌کند. این مراحل شامل انتخاب دامنه، انتخاب هاستینگ، طراحی رابط کاربری، توسعه وب‌سایت، تست و عیب‌یابی، افزودن محتوا و بهینه‌سازی سایت برای موتورهای جستجو می‌شوند.

برای ساخت سایت پوشاک توسط شرکت ایپک مراحل زیر انجام میشود

  1. تماس با ایپک : تماس با شرکت ایپک و توضیح نیاز های سایت پوشاک مد نظر خود
  2. مشاوره با کارشناسان : مشاوره رایگان توسط متخصصان ما و پیشنهاد بهترین پلن برای طراحی سایت مد و پوشاک
  3. عقد قرارداد طراحی سایت مد و پوشاک : در این مرحله شرکت ایپک با شما یک قرار داد همکاری دوجانبه برای پیاده سازی ایده شما عقد می کند.
  4. طراحی فایل گرافیکی صفحه اول : در این مرحله یک فایل گرافیکی توسط دپارتمان گرافیک ایپک ، با توجه به نیازمندی های کارفرما
  5. طراحی باقی صفحات سایت پوشاک : تکمیل تمامی صفحات سایت فروش محصولات ، مجله خبری ، درباره ما و ... و تحویل به کارفرما برای بازبینی .
  6. تست و باگ گیری سایت : انجام اصلاحات احتمالی و انجام تست های اولیه برای بارگزاری سایت برروی هاست و دامنه اصلی.
  7. ورود اطلاعات اولیه : در صورت نیاز کارفرما ورود تمامی اطلاعات اولیه سایت پوشاک.
  8. سئو و بهینه سازی : در صورت نیاز کارفرما ، عقد قرارداد سئو سایت پوشاک با دپارتمان سئو.
  9. پشتیبانی سایت پوشاک : آغاز پشتیبانی رایگان سایت پوشاک طراحی شده به مدت 6 ماه تا یکسال.
     

هزینه‌های طراحی سایت پوشاک

هزینه طراحی سایت پوشاک بسته به نوع سایت ، امکانات سایت ، روش طراحی سایت میتواند متفاوت باشد ، همچنین درصورت نیاز به خدمات جانبی از جمله : طراحی بنر های گرافیکی مجزا ، تولید محتوا ، ورود محتوا ، سئو و بهینه سازی و ... هزینه های دیگری نیز به پروژه اضافه میشود. برای اطلاع از  هزینه های طراحی سایت پوشاک به صفحه تعرفه های طراحی سایت پوشاک مراجعه کنید.

پکیج‌های طراحی سایت پوشاک

شرکت ایپک طراحی سایت مد و پوشاک خود را در قالب چندین پکیج با توجه به امکانات سایت و روش توسعه سایت انجام و ارائه میکند. شما میتوانید با مطالعه امکانات هر یکی از این پکیج ها ، مناسب ترین آن ها را برای خودتان انتخاب کنید.

نمونه کارهای طراحی سایت پوشاک

بررسی نمونه سایت های پوشاک و یا سایت های مشابه دیگر که تا کنون در شرکت های طراحی سایت انجام  شده است ، میتواند شما را در انتخاب بهترین مجری و طراح برای پیاده سازی سایت خود کمک کند. شما میتوانید تمامی نمونه سایت های ایپک را در زمینه پوشاک و مد و فشن در قسمت نمونه سایت های فروشگاهی ما مشاهده کنید.برای  مشاهده نمونه سایت های فروشگاه لباس ایپک به صفحه نمونه سایت فروشگاه پوشاک مراجعه کنید.

سئو سایت پوشاک

پس از طراحی سایت پوشاک ، نوبت به بهینه سازی سایت و سئو سایت پوشاک می رسد که با انجام سئو داخلی سایت ، سئو خارجی سایت ، لینک سازی داخلی و خارجی ، بهینه سازی تصاویر و فایل های سایت ، تولید محتوای مناسب ، سایت شما را به یکی از سایت های معتبر گوگل در زمینه فروش پوشاک تبدیل کند.دپارتمان سئو ئ بهینه سازی ایپک میتواند شما را در بهینه سازی و تولید محتوا سایت پوشاک همراهی کند.

خدمات طراحی سایت پوشاک

مجموعه خدماتی که ایپک در زمینه طراحی سایت مد و پوشاک ارائه میدهد شامل : طراحی انواع سایت پوشاک ، سئو و بهینه سازی ، تولید محتوا سایت پوشاک ، طراحی فایل های مختلف گرافیکی متناسب ، میزبانی سایت های پوشاک ، خرید دامنه های مناسب ، طراحی اپلیکیشن فروشگاهی مناسب سایت مد و فشن و ... می باشد.

بهترین شرکت طراحی سایت پوشاک

شرکت ها و آژانس های طراحی سایت زیادی در زمینه طراحی سایت پوشاک فعالیت دارند ، شما میتوانید با بررسی نمونه سایت های طراحی شده توسط این شرکت ها و درصد رضایت مشتریان آن ها و بررسی رزومه تیم متخصصان این شرکت ها بهترین شرکت خود را برای سپردن ساخت سایت پوشاک خود بکنید. شرکت دیجیتال مارکتینگ ایپک یکی از متخصص ترین و متعهدترین شرکت های طراحی سایت در ایران و تهران میباشد که میتواند بهترین گزینه برای پیاده سازی ایده شما باشد.

مشاوره رایگان طراحی سایت پوشاک

متخصصان و مشاوران تیم ایپک برای ارائه مشاوره کامل درباره ایده های خود و انجام نیاز سنجی خواسته های شما همیشه در خدمت شما هستند ، شما میتوانید در روزهای کاری با شماره های ایپک تماس بگیرید و با مشاوران ما در باره طراحی سایت پوشاک خود مشورت کنید.

سفارش طراحی سایت پوشاک

اگر شما با مطالعه ی مطالب بالا تصمیمی برای طراحی سایت مد و پوشاک مورد نظر خود را گرفته اید ،  میتوانید با یکی از روش های زیر سفارش ساخت سایت پوشاک و فشن خود را به ما بسپارید . ایپک با نیروی فنی متخصص و متعهد و دارای نمونه کار های فروشگاهی با کیفیت میتواند بهترین گزینه شما برای برون سپاری ساخت سایت پوشاک شما باشد.

  1. خرید یکی از پکیج های طراحی سایت پوشاک بسته به نیاز خود
  2. تماس با شماره 02191031917 به جهت مشاوره رایگان و سفارش ساخت سایت مد و فشن
  3. ارسال پیام به واتساپ یا تلگرام شماره 09396138704
  4. ارسال ایمیل به پست الکترونیکی sales@eepek.org

 

مقالات طراحی سایت
6 ماه قبل
ایپک

عاشق برنامه نویسی و طراحی سایت هستم و 8 سال است که در زمینه برنامه نویسی و هوش مصنوعی در حال مطالعه و فعالیت هستم!

پرسش و پاسخ

طراحی سایت پوشاک با چه تکنولوژی هایی طراحی میشود؟

سایت های پوشاک بسته به نیاز کارفرما ، از تکنولوژی های PHP , HTML , CSS , JS , JQUERY , BOOTSTRAP , LARAVEL , WORDPRESS , REACT , VUE  و … استفاده میکند.

امنیت سایت پوشاک به چه صورت تضمین میشود؟

سایت های پوشاک طراحی شده در ایپک با افرونه ها و ماژول های امنیتی طراحی میشوند و با SSL نیز میتوان این سایت ها را محافظت کرد.

چه محتوایی باید برای سایت های مد و پوشاک تولید شوند؟

محتواهایی که باید برای سایت های مد و فشن تولید شوند عبارتند از : مقالات درباره صنعت پوشاک ، اخبار بروز صنعت پوشاک ، لیست محصولات با جزئیات ، محتوای صفحات لندینگ

پشتیبانی سایت پوشاک شامل چه مواردی می شود؟

پشتیبانی سایت های پوشاک طراحی شده توسط ایپک شامل اصلاح و باگ گیری موارد توافق شده در زمان قرارداد و بروزرسانی افرونه ها و ماژول های سایت میباشد.

چگونه کاربران زیادی به سایت پوشاک خود جذب کنیم؟

با انجام سئو و بهینه سازی درست میتوانید کاربران خود را جذب کرده و اگر عجله دارید  میتوانید از خدمات تبلیغات آنلاین بهره مند شوید

طراحی سایت پوشاک چقدر طول میکشد؟

طراحی سایت های فروشگاهی پوشاک بسته به نوع پکیج انتخاب شده توسط کارفرما میتواند بین 15 - 60 روز کاری متغیر باشد.

آیا میتوانم درآینده امکانات سایت پوشاک خود را اضافه کنم>

بله ، شما میتوانید هر زمان که مدنظرتان بود ، امکانات سایت خود را اضافه کنید و استارتاپ خود را گسترش بدهید.

آیا ایپک طراحی سایت مانند دیجی استایل هم انجام میدهد؟

بله شما میتوانید در هنگام مشاوره رایگان با کارشناسان ما سایت های مشابه پوشاک خود را برای ما ارسال کنید.

مقالات مشابه

معرفی کامل نرم افزار FIGMA

یکی از محیط های خوب و قوی برای انجام پروژه های گرافیکی به صورت تیمی، نرم افزار FIGMA می باشد. برنامه FIGMA تمامی ابزارهای مورد نیاز برای طراحی پروژه را در اختیار کاربر قرار می دهد. نرم افزار فیگما انق...

طراحی سایت پوشاک

در این مقاله توضیحات کاملی درباره طراحی سایت مد و پوشاک ، مزایای آن ، امکانات سایت های پوشاک ، روش های طراحی سایت پوشاک و ... داده ایم.

طراحی سایت آموزشی

سایت های آموزشی با پیشرفت تکنولوژی امروزه مخاطبان زیادی دارد ، در این مقاله به بررسی امکانات سایت های آموزشی ، نحوه سفارش سایت های آموزشی ، انواع سایت آموزشی و .. میپردازیم.

دیدگاه

دیدگاه خود را بیان کنید


دیدگاه
نازنین صالحی گفته :

6 ماه قبل

ممنون از توضیحات کاملتون ، می خوام طراحی سایت لباس مو به شما بسپرم

نرجس خانی گفته :

6 ماه قبل

آیا فروشگاه روسری هم طراحی میکنید؟

رضا داوری گفته :

6 ماه قبل

خیلی توضیحات خوبی بود