طراحی سایت صرافی

فهرست

اطلاعات مقاله

  • نویسنده : ایپک
  • تعداد بازدید : 1214
  • تاریخ نشر : 2 سال قبل
  • زمان مطالعه : 4.484 دقیقه

مقالات محبوب

پکیج های مرتبط

دیدگاه های اخیر

برای:
طراحی سایت هنری
2 سال قبل
برای:
بررسی کامل فروشگاه ساز پرستاشاپ (prestoshop)
1 سال قبل
برای:
طراحی سایت شرکتی
10 ماه قبل
برای:
طراحی سایت فروشگاهی
8 ماه قبل
برای:
طراحی سایت فروشگاهی
8 ماه قبل
برای:
طراحی سایت پوشاک
6 ماه قبل
برای:
طراحی سایت پوشاک
6 ماه قبل

طراحی سایت صرافی

در این مقاله سعی بر آن شده است که اطلاع کلی درباره طراحی سایت صرافی ، مزایای طراحی سایت ، انواع سایت ارز دیجیتال ، نمونه کار های سایت صرافی برای شما تشریح شود و همچنین تمامی امکانات سایت صرافی ارز دیجیتال نیز بصورت کامل بیان شده است


یکی دیگر از انواع طراحی سایت ، که امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده است ، طراحی سایت صرافی است که با هدف خرید و فروش ارز دیجیتال ، مشاهده قیمت ارزهای سنتی و دیجیتال ، تبدیل واحد ها ، نمودار های قیمت و… برای صاحبان صرافی طراحی میشود ، در این مقاله نگاه کاملی به طراحی سایت صرافی ، اهداف طراحی ، امکانات سایت صرافی آنلاین ،  مزایای طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال و نحوه سفارش آن کرده ایم ، با ما همراه باشید.

هدف از طراحی سایت ارزی و صرافی چیست؟

تا چند سال قبل برای اطلاع از قیمت ارزهای مختلف، به کجا مراجعه می کردید؟ اگر چند سال قبل را به یاد بیاورید، متوجه خواهید شد که به علت نبود وب سایت صرافی و عدم گسترش شیوه های اینترنتی، مردم برای کسب اطلاعات در خصوص قیمت ارزهای مختلف، مستقیما و به صورت حضوری به صرافی ها مراجعه می کردند. حال با پیشرفته شدن تکنولوژی های دیجیتال، امروزه روش طراحی سایت می تواند شما را در کسب اطلاعات مختلف ارزی یاری برساند.

طراحی سایت صرافی، هم برای کارفرما و هم برای مشتریان مزایای زیادی دارد و طبق اهداف بزرگی انجام می شوند. برخی از این اهداف عبارتند از:

  1. رونق فروش هرچه بهتر برای صرافی ها از طریق سهولت کار خرید و فروش
  2. افزایش درآمد ملی به علت آسان شدن معامله ارزهای دیجیتال
  3. پیشرفت در حوزه دیجیتال مارکتینگ و فروش ارزهای اینترنتی
  4. مشاهده قیمت ارزها ( ارز های سنتی و دیجیتال ) 
  5. مشاهده نمودارهای قیمت ارزها
  6. تبدیل نرخ ارزها به یکدیگر
  7. خرید و فروش ارز های دیجیتال
  8. انتشار مقالات و آموزش های مربوطه

با توجه به این اهداف مهم، طراحی سایت صرافی نیز اهمیت فوق العاده ای پیدا می کند. اگر یکی از اهداف فوق را دنبال می کنید بهتر است که سایت تخصصی خود را داشته باشید و به فکر طراحی آن بیفتید.

طراحی سایت صرافی آنلاین

امکانات سایت صرافی 

سایت های صرافی بسته به نوع سایت صرافی و نوع ارز ممکن است امکانات متفاوتی داشته باشند ، با این حال موارد زیر برخی از امکاناتی است که میتوان برای یک سایت صرافی نام برد. 

  1. مدیریت ارزها
  2. آپدیت لحظه ای قیمت ارزها
  3. خرید و فروش ارز
  4. امکان مشاهده نمودارهای قیمت های ارزها (تحلیل بر اساس آنان)
  5. مدیریت مقالات و اخبار
  6. مدیریت دسته بندی مقالات و اخبار
  7. مدیریت پرداخت ها
  8. مدیریت سفارشات
  9. تبدیل نرخ ارزها
  10. مدیریت برگه ها
  11. مدیریت کاربران
  12. کیف پول
  13. صفحه تماس با ما
  14. صفحه سوالات متداول
  15. صفحه درباره ما

انواع سایت صرافی

سایت های صرافی بر اساس نوع ارز مبادلاتی و عملیات انجام شده برروی این ارز ها به انواع گوناگونی تقسیم میشوند .

طراحی سایت اطلاع رسانی ارز های دیجیتال

هدف از طراحی این نوع از سایت ها شامل انتشار مقالات و اخبار مرتبط با ارز های دیجیتال ، انتشار نقد و بررسی ، تحلیل های بنیادی و تکنیکال ارز ها ، قیمت لحظه ای ارز های دیجیتال ، تبدیل واحد های ارز ها و … است و هیچ عملیات ویژه ای برروی ارز ها در این نوع از سایت ها نمیتوان انجام داد.

 

طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال

سایت های صرافی ارز دیجیتال یا رمز ارز ها علاوه بر امکانات طراحی سایت اطلاع رسانی ارز های دیجیتال شامل خرید و فروش تمامی ارز های دیجیتال و تبدیل آنان به ریال یا دلار و بلعکس در بستر بلاک چین است. این سایت ها نیاز به مجوز های رسمی از ارگان های دولتی میباشد ، سایت هایی که  در این نوع از سایت صرافی فعالیت میکنند نام برد طراحی سایت مشابه بایننس است.

 

 

برای اطلاع از نرخ روز ارز چه کنیم؟

با توجه به افزایش و کاهش نوسانات بازار در حوزه خرید و فروش ارز دیجیتال و یا قیمت طلا و سکه، افراد زیادی به طور مداوم در حال پیگیری قیمت و نبض بازار ارزی هستند. در چنین شرایطی، صاحبان کسب و کارهای مختلف به منظور سرمایه گذاری، اقدام به خرید و تهیه این ارزها می کنند. برای همین نیاز دارند که به طور دقیق و لحظه ای، از قیمت های بازار سرمایه اطلاع داشته باشند.

در چنین مواقعی، این سوال پیش می آید که چگونه می توان نرخ چنین ارزهایی را هر لحظه مشاهده کرد؟ به واسطه طراحی سایت صرافی، شما قادر خواهید بود در هر ثانیه ای از شبانه روز، نسبت به هزینه این محصولات آگاهی داشته باشید. همچنین می توان در سایت صرافی خدماتی از قبیل مقایسه نموداری ارزهای مختلف را نیز مشاهده کرد.

بسیاری از افرادی که مشاغل آن ها وابسته به تغییرات قیمت ارز و سکه است به طور مداوم در سایت صرافی حضور دارند. در گذشته ای نه چندان دور، عموم مردم برای اطلاع از قیمت سهام بورس، ارز یا طلا مجبور بودند که مستقیما به بازار بورس مراجعه کنند. این در حالی است که امروزه برای اطلاع از نرخ روز تنها به اینترنت و یک ابزار دیجیتال مثل گوشی و یا لپ تاپ نیاز خواهید داشت. 

بنابراین می توان گفت که در 10 سال اخیر، طراحی وب سایت تخصصی صرافی توانسته است شما را از حضور در مکان هایی مانند بازار بورس کشور نجات دهد. امروزه بیش تر صرافی ها وب سایت های حرفه ای و مناسبی را برای خود طراحی کرده اند تا خدمات خود را به شکل راحت تری به مشتریان ارائه کنند.

طراحی سایت صرافی ارز های دیجیتال

 

نقش سایت صرافی آنلاین در افزایش درآمد

با پیشرفت تکنولوژی، عناصر مختلفی در افزایش درآمد افراد تاثیر گذار بوده اند. دیجیتال مارکتینگ و آشنایی با قوانین آن، تاثیری مستقیم  بر روی مشاغل مختلف داشته است. صرافی ها هم یکی از مشاغل تاثیر پذیر در این رابطه هستند. امروزه اغلب صرافی های مطرح در دنیا، با طراحی سایت درآمد خود را افزایش داده اند. بنابراین درست زمانی که همه کسب و کارهای اینترنتی از ابزارهای دیجیتالی برای پیشرفت در این حوزه استفاده می کنند، شما نیز باید دست به کار شوید.

در دوره کنونی، طراحی سایت صرافی جنبه رقابتی دارد. به گونه ای که وب سایتی را می توان موفق نامید که در جستجوی اول گوگل باشد. طبق قوانین سئو، هرچقدر که وب سایت شما در صفحات نخست قرار داشته باشد، بازدید آن نیز بالاتر رفته و در نتیجه درآمد بیش تری نیز خواهید داشت. طبق همین قاعده، بهتر است اگر قصد طراحی سایت تخصصی صرافی دارید، حتما از فرد متخصص راهنمایی بگیرید.

با وجود طراحان حرفه ای و مشاوران برجسته، نگرانی برای شما معنی ندارد. می توانید صفر تا صد طراحی تخصصی را به حرفه ای ترین های این حوزه بسپارید. ما به شما نوید می دهیم که از انجام این کار پشیمان نخواهید شد زیرا بهترین ها برای طراحی سایت شما تلاش می کنند. در آخر این نکته را در نظر داشته باشید که یک صرافی زمانی می تواند درآمد خود را دو یا سه برابر کند که در عرصه اینترنتی نیز حضور فعال و پر رنگ داشته باشد.

 

سفارش طراحی سایت صرافی

شما میتوانید با یکی از روش های زیر سفارش ساخت سایت صرافی خود را به ما بسپارید 

  1. خرید یکی از پکیج های طراحی سایت صرافی بسته به نیاز شما
  2. تماس با شماره 02191031917 به جهت مشاوره رایگان و سفارش ساخت سایت صرافی
  3. ارسال پیام به واتساپ یا تلگرام شماره 09396138704
  4. ارسال ایمیل به پست الکترونیکی sales@eepek.org

 

 

مقالات طراحی سایت
2 سال قبل
ایپک

عاشق برنامه نویسی و طراحی سایت هستم و 8 سال است که در زمینه برنامه نویسی و هوش مصنوعی در حال مطالعه و فعالیت هستم!

نمونه کار های مشابه

مقالات مشابه

وردپرس (Wordpress) چیست و چه کاربردی دارد؟

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای حرفه ای و رایگان میباشد که بصورت فراگیر در سطح وب مورد استفاده قرار میگیرد ، در مقاله به امکانات جدیدترین ورژن ورپرس ، انواع سایت وردپرسی و مزایای طراحی سایت با وردپرس اش...

طراحی سایت پزشکی

سایت پزشکی به منظور معرفی یک پزشک ، ایجاد امکان ثبت نوبت ، نمایش رزومه پزشک و ... طراحی میشود.در این مقاله سعی شده است که به انواع سایت پزشکی ، امکانات سایت پزشکی ، مشاهده نمونه کار های سایت پزشکان در...

سئو تضمینی

سئو تضمینی یکی از انواع قرار داد های سئو و بهینه سازی سایت ایپک می باشد که به شما ضمانت داده میشود که کلمات کلیدی به جایگاه خواسته شده برسد در غیر اینضورت مبلغ توافق شده به کارفرما بازگردانده میشود

دیدگاه

دیدگاه خود را بیان کنید


دیدگاه